dan zou ik voor Bayern gaan, dat is toch een niveautje hoger dan Porto of Inter.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:49 schreef Novak92 het volgende:
Nee, iedereen was problemen aan 't maken over de teams, erg dom. Iedereen wilde of Barca of Real haha. Nja, uiteindelijk waren deze teams verdeeld. Ik heb me er gewoon buiten gehouden, maar ik moet wel nog een team hebben. Het is allemaal voor de 'fun', maar liefst eentje waarmee ik niet elke wedstrijd verlies haha. Daarom vroeg ik de ratings van de overige 'topteams' op dit spel, zoals Bayern en Porto, en eventueel teams zoals Inter en Juventus.
wedden dat ik jullie allemaal own met een halve sterren ploeg.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:49 schreef Novak92 het volgende:
Nee, iedereen was problemen aan 't maken over de teams, erg dom. Iedereen wilde of Barca of Real haha. Nja, uiteindelijk waren deze teams verdeeld. Ik heb me er gewoon buiten gehouden, maar ik moet wel nog een team hebben. Het is allemaal voor de 'fun', maar liefst eentje waarmee ik niet elke wedstrijd verlies haha. Daarom vroeg ik de ratings van de overige 'topteams' op dit spel, zoals Bayern en Porto, en eventueel teams zoals Inter en Juventus.
gewoon iedereen rapen met Bohemiansquote:Op woensdag 25 april 2012 18:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wedden dat ik jullie allemaal own met een halve sterren ploeg.
echte pro's gaan als het vriendschappelijk is, gewoon met een lager team
ik heb trouwens PS3 en Fifa 12,
11 is kut
ik zat te denken aan hereford...quote:Op woensdag 25 april 2012 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon iedereen rapen met Bohemians
Vergeet de Biezenmortelse Boys, FC Appelscha, Lutjebroek United en de Zundertse Joekels niet!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef SoldMayor het volgende:
FC Oss, Boxtel AFC, Purmerendse Doordouwers en Almere City FC.
Dat zijn ook teams met 5 sterren. Spelen erg lekker enzo.
Wel jammer dat je een PS3 hebt, anders had ik je uit die droom geholpenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wedden dat ik jullie allemaal own met een halve sterren ploeg.
echte pro's gaan als het vriendschappelijk is, gewoon met een lager team
ik heb trouwens PS3 en Fifa 12,
11 is kut
Die was toen daar al weg, globale schorsing en die dingenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De Hoerige Nellen hadden vorig jaar nog ene Nick in de spits wat een langzame drol was dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |