http://www.rtl.nl/gezondheid/ditismijnlijf/home/index.xmlquote:Een programma waarin twee artsen en een tandarts een gratis inloopspreekuur houden in hun voor het programma ingerichte kliniek. Patiënten die niet naar hun eigen huisarts of tandarts durven te gaan kunnen zich melden bij deze artsen.
Naast hun eigen kliniek trekken de artsen ook nog door het land met een mobiele kliniek zodat ze ook bij jou in de buurt een spreekuur kunnen houden.
Hoe heet het in het engels?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:45 schreef Sjeen het volgende:
Het blijft toch een slap aftreksel van de engelse versie...
het wordt hier uitgezonden onder de naam 'genante ziektes' geloof ikquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
het wordt hier uitgezonden onder de naam 'genante ziektes' geloof ik
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:52 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Met veel leukere onderwerpen:
Er is vooralsnog geen duidelijke oorzaak van lipomen, het zijn goedaardig gezwellen van. vetweefselcellen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
Je zou toch zeggen dat daar iets achter moet zitten? Je krijgt toch niet per toeval zoveel lipomen op je armen?
Oh dat heb ik gemist, gelukkig maar blijkbaarquote:Op woensdag 25 april 2012 22:21 schreef MissJ het volgende:
iiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw omg zeg, ik heb de rest van mijn leven geen zin meer in seks geloof ik
wees maar blij ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist, gelukkig maar blijkbaar
quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef DjinN het volgende:
Germ dat meiske met die borsten..Super voor haar dat ze haar gaan helpen
echt hequote:
Ik denk dat ze een bepaald budget krijgen waar ze elke keer een paar mensen van mogen helpenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:43 schreef MissJ het volgende:
zal RTL dat nou allemaal betalen, die kosten die voortkomen uit die doorverwijzingen?
Volgens mij wordt alles gedaan door de Bergman kliniek bij wijze van reclame. Ze zullen hoogstens de kosten delen, want RTL kan door de mensen die meewerken 'gratis' een programma van een uur vullen natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:43 schreef MissJ het volgende:
zal RTL dat nou allemaal betalen, die kosten die voortkomen uit die doorverwijzingen?
we kwellen onszelf graagquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
toch weer kijken en dan de helft van het programma weg moeten kijken
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
toch weer kijken en dan de helft van het programma weg moeten kijken
Ik vind alles smerig maar vooral die operatiesquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]Herkenbaar, en dat terwijl ik eigenlijk wel veel kan hebben.
Stomme is, ik kan wel naar zware chirurgische ingrepen kijken, maar die cholesterolbultjes van net vind ik dan weer smerig![]()
dit. Ik hoef geen geknak te horen hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat gerommel met die knie hoef ik niet te zien.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:56 schreef MissJ het volgende:
kom ik net aangelopen met een koekje in mijn mond, kijk ik naar de tv, zie ik vol die nagel van die man in beeld
Ook dat ja, maar als ze iemand opensnijden en dan lekker met de handjes en allerlei attributen daar kan ik nog naar kijken, maar die knie gaan ze dan met 1 zo'n ding zitten frunniken en dan voel ik het zelf ook, vind dat zo misselijkmakend.quote:
urineverlies had zequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:01 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb gemist wat er met deze vrouw was volgens mij?
ff zappenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:14 schreef MissJ het volgende:
omg die knieoperatie hoef ik niet te zien geloof ik
heb het gemist gelukkig, keek steeds naar mijn laptopscherm namelijk en niet naar de tvquote:
Vond het ook wel meevallen maar hij had wel hele kleine tietjesquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:39 schreef DjinN het volgende:
Ik zag niets verkeerds aan die jongen van net
Soort van we want pusquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ooh dit wordt weer wegkijken bij die operatie dalijk
Ik zou me meer ergern aan het strepen patroon op mn schoudersquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Vond het ook wel meevallen maar hij had wel hele kleine tietjes
Ja ik ook, dat was ook het eerste wat die dokter zeiquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik zou me meer ergern aan het strepen patroon op mn schouders
Ach, ze hebben bij mij vorige week nog in mijn enkelspieren zitten wroeten een uur langquote:
Wat hebben ze ermee gedaan dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach, ze hebben bij mij vorige week nog in mijn enkelspieren zitten wroeten een uur lang![]()
nu ben ik heel stoer![]()
Schroeven eruitgehaald. Maar hij kon ze niet vindenquote:
Haha, zit jij met schroeven in elkaar als een soort Ikea-pakket.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Schroeven eruitgehaald. Maar hij kon ze niet vinden. Is langer dan een uur bezig geweest.
Ik heb ze wel mee naar huis gekregen![]()
In een potje
Nu niet meer dusquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Haha, zit jij met schroeven in elkaar als een soort Ikea-pakket.
Ok.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Nu niet meer dusMaar mijn enkel was vorig jaar een bouwpakketje geworden, dus vandaar.
Durfde ze niet, maar op tv durft ze welquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:55 schreef computergirl het volgende:
Waarom gaat dat mens niet naar de huisarts met die plekken?
Ik zit ook half op een andere zenderquote:
Dat snap ik dus niet, omgekeerde wereld.quote:
Ik kan er niet naar kijken en dan te bedenken dat ik in mijn werk nog zat van die enge dingen tegen ga komen hoe ga ik dat doenquote:
En ze hadden gezegd dat ze het toch niet zouden uitzenden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:47 schreef MissJ het volgende:
met vanavond een man met een te kleine snikkel (zag ik net in de promo)
oh ja?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ze hadden gezegd dat ze het toch niet zouden uitzenden.
Hehe nog meer + een vaginaquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:34 schreef Bayswater het volgende:
Ik zag ook een piemel en nu ligt er wijn over mijn toetsenbord.
Mijn duim is groter.quote:
In opperste staat van paraatheid inclusief de drie smokkelcentimeters.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |