Ik ben wel enigszins motorisch gestoord, serieus. Zodra ik met trainen met rechts voor moet staan in plaats van met links kan mijn lichaam het niet meer handelen en zie ik eruit als een mongool.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vanwege motorische gestoordheid wat voorkomt uit inferieure genen (srs).
Hahaha over wat voor dansen heb je het?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben wel enigszins motorisch gestoord, serieus. Zodra ik met trainen met rechts voor moet staan in plaats van met links kan mijn lichaam het niet meer handelen en zie ik eruit als een mongool.
Met dansen heb ik dit dan weer niet
je bent iok slecht in wiskunde enzo?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben wel enigszins motorisch gestoord, serieus. Zodra ik met trainen met rechts voor moet staan in plaats van met links kan mijn lichaam het niet meer handelen en zie ik eruit als een mongool.
Ah klotequote:Op woensdag 25 april 2012 17:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heeft dat niet gewoon te maken met links/rechtsbenig/handig? Met links voetbal ik ook als een lompe chickquote:Op woensdag 25 april 2012 17:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Volgens mij is dat heel normaal omdat je je er van bewust bent 'verkeerd' te staan.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Interesse in Vas veinzen.
Neuk haar already.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ik heb zo mijn bronnen.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die had je wel héél snel paraat.
Shit zeg inderdaad, begint pijnlijk te worden.quote:
Neequote:Op woensdag 25 april 2012 17:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vanwege motorische gestoordheid wat voorkomt uit inferieure genen (srs).
Laat me raden: je werd vroeger ook als laatste gekozen met gym omdat je 0 gevoel voor balhandeling bezit?
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij is dat heel normaal omdat je je er van bewust bent 'verkeerd' te staan.
Ik deed altijd aan klassiek ballet, maar sinds een tijdje hebben we een groep gevormd met een hiphopklas en balletten we op hiphopquote:Op woensdag 25 april 2012 17:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha over wat voor dansen heb je het?
Nee. Ik had een NG-profiel en ik vond wiskunde tofquote:Op woensdag 25 april 2012 17:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je bent iok slecht in wiskunde enzo?
Dat heb ik ook 2 maanden gedaan jaquote:Op woensdag 25 april 2012 17:38 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zat vroeger op jazzballet
Op die manier heb ik geleerd wat dat woord 'homo' betekent.
Mijn benen zijn wat dat betreft op een juiste manier fucked up. Ik ben rechts, dus uit stilstand altijd met rechts, maar met links veel meer techniek. Rechts is gewoon 'lompe' kracht links elegant.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft dat niet gewoon te maken met links/rechtsbenig/handig? Met links voetbal ik ook als een lompe chick.
Nah ik ga nu gewoon op zoek naar een baan voor de zomer, gewoon cashen. Ik moet ook op gesprek komen bij een café hiero, ik ga m'n best doenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is http://reisleiding.sunweb.nl/ niets?
Haha ja ditquote:Op woensdag 25 april 2012 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als kind aan linkse hobby's doen.
Ik ben linksbenig en rechtshandig, zei het dus eigenlijk verkeerd. Met rechts voetbal ik als een lompe chickquote:Op woensdag 25 april 2012 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn benen zijn wat dat betreft op een juiste manier fucked up. Ik ben rechts, dus uit stilstand altijd met rechts, maar met links veel meer techniek. Rechts is gewoon 'lompe' kracht links elegant.
Leek mij wel chill baantje, geen ervaring of wat dan ook vereist. Gewoon van april tot september beetje in buitenland chillen.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nah ik ga nu gewoon op zoek naar een baan voor de zomer, gewoon cashen. Ik moet ook op gesprek komen bij een café hiero, ik ga m'n best doen
Dat heb ik ook met links met voetballenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben linksbenig en rechtshandig, zei het dus eigenlijk verkeerd. Met rechts voetbal ik als een lompe chick. Maar dan ook gewoon écht lomp, ik heb er geen enkel balgevoel oid mee
. Schandalig eik.
die vent van SBS die verhaal komt halen bij jequote:Op woensdag 25 april 2012 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Leek mij wel chill baantje, geen ervaring of wat dan ook vereist. Gewoon van april tot september beetje in buitenland chillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |