Dat zou een mooie twist zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:38 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Misschien is Dorota wel Gossip Girl
Daar heb ik ook weleens aan gedacht ja...quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:38 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Misschien is Dorota wel Gossip Girl
Afstandelijker? Ik vond juist dat ze enorm betrokken was. Ze loog tegen Dan om bij Chuck te zijn. Als ze de keuze heeft...kiest ze dus altijd voor Chuck. In een relatie of niet ; als Chuck ergens mee zit is Blair er altijd voor m.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:43 schreef Goofoyou het volgende:
Ik vind het vreemd hoe Blair doet. Ze deed opeens afstandelijk toen ze erachter kwam dat Bart leefde. Vraag me af of ze nou echt weer gevoelens voor Chuck krijgt (ik vraag me af waardoor eigk) of dat er iets anders aan de hand is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik bedoel afstandelijker als in dat ze over dingen twijfelde. Misschien is 'afstandelijk' dan niet het juiste woord. Ze begon in mijn ogen gewoon een beetje vreemd te doenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Afstandelijker? Ik vond juist dat ze enorm betrokken was. Ze loog tegen Dan om bij Chuck te zijn. Als ze de keuze heeft...kiest ze dus altijd voor Chuck. In een relatie of niet ; als Chuck ergens mee zit is Blair er altijd voor m.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:11 schreef loezzzje het volgende:
En daarom moet ze ook weg bij Dan en weer naar Chuck toe![]()
BTW ik snap geen kont van wat er allemaal in die promo gebeurdVolgensmij wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps, had eigenlijk m'n vorige post moeten bewerken![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:12 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Volgensmij wel.Volgens mij moest het daar ook op lijken maar waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien is het een droom van Serena?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Volgens mij moest het daar ook op lijken maar waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chuck en Blair...tja, ik geef toe dat ze chemie hebben. Maar in mijn mening hebben ze teveel meegemaakt om samen te eindigen. De enige keren dat Chuck echt blij is met Blair en haar nodig heeft is wanneer hij het zwaar heeft en hij haar nodig heeft voor schemes. Dan geeft om Blair om wie ze is...ook zonder schemes en al die rijkdom etc. En hij zal haar niet inruilen voor een hotel, en dat soort dingen. Ik ben dus team Dair. Maar de schrijvers zijn super voorspelbaar door Blair te laten eindigen met Chuck waarschijnlijk.
Volgend seizoen de laatste 10 afleveringen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:09 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij heb ik gemist dat het een verkorte seizoen én het laatste seizoen is
Inderdaadquote:
Ja, dat heb ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik vind het nog steeds vermakelijk genoeg om te kijken, is voor mij altijd even lekker verstand op nul en kijken maar dus wat mij betreft mag het nog best een paar seizoenen doorgaan.
11 afleveringen trouwensquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:15 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Volgend seizoen de laatste 10 afleveringen.
Die kijk ik dan ook nog wel maar anders was ik er na dit seizoen al mee gekapt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |