Muzikantenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:43 schreef Salatrel het volgende:
ik was 10 jaar lang drummer totdat ik erachterkwam dat de vrouwen voor de gitaristen gingen
'balgevoel'quote:Op woensdag 25 april 2012 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben linksbenig en rechtshandig, zei het dus eigenlijk verkeerd. Met rechts voetbal ik als een lompe chick. Maar dan ook gewoon écht lomp, ik heb er geen enkel balgevoel oid mee
. Schandalig eik.
Gek dat dat zo kan verschillen eigenlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben linksbenig en rechtshandig, zei het dus eigenlijk verkeerd. Met rechts voetbal ik als een lompe chick. Maar dan ook gewoon écht lomp, ik heb er geen enkel balgevoel oid mee
. Schandalig eik.
Het is maar goed dat Rob Geus een organisatie achter zich heeft, anders stond hij in Egypte kritiek te geven over sushi.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die vent van SBS die verhaal komt halen bij je
Daar ga je niet vrolijk van worden natuurlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die vent van SBS die verhaal komt halen bij je
met je uitkeringquote:Op woensdag 25 april 2012 17:49 schreef Juminelle het volgende:
Met niets doen geld verdienen
Ergens voel ik me schuldig
ik kan er wel mee levenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:49 schreef Juminelle het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gek dat dat zo kan verschillen eigenlijk.
Doet me denken aan zo'n gast waarmee we wel eens gingen ballen, die kon er met zijn goede been ook niets van, maar dan expres die bal op links leggen en dan roepen: "met links!". Vervolg was dat hij op zijn lollerbakkes ging en zijn kin open lag en gehecht moest worden.
Jij zou dus niet de knop indrukken waarmee jij 1 miljoen krijgt, maar iemand random op aarde wel doodgaat?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:49 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga best voor de drummers hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 17:43 schreef Salatrel het volgende:
ik was 10 jaar lang drummer totdat ik erachterkwam dat de vrouwen voor de gitaristen gingen
Jij wel?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij zou dus niet de knop indrukken waarmee jij 1 miljoen krijgt, maar iemand random op aarde wel doodgaat?
Klopt. Daar blijf ik dan gewoon elke dag van mijn leven mee rondlopenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij zou dus niet de knop indrukken waarmee jij 1 miljoen krijgt, maar iemand random op aarde wel doodgaat?
en wat als het je moeder is?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Daar blijf ik dan gewoon elke dag van mijn leven mee rondlopenKan ik niet tegen.
Ik was het kind dat per se een blokfluit wilde en daarop uren lang gewoon keihard en vals blies zonder ook maar iets te spelen.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:53 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn kind zal nooit een drumstel krijgen, dat weet ik wel.
huh, zo werkt een blokfluik toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik was het kind dat per se een blokfluit wilde en daarop uren lang gewoon keihard en vals blies zonder ook maar iets te spelen.
Mijn moeders leven op die momenten
Is 1 miljoen krijgen nou echt ZO GEWELDIG dat je er iemands dood voor op je geweten zou willen hebben dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:54 schreef fyah het volgende:
als ik zeker wist dat het een wildvreemde zou zijn dan deed ik dat wel denk ik. en jij ookhij/zij zou het ook doen en er ook gewoon om liegen
Serieus? En zou je dan van die miljoen kunnen genieten?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:54 schreef fyah het volgende:
als ik zeker wist dat het een wildvreemde zou zijn dan deed ik dat wel denk ik. en jij ookhij/zij zou het ook doen en er ook gewoon om liegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |