wat een lelijke vlag.quote:
quote:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:51 schreef tochweerhenk het volgende:
k Spanjaarden worden altijd geholpen door de scheids.
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Dat is zo'n onzin, want soms kun je er gewoon niks aan doen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
Als je nadeel hebt van een handsbal van een arm die niet langs het lichaam is, is het gewoon een pingel.
Wat kan Real dat nou weer schelen? Misschien was er wel een grote kans uit gekomen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is zo'n onzin, want soms kun je er gewoon niks aan doen.
Aangeschoten is aangeschoten.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:52 schreef speknek het volgende:
Altijd beetje lastig, hij was aangeschoten, maar hij haalde er wel duidelijk voordeel uit. Hij had zelfs rood kunnen geven.
Pfff das niet mooi voor ons als Robben zulke kansen mist.
Ja lachen manquote:Op woensdag 25 april 2012 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken nog een misser van Robben tegenover Casillas.
sad but truequote:Op woensdag 25 april 2012 20:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Die speler schiet de bal tegen zijn hand, de hand gaat niet naar de bal. Zo simpel is 't. Het was een natuurlijke beweging.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat kan Real dat nou weer schelen? Misschien was er wel een grote kans uit gekomen.
Olé!quote:
ok manquote:Op woensdag 25 april 2012 20:53 schreef Wilskracht het volgende:
Hands wordt meestal niet bestraft, wanneer het wordt aangeschoten. Dat wil zeggen dat de speler, wiens arm of hand de bal heeft aangeraakt, bijna onmogelijk hands had kunnen voorkomen. De beslissing of hands aangeschoten is of niet, wordt beoordeeld door de scheidsrechter en deze beslissing wordt door toeschouwers en spelers dan ook vaak bestreden.
jaquote:
Real.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef Travel. het volgende:
Als het deze score blijft gaat er wie door ? Vorige week niet gekeken
Barcelonaquote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef Travel. het volgende:
doet ie de laatste tijd wel vakerquote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef GGMM het volgende:
Als Robben dit soort kansen al gaat missen.
En dat moet die 6e man ook wel kunnen zien. Maar nee. Die zemmel is scheel. UEFA heeft zo zijn instructies meegekregenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die speler schiet de bal tegen zijn hand, de hand gaat niet naar de bal. Zo simpel is 't. Het was een natuurlijke beweging.
Real, het staat dan 3-2 voor Real.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef Travel. het volgende:
Kap eens met je UEFA gezeik.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat moet die 6e man ook wel kunnen zien. Maar nee. Die zemmel is scheel. UEFA heeft zo zijn instructies meegekregen
Dat zou je niet zeggen als je jou zo ziet. Koek.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben ook aangeschoten en heb nog geen kaar gezien vandaag
HAHAHAH!!!11111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:
Omdat hij zich gedraagt als Drogbaquote:
Jan Roelfs.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:56 schreef FRseezu het volgende:
Dit is igg beter objectief commentaar dan die lapzwans van een Jeroen.
Precies, reflexen houd je maar gewoon tegenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee
Hij was al aan het vallen, hij vangt zich op met zijn hand. Al mag dat natuurlijk niet van de UEFA
he watquote:Op woensdag 25 april 2012 20:55 schreef ShevaJB het volgende:
Robben kan alleen dribbelen, z'n schot precisie schat ik op 67
Omdat Blatter dat zegt.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom mag ik geen kritiek hebben op de UEFA?
Mag wel maar niet 5x en als het nergens op gebaseerd is.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ikquote:Op woensdag 25 april 2012 20:57 schreef PizzaGeit het volgende:
Wie zei nou net: ''typische 0-0 wedstrijd''
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:57 schreef PizzaGeit het volgende:
Wie zei nou net: ''typische 0-0 wedstrijd''
Het was wel in het strafschopgebied en ik weet niet waar de bal was gekomen als ie niet was aangeraakt. Mogelijk was het dan erg gevaarlijk geweest, doelkans ontnomen op ongeldige manierquote:Op woensdag 25 april 2012 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die speler schiet de bal tegen zijn hand, de hand gaat niet naar de bal. Zo simpel is 't. Het was een natuurlijke beweging.
Alles is corrupt aan de UEFA. Is het voor jou geen toeval dan dat iedereen voor de loting van de kwartfinale dacht: zou leuk zijn als een mogelijke finale el clasico is. En ja hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mag wel maar niet 5x en als het nergens op gebaseerd is.
Op jouw leeftijd? Nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
jij failquote:
Kijk, een onderbouwing. Goed bezigquote:Op woensdag 25 april 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles is corrupt aan de UEFA. Is het voor jou geen toeval dan dat iedereen voor de loting van de kwartfinale dacht: zou leuk zijn als een mogelijke finale el clasico is. En ja hoor.
Real Madrid of Barcelona moet dus winnen. Dat wil de uefa.
Nu je zin?
Dat is wel het últieme bewijs idd.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles is corrupt aan de UEFA. Is het voor jou geen toeval dan dat iedereen voor de loting van de kwartfinale dacht: zou leuk zijn als een mogelijke finale el clasico is. En ja hoor.
wat een lelijke vlag manquote:
Haha echt he.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dit moet waarschijnlijk wel een van de beste gifs ooit zijn.![]()
ORLY?quote:
Sierd is er niet John van Vliet voor de Sport 1 volgers.quote:
Neequote:Op woensdag 25 april 2012 20:59 schreef Anonymousz het volgende:
het is over
ik ga naar iets anders kijken
Op deze na:quote:Op woensdag 25 april 2012 20:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dit moet waarschijnlijk wel een van de beste gifs ooit zijn.![]()
Nee.quote:
Sierd doet alleen de saaie CL potjes in de groepsfase helaas.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Sierd is er niet John van Vliet voor de Sport 1 volgers.
I love FFFUUUUU too, maar Alba nog meer.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Needan heb ik geen mede strootje fan meer
Dat is erger dan Roelfs.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Sierd is er niet John van Vliet voor de Sport 1 volgers.
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef Gramulanion het volgende:
Ik dacht al, waar staat CR7 nou voor..
Over 25 minuten Fransje Bauer in Ahoy op ned 1quote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef -Willempie- het volgende:
Is nog een goede film op RTL 5, met Ryan Reynolds
Mmm even denken, zal ik zappen?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef alors het volgende:
[..]
Over 25 minuten Fransje Bauer in Ahoy op ned 1![]()
Echt?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef alors het volgende:
[..]
Over 25 minuten Fransje Bauer in Ahoy op ned 1![]()
Messi weet prima hoe je dat doet. Hij laat ook jaar in jaar uit aan Ronaldo zien hoe je de gouden bal wint.quote:
sorry manquote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Needan heb ik geen mede strootje fan meer
Ja 1 goal nog maar in de komende 75 min ? Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:59 schreef FRseezu het volgende:
Ach jon Bayern nog 1x scoren en we gaan verlengen
Die hadden ze al moeten hebben bij de penaltie. Opzettelijk hands volgens de scheids.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:59 schreef ZaZoe het volgende:
Ik verwacht ook nog een rode kaart voor Bayern in de eerste helft
Ja want aan Ribery's kop kan je toch niks meer aan verbouwenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:01 schreef Wilskracht het volgende:
Robben wordt straks weer neergeslagen door Ribery.
Vanmiddag hield Wesley in iddquote:Op woensdag 25 april 2012 21:02 schreef ZaZoe het volgende:
Arjen, laat je maar wisselen, ga je maar klaar stomen voor 't EK, is Wesley nu ook al mee bezig.
Tot ziens!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, de UEFA krijgt zijn zin na de loting voor de kwartfinale. Barça of Real Madrid moet in de finale komen.![]()
Bedankt voor het vergallen.![]()
Vakkundig een team gesmeed met veelal eigen jeugd.. respect daarvoor,quote:
Eerder typisch Robbenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:02 schreef Caland het volgende:
Robben die mist op een cruciaal moment ja, typisch Nederlands.
Alonso en Ramos dacht ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:02 schreef Keano het volgende:
Wie staan er bij MA3 eigenlijk op scherp?
Liever Real als Chelsea (beetje raar dat ik dit als Barca fan zeg, maar mijn haat op Chelsea is gewoon erg grootquote:
2 goals ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanmiddag hield Wesley in idd
Wesley komt weer in vormquote:Op woensdag 25 april 2012 21:02 schreef ZaZoe het volgende:
Arjen, laat je maar wisselen, ga je maar klaar stomen voor 't EK, is Wesley nu ook al mee bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |