ff zappenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:14 schreef MissJ het volgende:
omg die knieoperatie hoef ik niet te zien geloof ik
heb het gemist gelukkig, keek steeds naar mijn laptopscherm namelijk en niet naar de tvquote:
Vond het ook wel meevallen maar hij had wel hele kleine tietjesquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:39 schreef DjinN het volgende:
Ik zag niets verkeerds aan die jongen van net
Soort van we want pusquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ooh dit wordt weer wegkijken bij die operatie dalijk
Ik zou me meer ergern aan het strepen patroon op mn schoudersquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Vond het ook wel meevallen maar hij had wel hele kleine tietjes
Ja ik ook, dat was ook het eerste wat die dokter zeiquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik zou me meer ergern aan het strepen patroon op mn schouders
Ach, ze hebben bij mij vorige week nog in mijn enkelspieren zitten wroeten een uur langquote:
Wat hebben ze ermee gedaan dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach, ze hebben bij mij vorige week nog in mijn enkelspieren zitten wroeten een uur lang![]()
nu ben ik heel stoer![]()
Schroeven eruitgehaald. Maar hij kon ze niet vindenquote:
Haha, zit jij met schroeven in elkaar als een soort Ikea-pakket.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Schroeven eruitgehaald. Maar hij kon ze niet vinden. Is langer dan een uur bezig geweest.
Ik heb ze wel mee naar huis gekregen![]()
In een potje
Nu niet meer dusquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Haha, zit jij met schroeven in elkaar als een soort Ikea-pakket.
Ok.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Nu niet meer dusMaar mijn enkel was vorig jaar een bouwpakketje geworden, dus vandaar.
Durfde ze niet, maar op tv durft ze welquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:55 schreef computergirl het volgende:
Waarom gaat dat mens niet naar de huisarts met die plekken?
Ik zit ook half op een andere zenderquote:
Dat snap ik dus niet, omgekeerde wereld.quote:
Ik kan er niet naar kijken en dan te bedenken dat ik in mijn werk nog zat van die enge dingen tegen ga komen hoe ga ik dat doenquote:
En ze hadden gezegd dat ze het toch niet zouden uitzenden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:47 schreef MissJ het volgende:
met vanavond een man met een te kleine snikkel (zag ik net in de promo)
oh ja?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ze hadden gezegd dat ze het toch niet zouden uitzenden.
Hehe nog meer + een vaginaquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:34 schreef Bayswater het volgende:
Ik zag ook een piemel en nu ligt er wijn over mijn toetsenbord.
Mijn duim is groter.quote:
In opperste staat van paraatheid inclusief de drie smokkelcentimeters.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |