quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 13:01 schreef AlwaysHappy het volgende:Wat een prut-finale

Chuck/Blair zo voorspelbaar. Dan/Blair was het enige in de serie dus echt stom dat ze dat toch weer teruggedraaid hebben. Ik zie de chemistry tussen Blair en Chuck gewoon niet, maar oke. Daarnaast behandeld Lily Rufus gewoon super slecht, behandeld Serena Dan slecht en haat ik eigenlijk alle personages momenteel.
Het is dat ik de serie al 5 jaar kijk, en volgend jaar het verkorte laatste seizoen is ; maar anders stopte ik wel met kijken. Ik hoop dat ze het nog naar behoren weten af te sluiten
Precies. Ik word helemaal moe van Blair en Chuck. Dan (Niet Dan Humprey maar het woord 'dan') wil Blair niet, dan wil Chuck niet, en dat seizoenenlang

De finale kwam bij mij echt voor als inspiratieloos en ze hergebruikten gewoon dingen zoals Chuck die Blair nazegt met:'Ik wil niet Mr. Waldorf zijn' (Blair zei ook zoiets van...ik wil niet Chuck Bass's vriendin zijn.) En dan ook dat hij eerst eens 'Chuck Bass' moet zijn en Blair wilde dus eerst ook haarzelf vinden

En dan Serena die echt niet dieper kan zakken. Ook een herhaling van haar met Nate in die bar in het eerste seizoen. En op het laatst is ze ook weer terug bij af. Weer herhaling dat ze aan de drugs zit en met vreemden seks heeft
Ik snap trouwens helemaal niets van die overgang dat Blair voor Chuck heeft gekozen. Je wist als kijker wel dat Blair altijd wel iets voelde voor Chuck, maar het kwam een beetje te plotseling aangezien de laatste afleveringen ze supergelukkig was met Dan. Ik vind t ook een beetje dom hoe ze dat heeft afgehandeld: helemaal geen contact meer opnemen met Dan en dan gewoon weggaan?
Die Bart Bass is trouwens echt nog steeds een klootzak, en Lily trouwens ook. Zo makkelijk het huwelijk met Rufus maar opgeven
En nu Dan die weer met Georgina gaat samenwerken

Serieus, niets origineels aan. Ik keek net scènes uit seizoen 1 en het lijkt echt een compleet andere serie nu. Ik ben blij dat deze serie tot een einde komt en ik zal deze serie niemand willen aanraden.

Het had zoveel potentie. Ze hadden eigenlijk moeten stoppen na 3 seizoenen ofzo.