Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:57 schreef pascal08 het volgende:
Waar Bayern (hopelijk) in de finale staat.
Krijg ik forum weer op gang met discussiesquote:
Ik gun het Robben gewoon. Zou ook goed zijn voor het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Krijg ik forum weer op gang met discussies![]()
"Tsja, da's logisch." - Johanquote:Op woensdag 25 april 2012 20:01 schreef Maxos het volgende:
De winnaar van deze wedstrijd wint denk ik de CL.
Doe je niet eens een naamtopic voor jezelf?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Krijg ik forum weer op gang met discussies![]()
Moet wel lukken tegen Chelsea B jaquote:Op woensdag 25 april 2012 20:01 schreef Maxos het volgende:
De winnaar van deze wedstrijd wint denk ik de CL.
Achja dag is bijna voorbijquote:Op woensdag 25 april 2012 20:02 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Doe je niet eens een naamtopic voor jezelf?
Gefeliciteerd
Chelsea zet nog wel een redelijke ploeg in het veld:quote:
Is ook zoquote:Op woensdag 25 april 2012 20:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Chelsea zet nog wel een redelijke ploeg in het veld:
Cech - Bosingwa - Luiz - Cahil - Cole- Essien- Mikel- Kalou - Lampard - Mata - Drogba / Torres
3 keer is scheepsrechtquote:Op woensdag 25 april 2012 20:15 schreef Dudeweiser het volgende:
gister en de week daarvaar was de TT dat Barca gaat winnen... Real gaat dus verliezen
Ik had laatst een corner in de finale van dat zilvere toernooi van 4/2K die ik via het hoofd van zijn speler erin kopte, won toen met 2-1quote:Op woensdag 25 april 2012 20:07 schreef Fuszy het volgende:
Net een leuke goal. Ik zou denk ik flippen als het tegen mij zou gebeuren.
Iniesta schiet en dat schot zou waarschijnlijk ongevaarlijk zijn. Hij schiet tegen een been van een verdediger aan en de bal gaat met een boog over de keeper heen. Doelpunt
Dit.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:29 schreef psychedelicate het volgende:
Maakt mij niet uit wie er in de finale komt te staan, als Chelsea maar wordt afgemaakt.
Doe maar Bayern. Barca- Real had ik nog wel tof gevonden, maar nu het geen Barca is mag dat smerige Real er ook uit.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:29 schreef psychedelicate het volgende:
Maakt mij niet uit wie er in de finale komt te staan, als Chelsea maar wordt afgemaakt.
Idd, er zijn maar twee spelers die ik mag van Real: Ozil en Kaka. Voor de rest zijn het idioten. Ik krijg trouwens ook steeds meer respect voor C. Ronaldo. Die bemoeit zich nooit met opstootjes meer enzo. En speelt toch wel heel erg goed!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe maar Bayern. Barca- Real had ik nog wel tof gevonden, maar nu het geen Barca is mag dat smerige Real er ook uit.
Smerige Real...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe maar Bayern. Barca- Real had ik nog wel tof gevonden, maar nu het geen Barca is mag dat smerige Real er ook uit.
Ik heb 'm net voor 80k verkocht, gelukkig.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:32 schreef detennismaster het volgende:
Pepe voor 120K verkocht! Na taxes uiteindelijk 21K verlies!
Dus jij hebt nog meer verlies dan ik? Want jij had er toch 2 gekocht?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 'm net voor 80k verkocht, gelukkig.
1 hou ik en 1 met 10k verlies verkocht. Mja, ik pikte net een 4-1-2-1-2 Pique op voor 29k, dus dat verlies heb ik alweer gecompenseerd.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus jij hebt nog meer verlies dan ik? Want jij had er toch 2 gekocht?
Ik heb geluk gehad zie ik!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
1 hou ik en 1 met 10k verlies verkocht.
Zie samenvatting van Bayern-Real en 100 andere wedstrijden.quote:
Fix'd.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:40 schreef psychedelicate het volgende:
Nemo, Kaka, Benzema, Higuaďn en natuurlijk Casillas. Ronaldo zit bij mij op het randje; stuk verbeterd sinds een paar jaar terug, maar nog steeds soms erg irritant.
Casillas is de grootste held, though. Zo'n modelprof.
Casillas en Benzema was ik nog vergeten idd.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:40 schreef psychedelicate het volgende:
Özil, Kaka, Benzema, Higuaďn en natuurlijk Casillas. Ronaldo zit bij mij op het randje; stuk verbeterd sinds een paar jaar terug, maar nog steeds soms erg irritant.
Eens met dat rijtje ja. Het zijn gewoon een paar mafkezen inclusief een coach die het hele imago van de club naar de tering helpen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:40 schreef psychedelicate het volgende:
Özil, Kaka, Benzema, Higuaďn en natuurlijk Casillas. Ronaldo zit bij mij op het randje; stuk verbeterd sinds een paar jaar terug, maar nog steeds soms erg irritant.
Wat dacht je van de fysio.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eens met dat rijtje ja. Het zijn gewoon een paar mafkezen inclusief een coach die het hele imago van de club naar de tering helpen.
Dit had niks met Casillas te maken.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef Maxos het volgende:
[..]
Ging vorige keer ook niet helemaal goed
900 dacht ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:58 schreef marcie216 het volgende:
weet iemand wat de toernooibonus is als je het zilvere toernooi wint?
Als het maar 900 is, kan je beter single match spelen ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:59 schreef marcie216 het volgende:
ooh dankje, dat is ook niet de moeite? kan je beter gewoon een single match spelen toch?
Kan VI vrijdag weer een programma mee vol lullen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef Tim86 het volgende:
Krijg je nu zeker dat gebitch dat Ronaldo wel opstaat als het erom gaat en Messi niet, terwijl het in alle voorgaande gevallen andersom was
Alleen nu voor verlenging en net voor de finaleplaats.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef marcie216 het volgende:
nu moet bayern nog steeds 1x scoren, net zoals net.
@pobberd.
Ja klopt het dat je meer krijgt bij een single match?
Ja. Als je de finale haalt en wint krijg je in totaal wel meer dan dat je 4 single matches speelt, maar haal je de finale?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef marcie216 het volgende:
@pobberd.
2x, willen ze direct doorgaan.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef marcie216 het volgende:
@pobberd.
Ik weet het ook niet precies. Single match doe ik nooitquote:Op woensdag 25 april 2012 21:03 schreef marcie216 het volgende:
idd, maar ze moesten zoiezo scoren, 3-0 is wel een probleem.
@pobberd.
In een toernooi krijg je 700 als je wint, en als je verliest 400 ofso toch?
Hoeveel is dit bij single match want dat heb ik pas 2x gedaan.
EA forum staat er al weer vol mee dusquote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef Tim86 het volgende:
Krijg je nu zeker dat gebitch dat Ronaldo wel opstaat als het erom gaat en Messi niet, terwijl het in alle voorgaande gevallen andersom was
Toernooien zijn imo spannender voor jezelf. En ook het niveau ligt daar hoger.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:05 schreef Vijf_voor het volgende:
Voor een single match krijg je ongeveer 850. En voor een toernooi ongeveer 650 + de finale bonus
Buitenspel?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:06 schreef vandermar het volgende:
Wat een arbitragemakkelijke penalty en een buitenspel goal
dankje, dan is het dus beter om single matchen te spelen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:05 schreef Vijf_voor het volgende:
Voor een single match krijg je ongeveer 850. En voor een toernooi ongeveer 650 + de finale bonus
bij 3-0 is het gewoon einde verhaal hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:03 schreef marcie216 het volgende:
idd, maar ze moesten zoiezo scoren, 3-0 is wel een probleem.
@pobberd.
In een toernooi krijg je 700 als je wint, en als je verliest 400 ofso toch?
Hoeveel is dit bij single match want dat heb ik pas 2x gedaan.
Ronaldo stond bij de 2e goal in buitenspel positie.quote:
Hangt er ook vanaf wie je treft in een single match. (hogere rating is meer coins) En hoeveel doelpuntjen je tegen/voor krijgt. Een cleansheet is volgens mij 50 coins.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dankje, dan is het dus beter om single matchen te spelen.
4x 850 = 3400.
4x 650 = 2600 + 900 bonus is 3500. Maar als je de 4e niet wint, heb je een stuk minder!
Bedankt
Rating heeft niets met coins te maken. 5-0 winnen met bronze levert evenveel op als 5-0 winst met goud 5*quote:Op woensdag 25 april 2012 21:09 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf wie je treft in een single match. (hogere rating is meer coins) En hoeveel doelpuntjen je tegen/voor krijgt. Een cleansheet is volgens mij 50 coins.
Ja, maar als je met een 3sterren team wint van een 5sterren team dan krijg je meer coins.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rating heeft niets met coins te maken. 5-0 winnen met bronze levert evenveel op als 5-0 winst met goud 5*
Nou, ik heb wel met Bronze 1024 coins gehad maar krijg als ik met zilver win van goud met 5-0 niet 1100 ofzoquote:Op woensdag 25 april 2012 21:11 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ja, maar als je met een 3sterren team wint van een 5sterren team dan krijg je meer coins.
jammer dat ie zo klein is!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:14 schreef detennismaster het volgende:
Die Casillas is wel echt de beste keeper van de wereld!
Bayern moet gewoon finesse scoten all the way.quote:
kun je zien na de wedstrijd bij match earnings en dan r1 of l1quote:Op woensdag 25 april 2012 21:14 schreef marcie216 het volgende:
is er misschien een site met de hoeveelheid coins die je krijgt per wedstrijd, en hoe je er bij krijgt, dus bv clean sheet +50.
per goal +50 (bijvoorbeeld)
Alvast bedankt
Dat moet die speler zelf maar doen. Arbeloa gaat er gewoon weer als een triangeljostie in.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar dan krijg je dat gezeik over de wedstrijd aanvoelen enzo
zeker, had ook gewoon rood moeten zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat moet die speler zelf maar doen. Arbeloa gaat er gewoon weer als een triangeljostie in.
Ga nou niet weer als een stel mongolen in dat topic reagerenquote:
Ik hoopte dat anderen dat gingen doenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga nou niet weer als een stel mongolen in dat topic reageren
ik heb weinig coins te makken ja..quote:Op woensdag 25 april 2012 21:17 schreef Tim86 het volgende:
Wat maakt dat uit? Heb je zo weinig coins dat die 2 coins die je extra krijgt per corner meetellen?
IF Gilletquote:Op woensdag 25 april 2012 21:19 schreef Maxos het volgende:
Weet iemand een toffe zilvere IF? Ik zit te denken aan óf een goud Belgisch team óf iets rond een zilvere IF te maken.
Wel echt zwaaaaaar overpriced!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF Gilletik vind hem echt fijn spelen, heerlijke passing en schot
Ik vind 40K ook wel wat aan de hoge kantquote:Op woensdag 25 april 2012 21:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel echt zwaaaaaar overpriced!
Oh! Perfect, maak een Belgisch team met hem erin, dankje!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF Gilletik vind hem echt fijn spelen, heerlijke passing en schot
Hij moet naar de wc...quote:Op woensdag 25 april 2012 21:22 schreef Pobberd het volgende:
Waarom moet Ronaldo bij elke vrije trap met zijn benen uit elkaar gaan staan? Vindt hij dat stoer?
Koop dan ook IF Danilinho.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
Maikon Leite is toch wel echt een grote verbetering tov. Danilinho moet ik zeggen
ea forumquote:
Coins toch verkochtquote:
Hij reist vaak met de NS.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:22 schreef Pobberd het volgende:
Waarom moet Ronaldo bij elke vrije trap met zijn benen uit elkaar gaan staan? Vindt hij dat stoer?
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind 40K ook wel wat aan de hoge kantmaar wel heel erg allround is hij, stats in de 70 en 80 als middenvelder zilver is not to shabby
net als chelseaquote:Op woensdag 25 april 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
Wat een heerlijk team is dat Bayern toch, ze zijn echt zoveel beter geworden op europees niveau, wel weer grappig dat ze dan falen in de competitie
Ja lol, komt ook alleen maar omdat ze 8-1-1 spelenquote:
Chelseaquote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja lol, komt ook alleen maar omdat ze 8-1-1 spelenChelsea zou niet misstaan op een WK handbal lol
Ik vrees dat er zometeen weer een controller kapot gaat.quote:
Ziet er prima uit alleen TOTY Ronaldo > Varelaquote:Op woensdag 25 april 2012 21:35 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Robben weggedaan en een nieuw team gemaakt met het geld, hopelijk is het wat.
Ja, zit je op XBOX? Overpriced.quote:
Viel tegen en zwaar gepricefixed nuquote:
Nog niet veel met 'm gespeeld maar tot nu toe speelt hij lekker, 95 longshots, tweebenig is altijd fijn. Heb hem opgepikt voor 30k, dit was m'n eerste goal met hem http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/120285043quote:
Geen idee wat zijn prijs daar is. Op xbox is hij veel te duur.quote:
Hoeveel?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee wat zijn prijs daar is. Op xbox is hij veel te duur.
Even kijkenquote:
43kquote:Op woensdag 25 april 2012 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Even kijkenToch al wel minimaal 60 a 70K dacht ik.
Op de markt of kijk je op futhead? Laatst toen ik Belgie team maakte was er geen een goedkoper dan 60Kquote:
Markt.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op de markt of kijk je op futhead? Laatst toen ik Belgie team maakte was er geen een goedkoper dan 60K
Valt mee toch. Ik ben wel benieuwd naar die 'TOTY crash', volgens mij stelt het niks voor.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Alle prijzen zijn in crash modus..ook pricefixes moeten eraan geloven. Mijn IF De Bruyne kostte destijds 13K ofzo
je hebt toch bijna nooit meer dan 20 fitness nodigquote:Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef wieisboos het volgende:
Waarom kopen mensen bronze fitness voor als je ook gewoon silver voor 150c kunt krijgen
omdat het ze niet uitmaakt denk ik..met wat coaches krijg je toch wel 25 tot 30. Wat ik vooral niet snap is dat mensen die kaartjes überhaupt kopen...haal gewoon een paar 400c packs en hou de fitness dingen..scheelt je veel coins.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef wieisboos het volgende:
Waarom kopen mensen bronze fitness voor als je ook gewoon silver voor 150c kunt krijgen
Nou, de silver IF's waar ik maandenlang mee heb gehandeld zijn 2 maanden terug echt in een paar dagen/weken rond de 25/30K gedropt in waarde en op die prijzen blijven hangen..dat vind ik toch aardig wat.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Valt mee toch. Ik ben wel benieuwd naar die 'TOTY crash', volgens mij stelt het niks voor.
En waarom is dat te wijten aan TOTY en niet gewoon aan het groeiende aantal IF spelers?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nou, de silver IF's waar ik maandenlang mee heb gehandeld zijn 2 maanden terug echt in een paar dagen/weken rond de 25/30K gedropt in waarde en op die prijzen blijven hangen..dat vind ik toch aardig wat.
Daarvoor was het veel te explosief. Je ziet zelf toch ook dat er veel meer zogenaamde zeldzame IF's op de markt te vinden zijn geweest de afgelopen anderhalve maand..precies hetzelfde als met die Taiwo fix..ineens stonden er in een paar dagen tijd meer op dan in al die weken daarvoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En waarom is dat te wijten aan TOTY en niet gewoon aan het groeiende aantal IF spelers?
Gerrard is het beste voorbeeld!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarvoor was het veel te explosief. Je ziet zelf toch ook dat er veel meer zogenaamde zeldzame IF's op de markt te vinden zijn geweest de afgelopen anderhalve maand..precies hetzelfde als met die Taiwo fix..ineens stonden er in een paar dagen tijd meer op dan in al die weken daarvoor.
Nee, Gerrard was een fout van EA..die hebben zijn card weight verkeerd aangepast toen de IF uit packs was.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gerrard is het beste voorbeeld!
Dit is in ieder geval een minder irritante commentaargever dan gisteren.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je merkt aan het lulverhaal van Roelfs dat de wedstrijd inkakt .
En nog steeds niet gefixtquote:Op woensdag 25 april 2012 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Gerrard was een fout van EA..die hebben zijn card weight verkeerd aangepast toen de IF uit packs was.
30K op de XBOX ongeveer.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik dacht al een Gerrard te zien in Rijstbal's filmpje op YT.Even kijken hoeveel die knakker is.
Stond ook in beeld. Voor wie was die gele kaart dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee. Fail van de commentator was dat.
Niemand. Heel wazig.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:02 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Stond ook in beeld. Voor wie was die gele kaart dan?
hij kost net zo veel als Lampardquote:Op woensdag 25 april 2012 22:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel beetje saai nu.
Zie inderdaad Gerrard voor rond de 30k.
Als coach stel je zo'n knakker niet eens op. Gewoon Ramos rb en Varane centraal of eventueel Coentrao rb.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:07 schreef Tim86 het volgende:
Als coach zijnde haal je zo'n Arbeloa er toch af? Had al 5 keer rood kunnen hebben als je al die gele kaarten enzo bij elkaar pakt
Robben moet gewoon de beslissende maken en held van de dag worden, fuck Marioquote:Op woensdag 25 april 2012 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een noob geef hem gewoon aan Mario
daar teken ik voor, maar deze bal had ie beter af kunnen leggen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
Robben moet gewoon de beslissende maken en held van de dag worden, fuck Mario
Die Varane is er echt nog niet klaar voor op dit podium.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als coach stel je zo'n knakker niet eens op. Gewoon Ramos rb en Varane centraal of eventueel Coentrao rb.
Nee Arbeloa wel wou je zeggen, Varane is rustig aan de bal, goede mandekker en mijn inziens en stuk betere optie.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Varane is er echt nog niet klaar voor op dit podium.
Zijn accuracy moet echt omlaag, het is puur kracht en geluk.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:11 schreef Vijf_voor het volgende:
Ronaldo als vrijentrappenspecialist is een hoax
en weer misquote:Op woensdag 25 april 2012 22:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zijn accuracy moet echt omlaag, het is puur kracht en geluk.
Özil danquote:Op woensdag 25 april 2012 22:15 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Idd :p di Maria is trouwens wel exht moeilijk lelijk
Ronaldo verdient toch ook alle aandacht? Hij scoort zo verschrikkelijk veel.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:17 schreef marcie216 het volgende:
beter zo lelijk en niet alle aandacht op strijken, zoals een homo gaynaldo..
Moest je een hartig gesprek met je vriendin voeren ofzoquote:Op woensdag 25 april 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
Gvd moet deze wddstrikd missen. Ben 11u thuis miss kan ik nog btke meepikken want zr gaan tg verlengen?
hij verdient de aandacht wel ja, maar hij is zo een homo, altijd naar de grond, buiten het veld denkt hij ook dat hij alles is etc..quote:Op woensdag 25 april 2012 22:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ronaldo verdient toch ook alle aandacht? Hij scoort zo verschrikkelijk veel.
gr Barcafan!
Haha but worth itquote:Op woensdag 25 april 2012 22:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
Moest je een hartig gesprek met je vriendin voeren ofzo
wat heb jij gesnoven?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
Gvd moet deze wddstrikd missen. Ben 11u thuis miss kan ik nog btke meepikken want zr gaan tg verlengen?
Ki denk wle dta ze gn verlngnen maar nienamd kn tda mte zkerhijd zegge.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
Hij kan niet met autocorrect omgaanquote:Op woensdag 25 april 2012 22:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is geen excuus om als een mongool te typen.
het eerste wat ik uitzette, kut autocorrectquote:Op woensdag 25 april 2012 22:25 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hij kan niet met autocorrect omgaan![]()
Koop gewoon een goeie keyboard app in de store rijstsloeber
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/573069
Ge-ni-aal!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
lololquote:Op woensdag 25 april 2012 22:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
ik heb wel met UP Denis gespeeld, slecht.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:36 schreef Maxos het volgende:
Heeft iemand met IF Huntelaar of IF Denis gespeeld?
Zijn stats zien er echt ziek uitquote:Op woensdag 25 april 2012 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb wel met UP Denis gespeeld, slecht.
IF Huntelaar, soms héél goed, soms héél slecht.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:36 schreef Maxos het volgende:
Heeft iemand met IF Huntelaar of IF Denis gespeeld?
Speel zelf altijd 4-3-2-1, dit is trouwens mijn eerste gouden team in 7 maanden.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Huntelaar werkt alleen in 433 en dat soort formaties.
Budget?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:39 schreef Maxos het volgende:
Heeft iemand een idee voor een goed, leuk goud team?
trololololquote:Op woensdag 25 april 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
Gustavo speelt ook achterlijk goed zegLahm heeft ook totaal geen last van ROnaldo, wat een matige aanvaller is dat zeg.
Het is dat hij 2x heeft gescoord anders zou je niet eens weten dat hij mee doet.quote:
Dit lijkt me echt een heel fijn team.quote:
Cabral beter vindenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Cabral, Schaken is rw enzo ja tog xd xd lol
Kan je niet beter Essien ipv Touré ivm chem Boa?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt een heel fijn team.
http://futhead.com/12/squad/571426
dat zeg ik helemaal niet gekke friesquote:Op woensdag 25 april 2012 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cabral beter vindenjullie hebben er geen kaas van gegeten.
NOgsteeds 7 chem.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je niet beter Essien ipv Touré ivm chem Boa?
I tawt i tawt i saw a puttycat. I did, i did saw a puttycat.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zeg ik helemaal niet gekke fries
Goed gezien, maar blijft 7 chem. Daar ga je toch niet veel van merken.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je niet beter Essien ipv Touré ivm chem Boa?
Wauw! Ziet er super uitquote:Op woensdag 25 april 2012 22:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt een heel fijn team.
http://futhead.com/12/squad/571426
Shirokov krijgt nog een TOTY kaartje en Boateng kan je nog de IF voor nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |