abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111580315
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:32 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Oh is het alweer veranderd :P
Zijn er altijd 11 geweest hoor volgens mij. Alleen toen het nieuws net uitbrak wisten ze nog niet of het 10 of 11 afleveringen betrof :)
pi_111580665
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zijn er altijd 11 geweest hoor volgens mij. Alleen toen het nieuws net uitbrak wisten ze nog niet of het 10 of 11 afleveringen betrof :)
Oh ok, naja das dan ook weer duidelijk :)

Deze serie is ook wel klaar naar mijn mening. Op een gegeven moment zijn de verhaallijnen gewoon op.

En Blair weet niet dat Dan met Serena naar bed is geweest maar ze zit nou wel bij Chuck in Parijs (toch?) Heeft ze het uberhaupt uitgemaakt met Dan of denkt ze dat GG dat wel voor haar doet :')
pi_111582552
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat een prut-finale :') Chuck/Blair zo voorspelbaar. Dan/Blair was het enige in de serie dus echt stom dat ze dat toch weer teruggedraaid hebben. Ik zie de chemistry tussen Blair en Chuck gewoon niet, maar oke. Daarnaast behandeld Lily Rufus gewoon super slecht, behandeld Serena Dan slecht en haat ik eigenlijk alle personages momenteel.

Het is dat ik de serie al 5 jaar kijk, en volgend jaar het verkorte laatste seizoen is ; maar anders stopte ik wel met kijken. Ik hoop dat ze het nog naar behoren weten af te sluiten
Precies. Ik word helemaal moe van Blair en Chuck. Dan (Niet Dan Humprey maar het woord 'dan') wil Blair niet, dan wil Chuck niet, en dat seizoenenlang :r De finale kwam bij mij echt voor als inspiratieloos en ze hergebruikten gewoon dingen zoals Chuck die Blair nazegt met:'Ik wil niet Mr. Waldorf zijn' (Blair zei ook zoiets van...ik wil niet Chuck Bass's vriendin zijn.) En dan ook dat hij eerst eens 'Chuck Bass' moet zijn en Blair wilde dus eerst ook haarzelf vinden :') En dan Serena die echt niet dieper kan zakken. Ook een herhaling van haar met Nate in die bar in het eerste seizoen. En op het laatst is ze ook weer terug bij af. Weer herhaling dat ze aan de drugs zit en met vreemden seks heeft :')

Ik snap trouwens helemaal niets van die overgang dat Blair voor Chuck heeft gekozen. Je wist als kijker wel dat Blair altijd wel iets voelde voor Chuck, maar het kwam een beetje te plotseling aangezien de laatste afleveringen ze supergelukkig was met Dan. Ik vind t ook een beetje dom hoe ze dat heeft afgehandeld: helemaal geen contact meer opnemen met Dan en dan gewoon weggaan?

Die Bart Bass is trouwens echt nog steeds een klootzak, en Lily trouwens ook. Zo makkelijk het huwelijk met Rufus maar opgeven :{

En nu Dan die weer met Georgina gaat samenwerken :') Serieus, niets origineels aan. Ik keek net scènes uit seizoen 1 en het lijkt echt een compleet andere serie nu. Ik ben blij dat deze serie tot een einde komt en ik zal deze serie niemand willen aanraden.

:P Het had zoveel potentie. Ze hadden eigenlijk moeten stoppen na 3 seizoenen ofzo.
pi_111582889
En wtf is een divorce party? _O- Alleen in de upper east side :') En de 'bruid' had nou zwart aan _O-
pi_111589629
Dat Blair Dan zo achterliet snapte ik ook niet nee. Het was als kijker wel goed te zien dat Blair uiteindelijk wel weer naar Chuck zou gaan ( voorspelbaar! ) maar hoe ze met hem omging...echt slecht. Terwijl ik Blair vaak wel leuk vond. Maar dit slaat nergens op.

Ze hadden dit seizoen als final season moeten hebben. Chuck en Blair die elkaar ECHT, ECHT loslaten ( ze zeggen dat ze dat meerdere keren hebben gedaan maar dat is niet zo ) en Blair die gelukkig eindigd met Dan. Serena en Nate die uiteindelijk samenkomen ; en Chuck die weer een band opbouwd met zn vader en samen met hem besluit te verhuizen oid. Zo mocht het van mij eindigen. Nu kijk ik echt niet naar uit naar volgend seizoen. Had de eerdere seizoenen ook op dvd maar die heb ik inmiddels weggedaan. Ben het t echt ongroeid volgens mij.
pi_111590076
Serena :r :r :r
pi_111590106
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:41 schreef Sooph het volgende:
Serena :r :r :r
Ik dacht, ze kunnen de personages niet nóg meer verpesten, maar nee :')
pi_111590187
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:42 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Ik dacht, ze kunnen de personages niet nóg meer verpesten, maar nee :')
Ze is een beetje de nieuwe Jenny, lekker destructief ook :') gelukkig zijn het nog maar 11 episodes, dan ben ik er klaar mee :P
pi_111592789
Wanneer begint seizoen 6?
En Chair O+ eindelijk.
XO till we overdose
pi_111594665
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 19:43 schreef ovoxo het volgende:
En Chair O+ eindelijk.
Januari ofzo? Zegt wikipedia dan :P

Ik vind Blair en Chuck vermoeiend :') maar goed, ik vind alle characters vrij vermoeiend op dit punt.
pi_111597081
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 19:43 schreef ovoxo het volgende:
En Chair O+ eindelijk.
Ik denk idd ook Januari. Omdat het een half seizoen is. Was met OTH ook.
pi_111599200
Meh duurt nog lang. Ik vind Serena echt niks, weer terug bij af met drugs en seks met vreemden. En ik zag het eigenlijk niet aankomen dat Lily voor Bart zou kiezen, maarja.
Hopelijk is de laatste aflevering van GG de moeite waard geweest, want ik kijk nu eigenlijk niet meer met zo veel plezier. Ik vind het zo jammer om te stoppen na 5 seizoenen tho :Y)
XO till we overdose
pi_111615067
Lily en Serena :r

Ik blijf het wel volgen, maar met deze verhaallijnen steeds vind ik het wel prima dat ze er een eind aan maken.
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:01:33 #89
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_111616780
HA! Dus toch Serena die Blair haar dagboeken heeft ingescand!! Ik wist het!

Eigenlijk is Serena gewoon heel sneu, het enige wat ze wil is liefde maar dat krijgt ze van niemand omdat ze het zelf steeds verkloot.

Beetje jammer van Blair dat ze haar "beste vriend en lover" zo aan de kant zet! Ben benieuwd of de vriendschap die ze ooit hadden nog terugkomt.

Lily gaat zeker weten spijt krijgen dat ze Bart verkoos boven Rufus! Wat een passie ook tussen haar en Bart.... :') Dat kusje die ze elkaar gaven.... jak!! Bart is een soort buikspreekpop, alleen zijn mond beweegt.

Voor een season finale was hij niet echt spannend!
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:12:13 #90
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111617214
Ach, een van de weinige dingen die nog enigszins interessant zijn is Lily/Bart. Rufus brengt niets boeiends met zich mee. Hij is totaal niet stoer meer. Zelfs als hij bij Lily weg is draagt hij nog van die belachelijke overhemden en truien. Waar is zijn leren jas en stoere haar?
Spoilers!
pi_111617438
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach, een van de weinige dingen die nog enigszins interessant zijn is Lily/Bart. Rufus brengt niets boeiends met zich mee. Hij is totaal niet stoer meer. Zelfs als hij bij Lily weg is draagt hij nog van die belachelijke overhemden en truien. Waar is zijn leren jas en stoere haar?
Rufus was voor mij nooit stoer. Hij was gewoon de down to earth huisvader uit Brooklyn. Bart is gewoon een arrogante klootzak, die zijn zoon altijd naait. Geen sprankje liefde tussen Lily en Bart:

quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:01 schreef Starlie het volgende:
Lily gaat zeker weten spijt krijgen dat ze Bart verkoos boven Rufus! Wat een passie ook tussen haar en Bart.... :') Dat kusje die ze elkaar gaven.... jak!! Bart is een soort buikspreekpop, alleen zijn mond beweegt.
_O-
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:33:57 #92
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_111627167
Blair en Dan heb ik nooit begrepen, ze verschilden zo verschrikkelijk van elkaar... ik heb ook nog nooit enige chemie tussen die twee gezien. Nee, blij dat ze weer voor Chuck heeft gekozen. We zijn alleen geen steek verder sinds seizoen 2 ;).
KuikenGuppy
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:25:14 #93
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_111675703
Best degelijk deze week :)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_111677863
Bart is gewoon een arrogante kwal. Hij en Lily verdienen elkaar. Ik mag Rufus eigenlijk wel. Hij had zo zijn zwakke momenten door de serie heen maar al met al is hij de meest realistische van hun allemaal. Zelfs Dan is een echte upper east sider geworden met allerlei streken. Ik bedoel...hij trapt er zo makkelijk in als Serena hem manipuleert? En dan alle schuld op haar gooien? Hij duikt ook meteen met haar de broek in. En waarom? Omdat ze bij het Empire gezien was? Omdat Chuck daar ook was gezien? En dan maar meteen slapen met Serena. Slim.
Je kan alles zeggen van Jenny en haar streken maar ze realiseerde tenminste dat ze te ver ging en weg moest uit die streek. En ze kwam ervoor uit dat zij net zo goed schuldig was aan alle streken. Dan doet zich voor als een Brooklyn jongen die heel onschuldig is..maar ondertussen. Zelfs Nate gedraagd zich beter dan Dan.
  donderdag 17 mei 2012 @ 20:16:45 #95
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_111678302
Zou jij Serena niet doen op z'n moment... :9~

Just kidding, erg zwak van Dan natuurlijk!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_116547226
Misschien moet ik dit seizoen toch eens afkijken, of hebben jullie zoiets van laat maar, bespaar je de moeite :P

Mega kick trouwens :o Naja nieuwe seizoenbegint vast binnenkort |:(
pi_116547493
Deze serie heeft wat vreemds. Het is eigenlijk best slecht, en normaal heb ik er geen probleem mee om een serie dan gewoon te skippen.

Alleen deze blijf ik kijken op de een of andere manier :@
pi_116549002
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:13 schreef tjoptjop het volgende:
Deze serie heeft wat vreemds. Het is eigenlijk best slecht, en normaal heb ik er geen probleem mee om een serie dan gewoon te skippen.

Lekkere wijven en New York, de perfecte formule.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_116549834
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:49 schreef Blistering het volgende:

[..]

Lekkere wijven en New York, de perfecte formule.
Leighton Meester helpt wel idd :9

Maar imho niet voldoende motivering, ik kan er zelf ook de vinger niet op leggen. :{
pi_116552796
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:13 schreef tjoptjop het volgende:

Zelfde hier :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')