Samen met Casillasquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef YazooW het volgende:
Cech beste keeper van de wereld
van Hintum
Cech is erg goed, net als Neuer, Buffon, Casillas.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef YazooW het volgende:
van Hintum
Liever niet, wil geen aidsquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben 23, wie wil me aanraken? (boelers bij voorbaat afgewezen)
Zie dat liever na POR-NEDquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil een huilende ronaldo zien
na de wedstrijd
ikke jonguhquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben 23, wie wil me aanraken? (boelers bij voorbaat afgewezen)
dit dusquote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alleen vroeger op het pleintje inderdaad.
haha ja precies maar ik heb wel zoiets van " alleen in het weekend" weet je welquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
nou, ik heb al een baard in m'n keel, ik kwam zo thuis dus, en mijn moeder zei: ruim je het zelf even op?
Hij hoort momenteel wel bij de besten ja, heeft van Hintum ook een keertje gelijkquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef YazooW het volgende:
van Hintum
quote:
Sinds Cech met z'n helmpje op loopt is het niet veel meer.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Cech is erg goed, net als Neuer, Buffon, Casillas.
Als 't goed is heb je dat bij je geboorte toch al van je moeder gehad dus maak je geen zorgen.quote:
ja dat herken ikquote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef HighVolume het volgende:
[..]
haha ja precies maar ik heb wel zoiets van " alleen in het weekend" weet je wel
Jezus man, vanwaar zo beledigendquote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als 't goed is heb je dat bij je geboorte toch al van je moeder gehad dus maak je geen zorgen.
gisteren zeker geen voetbal gekeken?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Sinds Cech met z'n helmpje op loopt is het niet veel meer.
quote:
Met een ontrechte penalty, geen geel voor Arbeloa, geen tweede gele kaart voor Pepe.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef Caland het volgende:
Leukste halve finales in jaren trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |