Dit was de eerste helft tussen twee clubs met honderden miljoenen schulden jongen, het is voor hen dus essentieel (ze moeten betekend dat) dat ze de finale halen want dan krijgen ze weer een tiental miljoen.quote:
ditquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alleen vroeger op het pleintje inderdaad.
jij hierquote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen
nou, ik heb al een baard in m'n keel, ik kwam zo thuis dus, en mijn moeder zei: ruim je het zelf even op?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef HighVolume het volgende:
Ik ben 29 en geestelijk 7,5 lichamelijk gok ik 19
Samen met Casillasquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef YazooW het volgende:
Cech beste keeper van de wereld
van Hintum
Cech is erg goed, net als Neuer, Buffon, Casillas.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef YazooW het volgende:
van Hintum
Liever niet, wil geen aidsquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben 23, wie wil me aanraken? (boelers bij voorbaat afgewezen)
Zie dat liever na POR-NEDquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil een huilende ronaldo zien
na de wedstrijd
ikke jonguhquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben 23, wie wil me aanraken? (boelers bij voorbaat afgewezen)
dit dusquote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alleen vroeger op het pleintje inderdaad.
haha ja precies maar ik heb wel zoiets van " alleen in het weekend" weet je welquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
nou, ik heb al een baard in m'n keel, ik kwam zo thuis dus, en mijn moeder zei: ruim je het zelf even op?
Hij hoort momenteel wel bij de besten ja, heeft van Hintum ook een keertje gelijkquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef YazooW het volgende:
van Hintum
quote:
Sinds Cech met z'n helmpje op loopt is het niet veel meer.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Cech is erg goed, net als Neuer, Buffon, Casillas.
Als 't goed is heb je dat bij je geboorte toch al van je moeder gehad dus maak je geen zorgen.quote:
ja dat herken ikquote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef HighVolume het volgende:
[..]
haha ja precies maar ik heb wel zoiets van " alleen in het weekend" weet je wel
Jezus man, vanwaar zo beledigendquote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als 't goed is heb je dat bij je geboorte toch al van je moeder gehad dus maak je geen zorgen.
gisteren zeker geen voetbal gekeken?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Sinds Cech met z'n helmpje op loopt is het niet veel meer.
quote:
Met een ontrechte penalty, geen geel voor Arbeloa, geen tweede gele kaart voor Pepe.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef Caland het volgende:
Leukste halve finales in jaren trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |