quote:Op woensdag 25 april 2012 17:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee ik huil gewoon dagelijks. En neem meisjes met daddyissues mee naar huis en vraag ze dan wie hun papa is.
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat was ook de gedachte achter de honkbalknuppel
Ja ik ook hoor, die houden al helemaal van seks heb ik gehoord!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:14 schreef Gridlok het volgende:
Sowieso dat ik em flip als me dochter met een Marokkaan thuis zou komen.
En jatten als de raven, voor je met je ogen hebt kunnen knipperen ben je je maagdenvliesje kwijt.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, die houden al helemaal van seks heb ik gehoord!
denk meer omdat je dochter dan binnen de kortste keren achter het raam zit.....quote:Op woensdag 25 april 2012 17:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Iemand die geen bacon mag eten vertrouw ik niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:15 schreef BobbyB het volgende:
Ik zou de vriendjes gewoon laten betalen voor de seks met mijn dochter. Dat verzacht de pijn.
Ik hou me aanbevolen.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit dus.
Ook zou ik af en toe m'n dochter uitlenen aan m'n vrienden voor een extra zakcentje
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit dus.
Ook zou ik af en toe m'n dochter uitlenen aan m'n vrienden voor een extra zakcentje
Heeft Corry Konings daar laatst niet zo'n nummer over opgenomen?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:15 schreef BobbyB het volgende:
Ik zou de vriendjes gewoon laten betalen voor de seks met mijn dochter. Dat verzacht de pijn.
Aan jou zou ik m'n dochter graag uitlenen als ze eenmaal de rijpe leeftijd van 18 heeft bereikt en wij allebei 50 zijnquote:
Ik wil later echt zo'n 'coole' vader zijn, zonder te overdrijven that isquote:Op woensdag 25 april 2012 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je zo'n jochie dat gewoon gunnen als het een beetje leuke knul is.
ik zou bij de 14 al beginnen.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Aan jou zou ik m'n dochter graag uitlenen als ze eenmaal de rijpe leeftijd van 18 heeft bereikt en wij allebei 50 zijn
Nice, maak er dan meteen een heel stel, dan heb ik wat te kiezen. Of ik kies niet en gewoon allemaal.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Aan jou zou ik m'n dochter graag uitlenen als ze eenmaal de rijpe leeftijd van 18 heeft bereikt en wij allebei 50 zijn
Jazekers, die drijfveer maakt mij twijfelend om leraar te worden, kanker kinderen van tegenwoordig schelden kanker veel enzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wil later echt zo'n 'coole' vader zijn, zonder te overdrijven that is. Ik zou wel gunnen, moet die dude wel een beetje normaal/spontaan e.d. zijn
. Zo snel mogelijk common sense bijbrengen die kinders later
.
Wel meer betalen dan.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nice, maak er dan meteen een heel stel, dan heb ik wat te kiezen. Of ik kies niet en gewoon allemaal.
Ja, maar je moet wel uitkijken. Als ze eerst allemaal rare emo's heeft en dan een beetje verlegen jongen met potentie moet je die gewoon gelijk je volle goedkeuring geven natuurlijk zodat hij de eerste is en niet zo'n rare.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wil later echt zo'n 'coole' vader zijn, zonder te overdrijven that is. Ik zou wel gunnen, moet die dude wel een beetje normaal/spontaan e.d. zijn
.
Ja hallo natuurlijk, ik ben een eerlijk man.quote:
aanmoedigen om zoveel mogelijk sletjes te scorenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:20 schreef Sinosappel het volgende:
En vertel me. Hoe gaan jullie dat later allemaal handelen met het seksleven van je zoon?
Weet ikquote:Op woensdag 25 april 2012 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja hallo natuurlijk, ik ben een eerlijk man.
Die verlegen mensen zijn het ziekst in hun hoofd.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel uitkijken. Als ze eerst allemaal rare emo's heeft en dan een beetje verlegen jongen met potentie moet je die gewoon gelijk je volle goedkeuring geven natuurlijk zodat hij de eerste is en niet zo'n rare.
Niet. Hij kan toch niet zwanger worden.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:20 schreef Sinosappel het volgende:
En vertel me. Hoe gaan jullie dat later allemaal handelen met het seksleven van je zoon?
Dit wil ik ook, als moeder dan. Zo is/was mijn moeder ook en dat vind ik echt heel chillquote:Op woensdag 25 april 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Ja die denken na voordat ze iets zeggenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die verlegen mensen zijn het ziekst in hun hoofd.
Zij? Hehe, nee ook niet. Ze overpeinzen constant alles wat ze zeggen en hoe ze bewegen want stel je voor wat de mensen denken.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die denken na voordat ze iets zeggen!
Ff opschieten dan.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit wil ik ook, als moeder dan. Zo is/was mijn moeder ook en dat vind ik echt heel chill
Komt misschien ook omdat mijn moeder nog relatief jong is.
Kijk maar naar die Japannersquote:Op woensdag 25 april 2012 17:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die verlegen mensen zijn het ziekst in hun hoofd.
Was vroeger niet veel anders toch, alleen wisten wij nog wanneer het wel en (absoluut) niet konquote:Op woensdag 25 april 2012 17:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jazekers, die drijfveer maakt mij twijfelend om leraar te worden, kanker kinderen van tegenwoordig schelden kanker veel enzo.
Ik kijk nu al op tegen die puberse rebelliequote:Op woensdag 25 april 2012 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel uitkijken. Als ze eerst allemaal rare emo's heeft en dan een beetje verlegen jongen met potentie moet je die gewoon gelijk je volle goedkeuring geven natuurlijk zodat hij de eerste is en niet zo'n rare.
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme voor niks naar Arnhem gegaan, ben nog niet eens thuis en ik krijg een mailtje dat ik het niet geworden ben
Jammerquote:Op woensdag 25 april 2012 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme voor niks naar Arnhem gegaan, ben nog niet eens thuis en ik krijg een mailtje dat ik het niet geworden ben
Zonde.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Duizendmaal dit ja. Goede relaxte vaders.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Blablabla ja je bent heel enthousiast en een leuke meid maar je hebt niet de nodige ervaring om kinderen te begeleiden. Ik heb nog gezegd dat ik ervaring heb ook, kk mofo'squote:
Wat voor ervaring heb je dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blablabla ja je bent heel enthousiast en een leuke meid maar je hebt niet de nodige ervaring om kinderen te begeleiden. Ik heb nog gezegd dat ik ervaring heb ook, kk mofo's

Balen, maar beter dan twee weken wachten op antwoord en dan horen dat je het niet geworden bent.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
oudquote:
Ah, kutquote:Op woensdag 25 april 2012 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Heb ik nietquote:Op woensdag 25 april 2012 17:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat voor ervaring heb je dan?
Nee da's het hoofdkantoor alleenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, kutMaar had je dan ook in Arnhem moeten werken dan? Of hoefde je daar alleen te solliciteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |