Ik vind 17 wel heel jong. Vooral als je bedenkt dat ze tot haar 16e jongens echt vies vond.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is daar abnormaal aan als je de 17 gepasseerd bent dan?
Ok.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke als je maar niet gaat huilen oke?![]()
Oke goeie argumenten.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind 17 wel heel jong. Vooral als je bedenkt dat ze tot haar 16e jongens echt vies vond.
Mijn pa heeft altijd van die bluf-praat als ik met een vriendje thuiskom.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik ooit een dochter krijg en ze neemt d'r vriendje mee naar huis voor de eerste keer bedreig ik 'm met een doorgeladen pistool, puur om een statement te maken.
Heb jij ook zo van dat abnormale seksgedrag want daddy issues?quote:
Ik vind het iig niet iets wat doodnormaal is als je 17 bent. Ze was ook verbaasd dat anderen (andere vriendin van mij in dit geval) dat niet deden.quote:
28quote:
jij hebt toch al een vriendje?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn pa heeft altijd van die bluf-praat als ik met een vriendje thuiskom.
En terecht!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
papa was tenslotte vroeger zelf ook jongquote:Op woensdag 25 april 2012 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En terecht!Man, je bloedeigen dochter! Elke gezonde volwassen man weet hoe elke gezonde jongeman denkt
.
Ja! Dat ie seks met haar wil enzo!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En terecht!Man, je bloedeigen dochter! Elke gezonde volwassen man weet hoe elke gezonde jongeman denkt
.
Haha, papa is bang dat hij niet meer de enige man voor haar is.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Nee ik huil gewoon dagelijks. En neem meisjes met daddyissues mee naar huis en vraag ze dan wie hun papa is.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb jij ook zo van dat abnormale seksgedrag want daddy issues?
Met random mensen mee naar huis vanaf je 17e enzo?
Bluf-praat, ik moest aan Liefs uit Londen denken.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
dat was ook de gedachte achter de honkbalknuppelquote:Op woensdag 25 april 2012 17:14 schreef Gridlok het volgende:
Sowieso dat ik em flip als me dochter met een Marokkaan thuis zou komen.
Eigenlijk moet je zo'n jochie dat gewoon gunnen als het een beetje leuke knul is.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee ik huil gewoon dagelijks. En neem meisjes met daddyissues mee naar huis en vraag ze dan wie hun papa is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |