Wat voor iets was het dan? En ze vroegen niet wat voor ervaring?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik nietIk heb juist gezegd dat ik wél ervaring heb omdat ik elke keer bij alles word afgewezen door gebrek aan ervaring.
Mooi manquote:Op woensdag 25 april 2012 17:26 schreef Gridlok het volgende:
Ik ga denk ik iedereen van facebook gooien die 9gag links post, gisteren al een mooie 80 man waar ik afscheid van heb genomen.
Interesse in Vas veinzenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat voor iets was het dan? En ze vroegen niet wat voor ervaring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammerquote:Op woensdag 25 april 2012 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme voor niks naar Arnhem gegaan, ben nog niet eens thuis en ik krijg een mailtje dat ik het niet geworden ben
Doei, het was leuk je op fb te hebben gehad. Ik heb net shit van 9gag gepost.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:26 schreef Gridlok het volgende:
Ik ga denk ik iedereen van facebook gooien die 9gag links post, gisteren al een mooie 80 man waar ik afscheid van heb genomen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Doei, het was leuk je op fb te hebben gehad. Ik heb net shit van 9gag gepost.
quote:
simbo jongerenkampen, ik solliciteerde als reisleider. Maar ja ze vroegen wat voor ervaring en wat ik zou doen in bepaalde situaties, ik perfect antwoorden had 't idee dat ze 't goed vondquote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat voor iets was het dan? En ze vroegen niet wat voor ervaring?
Ah, zonde. Leek me ook best tof werk voor jou.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
simbo jongerenkampen, ik solliciteerde als reisleider. Maar ja ze vroegen wat voor ervaring en wat ik zou doen in bepaalde situaties, ik perfect antwoorden had 't idee dat ze 't goed vondBlijkbaar niet dus.
de vloek van de Föhnquote:Op woensdag 25 april 2012 17:29 schreef Juminelle het volgende:
Waarom heb ik een handicap en struikel ik random over opstapjes, val ik van stoelen en loop ik tegen deuren op? Vertel het me.
Hot girl troubles.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:29 schreef Juminelle het volgende:
Waarom heb ik een handicap en struikel ik random over opstapjes, val ik van stoelen en loop ik tegen deuren op? Vertel het me.
Je gebruikt teveel drugs.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:29 schreef Juminelle het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:29 schreef Juminelle het volgende:
Verwar je me nu met Vas?quote:
quote:
Je motoriek is niet meer wat het was? Je evenwichtsorgaan werkt niet meer zo goed? Je bloeddruk? IJzertekort?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:29 schreef Juminelle het volgende:
Vanwege motorische gestoordheid wat voorkomt uit inferieure genen (srs).quote:Op woensdag 25 april 2012 17:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, zonde. Leek me ook best tof werk voor jou.
Als zowel Sinos als ik hetzelfde denken moet het wel waar zijn. Sorry Jumiquote:Op woensdag 25 april 2012 17:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vanwege motorische gestoordheid wat voorkomt uit inferieure genen (srs).
Is http://reisleiding.sunweb.nl/ niets?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
simbo jongerenkampen, ik solliciteerde als reisleider. Maar ja ze vroegen wat voor ervaring en wat ik zou doen in bepaalde situaties, ik perfect antwoorden had 't idee dat ze 't goed vondBlijkbaar niet dus.
Ik denk niet, ik weet.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als zowel Sinos als ik hetzelfde denken moet het wel waar zijn. Sorry Jumi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |