Goh, wat ben je weer grappig.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Robben lacht Ribery keihard uit op zijn zweterige body.²
geef daar maar zelf antwoord opquote:Op woensdag 25 april 2012 21:34 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat heeft Cruijff voor Barcelona betekent, en andersom?
ik ben 13quote:Op woensdag 25 april 2012 21:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Is Ajacied442 al naar bed ofzo
( Ik ben zelf ook maar 15 P )
rond deze tijd jaquote:Op woensdag 25 april 2012 21:35 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:35 schreef PizzaGeit het volgende:
homoquote:
Heeft die Cruijff ook gevoetbald dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:34 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat heeft Cruijff voor Barcelona betekent, en andersom?
ik ben 35quote:
Was het ook niet, Robben kwam niet uit met zijn passen en Casillas deed goed mee.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
Marc van Hintum over die kans van Robben.
'Was geen makkelijke bal'
Ga toch fietsen vriend.
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heeft die Cruijff ook gevoetbald dan?
Niet.quote:
sowieso marc van hintumquote:Op woensdag 25 april 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
Marc van Hintum over die kans van Robben.
'Was geen makkelijke bal'
Ga toch fietsen vriend.
wel jonguhquote:
Robben faalt gewoon, schoolvoorbeeld van een makkelijke bal man.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Was het ook niet, Robben kwam niet uit met zijn passen en Casillas deed goed mee.
Serieus? Volgens de UEFA niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:35 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Volgens teletekst en eurosport wel hoor
Vond ik ookquote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Verdedigen is ook een onderdeel van voetbal. Het was voor mij een zeer spannende pot gisteren
Echt he, wat doet die man daar.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zegt meer zinnigs dan die idioot die nooit verder kwam dan Vitesse
voor iemand met zijn kwaliteiten zekerquote:Op woensdag 25 april 2012 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Robben faalt gewoon, schoolvoorbeeld van een makkelijke bal man.
ok......quote:Op woensdag 25 april 2012 21:37 schreef tech4u het volgende:
Casillas wat een baas. Beste keeper ter wereld, met afstand.
380 of 379quote:Op woensdag 25 april 2012 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben geboren in 1632 hoe oud ben ik dan?
Klopt welquote:Op woensdag 25 april 2012 21:37 schreef tech4u het volgende:
Casillas wat een baas. Beste keeper ter wereld, met afstand.
Dit was de eerste helft tussen twee clubs met honderden miljoenen schulden jongen, het is voor hen dus essentieel (ze moeten betekend dat) dat ze de finale halen want dan krijgen ze weer een tiental miljoen.quote:
ditquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alleen vroeger op het pleintje inderdaad.
jij hierquote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen
nou, ik heb al een baard in m'n keel, ik kwam zo thuis dus, en mijn moeder zei: ruim je het zelf even op?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef HighVolume het volgende:
Ik ben 29 en geestelijk 7,5 lichamelijk gok ik 19
Samen met Casillasquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef YazooW het volgende:
Cech beste keeper van de wereld
van Hintum
Cech is erg goed, net als Neuer, Buffon, Casillas.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef YazooW het volgende:
van Hintum
Liever niet, wil geen aidsquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben 23, wie wil me aanraken? (boelers bij voorbaat afgewezen)
Zie dat liever na POR-NEDquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil een huilende ronaldo zien
na de wedstrijd
ikke jonguhquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben 23, wie wil me aanraken? (boelers bij voorbaat afgewezen)
dit dusquote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alleen vroeger op het pleintje inderdaad.
haha ja precies maar ik heb wel zoiets van " alleen in het weekend" weet je welquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
nou, ik heb al een baard in m'n keel, ik kwam zo thuis dus, en mijn moeder zei: ruim je het zelf even op?
Hij hoort momenteel wel bij de besten ja, heeft van Hintum ook een keertje gelijkquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef YazooW het volgende:
van Hintum
quote:
Sinds Cech met z'n helmpje op loopt is het niet veel meer.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Cech is erg goed, net als Neuer, Buffon, Casillas.
Als 't goed is heb je dat bij je geboorte toch al van je moeder gehad dus maak je geen zorgen.quote:
ja dat herken ikquote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef HighVolume het volgende:
[..]
haha ja precies maar ik heb wel zoiets van " alleen in het weekend" weet je wel
Jezus man, vanwaar zo beledigendquote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als 't goed is heb je dat bij je geboorte toch al van je moeder gehad dus maak je geen zorgen.
gisteren zeker geen voetbal gekeken?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Sinds Cech met z'n helmpje op loopt is het niet veel meer.
quote:
Met een ontrechte penalty, geen geel voor Arbeloa, geen tweede gele kaart voor Pepe.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef Caland het volgende:
Leukste halve finales in jaren trouwens.
Kan die gelijk mee als Tello op de brommer langskomt.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef RavioliPunch het volgende:
Waarom heeft Cech eigenlijk een helm op?
Szczesnyquote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Cech is erg goed, net als Neuer, Buffon, Casillas.
jawel, maar ik beoordeel hem op alle wedstrijden die ik dit seizoen van hem heb gezienquote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
gisteren zeker geen voetbal gekeken?
Geen geel voor die linksback van Bayern.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Met een ontrechte penalty, geen geel voor Arbeloa, geen tweede gele kaart voor Pepe.
Ik zei momenteel hoort hij er wel bijquote:Op woensdag 25 april 2012 21:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
jawel, maar ik beoordeel hem op alle wedstrijden die ik dit seizoen van hem heb gezien
Ja Evert, dat was een leuke tijd!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:42 schreef leolinedance het volgende:
Hey Youri, had jij vroeger niet zaal gevoetbald bij de Zwaluwen?
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:42 schreef leolinedance het volgende:
Nee, voegt niks toe. Weg ermee, volg de wedstrijd.quote:
kempiquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:42 schreef leolinedance het volgende:
Sport1 altijd, al heb ik t nietquote:Op woensdag 25 april 2012 21:43 schreef CrushedTinBox het volgende:
Waar is het commentaar beter? Sport1 of Nos?
Sport1 doet het primaquote:Op woensdag 25 april 2012 21:43 schreef CrushedTinBox het volgende:
Geen onterechte penalty, en geel voor Arbeloa is de vraag, volgens eurosport en teletekst wel, volgens uefa.com en bbc.com nietquote:Op woensdag 25 april 2012 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Met een ontrechte penalty, geen geel voor Arbeloa, geen tweede gele kaart voor Pepe.
Sat 1quote:Op woensdag 25 april 2012 21:43 schreef CrushedTinBox het volgende:
ADELAARS VERDOMMEquote:Op woensdag 25 april 2012 21:42 schreef leolinedance het volgende:
Sport 1 en minder reclamequote:Op woensdag 25 april 2012 21:43 schreef CrushedTinBox het volgende:
We mogen straks ook geen screens maken van een jankende Pepe en Ronaldo?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, voegt niks toe. Weg ermee, volg de wedstrijd.
Ga je dan ook filteren op onnodige posts die niks toevoegen?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, voegt niks toe. Weg ermee, volg de wedstrijd.
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef Elusive het volgende:
GOEIE GENADE DIE PEPE. DIE DOET DE HELE WEDSTRIJD AL NIKS, NOG EVEN EN DAN KRIJGT 'IE NOG ROOD OOK! WAT EEN SUKKEL. ALS HIJ NIET OPPAST DAN KRIJGT HIJ OOK NOG EEN FLITSENDE DOLKSTOOT VAN RIBBERY. DIE RIBBERY! WAT EEN KLASBAK IS DAT ZEG. DE KAASMAKERSZOON UIT BOULOGNE. EEN DRIFTIG MANNETJE IS HET, HET LIJKT WEL EEN ECHTE STRAATVECHTER. HIJ HEEFT OOK DE CONDITIE VAN ALS EEN RENPAARD OP DUINDIGT, NIET TE STOPPEN DIE JONGE. HIJ MAAKT PEPE HELEMAAL GEK DAAR IN MADRID.
Ribbery.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef Elusive het volgende:
GOEIE GENADE DIE PEPE. DIE DOET DE HELE WEDSTRIJD AL NIKS, NOG EVEN EN DAN KRIJGT 'IE NOG ROOD OOK! WAT EEN SUKKEL. ALS HIJ NIET OPPAST DAN KRIJGT HIJ OOK NOG EEN FLITSENDE DOLKSTOOT VAN RIBBERY. DIE RIBBERY! WAT EEN KLASBAK IS DAT ZEG. DE KAASMAKERSZOON UIT BOULOGNE. EEN DRIFTIG MANNETJE IS HET, HET LIJKT WEL EEN ECHTE STRAATVECHTER. HIJ HEEFT OOK DE CONDITIE VAN ALS EEN RENPAARD OP DUINDIGT, NIET TE STOPPEN DIE JONGE. HIJ MAAKT PEPE HELEMAAL GEK DAAR IN MADRID.
KENT U DE DALTONS NOG? DAN IS PEPE DE GROOTSTEquote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef Elusive het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KENT U DE DALTONS NOG? DAN IS PEPE DE GROOTSTE
jajaja , Evert classicquote:Op woensdag 25 april 2012 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KENT U DE DALTONS NOG? DAN IS PEPE DE GROOTSTE
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef Elusive het volgende:
19 mei pikquote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef tralalala het volgende:
Wanneer is de CL-finale eigenlijk?
Op tijd Sport1 opzeggen.
Weg met jou!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef AryaMehr het volgende:
Kom op Bayern. Weg met al die arrogante paella-vreters.
Eigenlijk een variant op de classic. Want volgens Evert was Gatusso de kleinste van de Daltons.quote:
Paella eten ze veelal in Barcelonaquote:Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef AryaMehr het volgende:
Kom op Bayern. Weg met al die arrogante paella-vreters.
Ik weet hetquote:Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk een variant op de classic. Want volgens Evert was Gatusso de kleinste van de Daltons.
klopt met 3-2quote:
Maar dat zou niks worden, met een Schweinsteiger uit vorm en een zenuwachtige Robben.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het zo blijft hoeven ze alleen de penaltyreeks te winnen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het zo blijft hoeven ze alleen de penaltyreeks te winnen.
oh mooi die van mij is stukquote:Op woensdag 25 april 2012 21:47 schreef CrushedTinBox het volgende:
Wat een goede trap heeft die Ramos toch.
kroos jonguhquote:
Ja, hij raakte hem gewoon niet goed genoeg Evert!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef RavioliPunch het volgende:
Nou, eens zien wat de tweede helft oplevert.
je wilt toch dat rm wint?quote:
quote:
Real mag datquote:
92eminuut like chelseaquote:Op woensdag 25 april 2012 21:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hou die halal maar thuis.
Bayern voor de 2-2
Sergio Ramos pakt de bal goed af.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, hij raakte hem gewoon niet goed genoeg Evert!
3x volgens je eigen retoriek.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef Caland het volgende:
Als het 2-2 wordt moet Real twee keer scoren want uitgoals tellen dubbel.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef HighVolume het volgende:
[..]
tot aan de grond, van links naar rechts het maakt niet uit. Kom op !
3 keer dus.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef Caland het volgende:
Uzil? Serieus?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:52 schreef Elusive het volgende:
Die Uzil raakt ballen zo mooi, met zoveel effect, met zoveel gevoel, als een driebander, als Raymond Ceulemans in zijn beste jaren
kut uefaquote:Op woensdag 25 april 2012 21:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
UEFA is Barca zat, Real is het nieuwe knuffeltje van de UEFA
Als kiespijnquote:
Boerrigter?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
8 maanden geleden wou iemand Boerrigter in plaats van Robben in Oranje. Wie was dat? Dan kan ik hem uitlachen.
haha echt een noob ben jij, tis auzelquote:Op woensdag 25 april 2012 21:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Echt he. Mensen die niet weten dat het Euzel is.
Wat een player, die Blatter.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
UEFA is Barca zat, Real is het nieuwe knuffeltje van de UEFA
Boerrigter zelf?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
8 maanden geleden wou iemand Boerrigter in plaats van Robben in Oranje. Wie was dat? Dan kan ik hem uitlachen.
Swerts een optie ?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Blind lijkt mij persoonlijk beter passen
Wat een beweging!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Sergio Ramos pakt de bal goed af.
Ik dacht ook, eeh wtf??quote:Op woensdag 25 april 2012 21:54 schreef speknek het volgende:
"Dit zou de wedstrijd van Ronaldo worden, maar ondanks het debacle zit Messi nog steeds op de troon."
Zit die gozer aan de crack ofzo?
volgens zit hij ook op de evert ten napel quote sitequote:Op woensdag 25 april 2012 21:54 schreef speknek het volgende:
"Dit zou de wedstrijd van Ronaldo worden, maar ondanks het debacle zit Messi nog steeds op de troon."
Zit die gozer aan de crack ofzo?
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:55 schreef Elusive het volgende:
[..]
volgens zit hij ook op de evert ten napel quote site
de stroot jonguhquote:
Eerst stond er ook een heel stuk FIFA quotes op die site maar een of andere gek heeft die verwijderd..quote:Op woensdag 25 april 2012 21:55 schreef Elusive het volgende:
[..]
volgens zit hij ook op de evert ten napel quote site
Die heeft last van z'n kniequote:
Volgende keer wikipediapagina's van spelers aanpassen vlak voor een wedstrijd die hij gaat verslaanquote:Op woensdag 25 april 2012 21:55 schreef tralalala het volgende:
Sierd checkt zijn feitjes altijd op Wikipedia![]()
Koekoek
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
FC Madrid en Real Barcelona
HAHAHAHAHAHAHAHA
quote:
hahahahaquote:Op woensdag 25 april 2012 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHA
Geniaal dit.quote:
drugs are bad, you know...quote:Op woensdag 25 april 2012 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHA
die verrekte mongol heb z'n kop gestrot'n tegen z'yn kuuk'nkasj'nquote:Op woensdag 25 april 2012 21:56 schreef ZuidGrens het volgende:
wrom doet d'n stroot niet mee
gr gr d'n zuidgrens
Is toch heerlijk manquote:Op woensdag 25 april 2012 21:57 schreef Elusive het volgende:
beter dan die halve gare spanjaarden met hun goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooox100al.
geblesseerd pikquote:Op woensdag 25 april 2012 21:56 schreef ZuidGrens het volgende:
wrom doet d'n stroot niet mee
gr gr d'n zuidgrens
Baptistaquote:Op woensdag 25 april 2012 21:57 schreef Elusive het volgende:
beter dan die halve gare spanjaarden met hun goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooox100al.
10xquote:
AJAJAJAAJAJ LAAT DE HAREM VAN DE SJEIK MAAR KOMENquote:Op woensdag 25 april 2012 21:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Baptista
OEEWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
LEKKER BEZIG MADRIDquote:Op woensdag 25 april 2012 21:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Baptista
OEEWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
gomes speelt?quote:
Gestopt toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:59 schreef alors het volgende:
Ik keek even op die wikiquote van EvertIk hoor het hem ook zeggen. Man wat een held
waarom gunt de NOS hem niet wat meer?
Die meisjes weten niet meer hoe ze 't hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |