Neem dan kleine stappen. Zeg eens gedag tegen iemand op straat bijvoorbeeld, als dat prima gaat, dan ga je weer een stapje verder.quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:38 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit een keer gedaan en werd na 1 dag ontslagen. Daarna heb ik de hele weg naar huis lopen janken. Ik weet niet of het zo slim is om die trauma opnieuw te herleven.
Psychologie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:58 schreef Mentos79 het volgende:
[..]
herkenbaarmaar wat studeer je ?
in bijna elke studie / stage wordt je ook op je sociale vaardigheden getest
Helaas niet, ik heb dit soort dingen ook meegemaakt. En opgelost.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:10 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gewoon geen idee waar je over lult, dat acht ik een tikkeltje aannemelijker.
Slapheid, luiheid, laksheid zijn woorden die ik nooit gebruikt heb. Het komt meer uit bij een gebrek aan wilskracht bij de meesten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:05 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
En de hamvraag is waarom mensen hun leven aan het 'verknallen' zijn. Jij gaat er begrijp ik vanuit dat het luiheid, slapheid, laksheid, etc is. Anderen mensen zullen ook die conclusie trekken. Vervolgens neemt de persoon waar het om gaat die conclusie over: "Ik ben slap, lui, laks en minderwaardig. Ik ben dat niet meer als ik actie ga ondernemen. Maar dat heb ik al meerdere keren gedaan en elke keer ben ik terug bij af. Dus ik minderwaardig en er is geen redding voor mij."
Kom op ik heb zelf meegemaakt hoe jij je voelt. Doro iemand dan een 'betwetertje' te noemen doe je eigenlijk het meest disrespectvolle wat je bij iemand kunt doen; al zijn levenservaring voor 'onzin' verslijten.quote:Als ik problemen heb, dan is een betwetertje die denkt de wijsheid in pacht te hebben, maar totaal niet begrijpt hoe ik me voel, het laatste waar ik op zit te wachten. Ik trek me daar inmiddels ook niks meer van aan. Maar anderen doen dat misschien wel, proberen jouw advies op te volgen en gaan vervolgens keihard op hun bek.
Dit is precies waar ik mee bezig ben. Alleen jammer dat het een weg van de lange adem isquote:Op woensdag 25 april 2012 21:27 schreef b4kl4p het volgende:
Kun je ook samenvatten in een woord: doen.
Gebrek aan wilskracht komt neer op slapheid, luiheid en laksheid. Misschien bedoel je gebrek aan daadkracht.quote:Op zondag 29 april 2012 19:08 schreef Maanvis het volgende:
Slapheid, luiheid, laksheid zijn woorden die ik nooit gebruikt heb. Het komt meer uit bij een gebrek aan wilskracht bij de meesten.
Jij bent mij niet. Zodoende weet je niet hoe ik me voel. Je kan misschien iets herkennen in jezelf, maar je kan je nooit 100% in iemand anders verplaatsen.quote:Op zondag 29 april 2012 19:08 schreef Maanvis het volgende:
Kom op ik heb zelf meegemaakt hoe jij je voelt. Doro iemand dan een 'betwetertje' te noemen doe je eigenlijk het meest disrespectvolle wat je bij iemand kunt doen; al zijn levenservaring voor 'onzin' verslijten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |