Zal wel weer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zal toch wel lukken?? tenzij dan de stalker wordt ontmaskert
Het kan nog duizend keer erger: the Bold & the Beautiful.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij had iets origineels verwacht?Deze schrijvers herhalen alles tot in den treure.
en toch heb ik het idee dat we weer op een dwaalspoor worden gezet..quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef Klipnap het volgende:
Eemie
Niet dat ik verbaasd was, ik lees altijd de spoilers.
Dat gevoel had ik nou dus ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
en toch heb ik het idee dat we weer op een dwaalspoor worden gezet..
Je ziet haar achter de computer zitten en Nina stalken... Wat voor dwaalspoor?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
en toch heb ik het idee dat we weer op een dwaalspoor worden gezet..
Mikequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:43 schreef ZaZoe het volgende:
Misschien werkt ze toch samen met iemand, maar wie,
Te voor de hand liggend gezien het verdacht zijn lijkt me, en waarom Mike via Amy dan?quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je ziet haar achter de computer zitten en Nina stalken... Wat voor dwaalspoor?
quote:
Dit is nog niks. Zelfs een kleuter kan dat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:52 schreef Luxuria het volgende:
Amy heeft wel erg veel verstand van computers..
Een laptop overnemen op afstand? Dingen laten verdwijnen zodat er helemaal niks meer van terug te vinden is na grondig onderzoek?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit is nog niks. Zelfs een kleuter kan dat.
Amy is gewoon een meesterhax0rquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:15 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Een laptop overnemen op afstand? Dingen laten verdwijnen zodat er helemaal niks meer van terug te vinden is na grondig onderzoek?
Dat vind ik knap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:24 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Amy is gewoon een meesterhax0r
DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nina kreeg een laptop omdat ze gestalkt werd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:30 schreef ZaZoe het volgende:
Een tijdje terug vroeg Amy nog of ze een laptop mocht, kreeg ze toen niet. Weet ff niet of Nina toen al gestalkt werd.
Ja idd, das waar ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nina kreeg een laptop omdat ze gestalkt werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |