zangeres beetje autotune enzo, gekke pakjesquote:Op woensdag 25 april 2012 18:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij noemt toch alleen maar materiele zaken?
[..]
Hoe?
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
zangeres beetje autotune enzo, gekke pakjes
Ja en jij geeft daar een smalende reactie op alsof het niet genoeg is, wat ik van een niet-materialist niet zou verwachten.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:27 schreef Sinosappel het volgende:
Hij noemt toch alleen maar materiele zaken?
Ik vind het afhangen van de manier waarop iemand materialistisch is.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen materialisme, maarja, ik ben misschien gewoon jaloers stiekem
Ok. Was ook algemeen hoorquote:
Ik ben jaloers op mensen met een lekkere badkamer met bad en echt goeie douche enzoquote:Op woensdag 25 april 2012 18:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen materialisme, maarja, ik ben misschien gewoon jaloers stiekem
Hoezo? Dat zou je toch juist wel verwachtenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja en jij geeft daar een smalende reactie op alsof het niet genoeg is, wat ik van een niet-materialist niet zou verwachten.
Lijkt mij masta. Nu eerst durven vliegen.quote:
Je bent welkom om een keer in bad te gaanquote:Op woensdag 25 april 2012 18:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op mensen met een lekkere badkamer met bad en echt goeie douche enzo
Zou ik denk ik ook doen. Jaar sabbatical en de rest in een aandelenpakket voor het vervroegd pensioen.quote:
Zo lees ik die PI helemaal niet.quote:1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.
2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.
3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.
/care er is toch genoeg ruimte.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:34 schreef Salatrel het volgende:
lekker cliche gaan backpacken in australië na de studiesamen met de rest van half europa
Je zou er dan sowieso geen oordeel over moeten hebben, either way. Materie interesseert je namelijk om te beginnen al niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoezo? Dat zou je toch juist wel verwachten
Indonesiequote:Op woensdag 25 april 2012 18:34 schreef Salatrel het volgende:
lekker cliche gaan backpacken in australië na de studiesamen met de rest van half europa
Materie niet. Mensen wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je zou er dan sowieso geen oordeel over moeten hebben, either way. Materie interesseert je namelijk om te beginnen al niet.
Ditquote:Op woensdag 25 april 2012 18:34 schreef Salatrel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |