abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111323913
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:38 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Misschien is Dorota wel Gossip Girl :')
Dat zou een mooie twist zijn _O- En als we er dan achterkomen zie je Dorota van seizoen 1 t/m 5 dat ze allerlei GG dingen deed. _O-
pi_111324398
Zou niet echt logisch zijn. Het is al duidelijk dat GG in dezelfde klas zat als het groepje. Daarnaast, als GG zo graag haar gegevens terug wou van Serena...tja, had dorota zo die laptop kunnen stelen want S was altijd bij haar en Blair thuis :)
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:12:58 #53
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_111324744
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:38 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Misschien is Dorota wel Gossip Girl :')
Daar heb ik ook weleens aan gedacht ja...
pi_111326190
Jenny is het gewoon natuurlijk! 8-) :')

Maar dat Dorota het zou kunnen zijn dacht ik laatst ook aan, zou helemaal niet realistisch zijn maar ach, dat is zo'n terugkeer van Bart ook niet. Achteraf kan je een hoop weer mooi recht 'schrijven' van zo'n serie... :D
Jack does it in real time...
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:24:14 #55
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111329318
Hilarisch dat Bart zelf die gast er niet in kan luizen :D
Spoilers!
pi_111330010
Ik vind het vreemd hoe Blair doet. Ze deed opeens afstandelijk toen ze erachter kwam dat Bart leefde. Vraag me af of ze nou echt weer gevoelens voor Chuck krijgt (ik vraag me af waardoor eigk :') ) of dat er iets anders aan de hand is.
pi_111330774
Ik vind Blair en Dan niet zoveel chemie met elkaar hebben als Blair en Chuck.

Belachelijk dat Bart zich schuilhoudt voor iets wat zo op te lossen valt.
pi_111330863
Vraag me af hoe het verder met Lily gaat. Ze had voor Barts dood al problemen met hun relatie, maar nu heeft ze ook problemen met Rufus. Ik vraag me ook af hoe Rufus gaat reageren op Bart :P
pi_111330865
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:43 schreef Goofoyou het volgende:
Ik vind het vreemd hoe Blair doet. Ze deed opeens afstandelijk toen ze erachter kwam dat Bart leefde. Vraag me af of ze nou echt weer gevoelens voor Chuck krijgt (ik vraag me af waardoor eigk :') ) of dat er iets anders aan de hand is.
Afstandelijker? Ik vond juist dat ze enorm betrokken was. Ze loog tegen Dan om bij Chuck te zijn. Als ze de keuze heeft...kiest ze dus altijd voor Chuck. In een relatie of niet ; als Chuck ergens mee zit is Blair er altijd voor m.
pi_111330942
En daarom moet ze ook weg bij Dan en weer naar Chuck toe :Y O+

BTW ik snap geen kont van wat er allemaal in die promo gebeurd :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111330943
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:09 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Afstandelijker? Ik vond juist dat ze enorm betrokken was. Ze loog tegen Dan om bij Chuck te zijn. Als ze de keuze heeft...kiest ze dus altijd voor Chuck. In een relatie of niet ; als Chuck ergens mee zit is Blair er altijd voor m.
Ja ik bedoel afstandelijker als in dat ze over dingen twijfelde. Misschien is 'afstandelijk' dan niet het juiste woord. Ze begon in mijn ogen gewoon een beetje vreemd te doen :P
Maar wat je zegt over Chuck is inderdaad waar. Ik vind ook wel dat die twee op het einde bij elkaar moeten komen, gewoon omdat het 'eigenlijk zo hoort.' Ook al heb ik dit gevoel, toch vind ik Chuck en Blair echt een heel gevaarlijk stelletje.
pi_111330989
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:11 schreef loezzzje het volgende:
En daarom moet ze ook weg bij Dan en weer naar Chuck toe :Y O+

BTW ik snap geen kont van wat er allemaal in die promo gebeurd :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgensmij wel.
SPOILER
Oeps, had eigenlijk m'n vorige post moeten bewerken :@
pi_111331014
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:12 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Volgensmij wel.
SPOILER
Volgens mij moest het daar ook op lijken maar waarom :')
pi_111331045
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:13 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Volgens mij moest het daar ook op lijken maar waarom :')
Misschien is het een droom van Serena? :P Ik hoop het want dit vind ik wel heel raar.
SPOILER
pi_111336040
SPOILER
Chuck en Blair...tja, ik geef toe dat ze chemie hebben. Maar in mijn mening hebben ze teveel meegemaakt om samen te eindigen. De enige keren dat Chuck echt blij is met Blair en haar nodig heeft is wanneer hij het zwaar heeft en hij haar nodig heeft voor schemes. Dan geeft om Blair om wie ze is...ook zonder schemes en al die rijkdom etc. En hij zal haar niet inruilen voor een hotel, en dat soort dingen. Ik ben dus team Dair. Maar de schrijvers zijn super voorspelbaar door Blair te laten eindigen met Chuck waarschijnlijk.
pi_111571720
Beeetje matige season ending, weinig echt spektakel... :)

Dacht even na dat shot van 'Gossip Girl' die die laptop stal en dat ze daarna Dan lieten zien, dat hij het toch zou zijn na al die tijd... :P

Maar wel hilarisch dat Serena na 6 jaar weer terug is waar ze begon: cocaine & creepy guys! ^O^ :')
Jack does it in real time...
pi_111575913
Ik vond hem ook niet echt WOW, niet dat je denkt, oh ik kan niet wachten tot volgend seizoen!

Chuck & Blair zijn weer bij elkaar dus (zo goed als) O+
Dan gaat weer een boek schrijven.
En Serena is weer terug bij af :') Ik verstond trouwens geen zak van die man in de trein.
pi_111576079
Wat een prut-finale :') Chuck/Blair zo voorspelbaar. Dan/Blair was het enige in de serie dus echt stom dat ze dat toch weer teruggedraaid hebben. Ik zie de chemistry tussen Blair en Chuck gewoon niet, maar oke. Daarnaast behandeld Lily Rufus gewoon super slecht, behandeld Serena Dan slecht en haat ik eigenlijk alle personages momenteel.

Het is dat ik de serie al 5 jaar kijk, en volgend jaar het verkorte laatste seizoen is ; maar anders stopte ik wel met kijken. Ik hoop dat ze het nog naar behoren weten af te sluiten
  dinsdag 15 mei 2012 @ 13:09:59 #69
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111576360
Volgens mij heb ik gemist dat het een verkorte seizoen én het laatste seizoen is :o
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111576549
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:09 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij heb ik gemist dat het een verkorte seizoen én het laatste seizoen is :o
Volgend seizoen de laatste 10 afleveringen.

Die kijk ik dan ook nog wel maar anders was ik er na dit seizoen al mee gekapt.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 13:49:12 #71
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111577931
Wat AH en Loezzz zeggen :{
Spoilers!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 13:53:51 #72
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_111578101
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat AH en Loezzz zeggen :{
Inderdaad :{
Ik vind het nog steeds vermakelijk genoeg om te kijken, is voor mij altijd even lekker verstand op nul en kijken maar dus wat mij betreft mag het nog best een paar seizoenen doorgaan.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 13:57:04 #73
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111578216
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:53 schreef Starlie het volgende:

[..]

Inderdaad :{
Ik vind het nog steeds vermakelijk genoeg om te kijken, is voor mij altijd even lekker verstand op nul en kijken maar dus wat mij betreft mag het nog best een paar seizoenen doorgaan.
Ja, dat heb ik ook _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111578793
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:15 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Volgend seizoen de laatste 10 afleveringen.

Die kijk ik dan ook nog wel maar anders was ik er na dit seizoen al mee gekapt.
11 afleveringen trouwens ;)
pi_111579746
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

11 afleveringen trouwens ;)
Oh is het alweer veranderd :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')