Ik wou vroeger fucking graag drummen, true story. Maar het is wel echt fucking moeilijk, bij muziek in de 1ste klas zat ik wel elke x op dat drumstel te rammen terwijl die andere kknerdjes op de piano gingen spelenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:53 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn kind zal nooit een drumstel krijgen, dat weet ik wel.
Nee, je moet toch met je vingers op die open rondjes van die bewegingen maken om iets te spelenquote:
Waar is die knop? Hengsten maar.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:56 schreef fyah het volgende:
[..]
dan hoef je ook niet meer te werkenwin-win
een miljoen euro, belastingvrij? daar koop je aardig wat jaren tijd mee om je schuldgevoel weg te jankenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is 1 miljoen krijgen nou echt ZO GEWELDIG dat je er iemands dood voor op je geweten zou willen hebben dan?
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is 1 miljoen krijgen nou echt ZO GEWELDIG dat je er iemands dood voor op je geweten zou willen hebben dan?
Haha.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Serieus? En zou je dan van die miljoen kunnen genieten?
Ik weet zeker dat ik dan elke dag zou piekeren over wie die persoon geweest zou kunnen zijn en of hij/zij kinderen of ouders had ofzo.
was dit 2006?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, je moet toch met je vingers op die open rondjes van die bewegingen maken om iets te spelenIk blies er gewoon keihard op zonder iets te doen. En dat gewoon uren lang.
Mja ik ben niet zo materialistisch ingesteld I guess..quote:Op woensdag 25 april 2012 17:57 schreef fyah het volgende:
[..]
een miljoen euro, belastingvrij? daar koop je aardig wat jaren tijd mee om je schuldgevoel weg te janken
Nee wij hadden alleen de piano en drumstel en onze stemmenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:58 schreef Juminelle het volgende:
a g f, a g f, a f g f, a f a f a f g
Hadden jullie deze ook op school bij muziekles op de Xylofoon? Dat deuntje vergeet ik nooit meer
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee wij hadden alleen de piano en drumstel en onze stemmen
lololololquote:Op woensdag 25 april 2012 18:00 schreef Chai het volgende:
Lol mijn ouders gaan vanavond naar de condoleance van een buurman, ik kom er nu pas achter dat die dood was.
iemand heeft een miljoen gewonnen!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:00 schreef Chai het volgende:
Lol mijn ouders gaan vanavond naar de condoleance van een buurman, ik kom er nu pas achter dat die dood was.
dat krijg je he als de buren 20 km verderop wonenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:00 schreef Chai het volgende:
Grootste non-les die er is wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]In je eentje moeten zingen voor de klas. Alleen daarom had ik een hekel aan muziekles.
ik herken de foto niet, weet ik veelquote:Op woensdag 25 april 2012 18:01 schreef Vaseline_ het volgende:
fyaaaaaah, weet je serieus niet wie robbert is
Whack-a-Mole.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
alsof het een fuckin' flipperkast is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |