Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:57 schreef pascal08 het volgende:
Waar Bayern (hopelijk) in de finale staat.
Krijg ik forum weer op gang met discussiesquote:
Ik gun het Robben gewoon. Zou ook goed zijn voor het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Krijg ik forum weer op gang met discussies![]()
"Tsja, da's logisch." - Johanquote:Op woensdag 25 april 2012 20:01 schreef Maxos het volgende:
De winnaar van deze wedstrijd wint denk ik de CL.
Doe je niet eens een naamtopic voor jezelf?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Krijg ik forum weer op gang met discussies![]()
Moet wel lukken tegen Chelsea B jaquote:Op woensdag 25 april 2012 20:01 schreef Maxos het volgende:
De winnaar van deze wedstrijd wint denk ik de CL.
Achja dag is bijna voorbijquote:Op woensdag 25 april 2012 20:02 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Doe je niet eens een naamtopic voor jezelf?
Gefeliciteerd
Chelsea zet nog wel een redelijke ploeg in het veld:quote:
Is ook zoquote:Op woensdag 25 april 2012 20:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Chelsea zet nog wel een redelijke ploeg in het veld:
Cech - Bosingwa - Luiz - Cahil - Cole- Essien- Mikel- Kalou - Lampard - Mata - Drogba / Torres
3 keer is scheepsrechtquote:Op woensdag 25 april 2012 20:15 schreef Dudeweiser het volgende:
gister en de week daarvaar was de TT dat Barca gaat winnen... Real gaat dus verliezen
Ik had laatst een corner in de finale van dat zilvere toernooi van 4/2K die ik via het hoofd van zijn speler erin kopte, won toen met 2-1quote:Op woensdag 25 april 2012 20:07 schreef Fuszy het volgende:
Net een leuke goal. Ik zou denk ik flippen als het tegen mij zou gebeuren.
Iniesta schiet en dat schot zou waarschijnlijk ongevaarlijk zijn. Hij schiet tegen een been van een verdediger aan en de bal gaat met een boog over de keeper heen. Doelpunt
Dit.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:29 schreef psychedelicate het volgende:
Maakt mij niet uit wie er in de finale komt te staan, als Chelsea maar wordt afgemaakt.
Doe maar Bayern. Barca- Real had ik nog wel tof gevonden, maar nu het geen Barca is mag dat smerige Real er ook uit.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:29 schreef psychedelicate het volgende:
Maakt mij niet uit wie er in de finale komt te staan, als Chelsea maar wordt afgemaakt.
Idd, er zijn maar twee spelers die ik mag van Real: Ozil en Kaka. Voor de rest zijn het idioten. Ik krijg trouwens ook steeds meer respect voor C. Ronaldo. Die bemoeit zich nooit met opstootjes meer enzo. En speelt toch wel heel erg goed!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe maar Bayern. Barca- Real had ik nog wel tof gevonden, maar nu het geen Barca is mag dat smerige Real er ook uit.
Smerige Real...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe maar Bayern. Barca- Real had ik nog wel tof gevonden, maar nu het geen Barca is mag dat smerige Real er ook uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |