Dan zou ik het niet doen uiteraard. Fuck datquote:Op woensdag 25 april 2012 18:05 schreef fyah het volgende:
psychologisch experimentje: en wat als je 50% kans hebt op een miljoen, en 50% om zelf dood te vallen? Zou wel de ultieme zelfmoordknop zijn
Ik ga net aan mijn macaroni beginnen. Vraag aan Vas de weg naar Arnhem.quote:
Haha.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zal mijn best voor je doen, maar veel kan ik niet klaarmaken hoor
Ik moest van de week denken aan muziekles in de 2e ofzo, moest iedereen een vast riedeltje drummen op zijn eigen gekozen nummer. Ik had deze weet ik nogquote:Op woensdag 25 april 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wou vroeger fucking graag drummen, true story. Maar het is wel echt fucking moeilijk, bij muziek in de 1ste klas zat ik wel elke x op dat drumstel te rammen terwijl die andere kknerdjes op de piano gingen spelen
Doorwerken en zorgen dat je het wegzet met zo hoog mogelijke rentequote:Op woensdag 25 april 2012 18:07 schreef Sinosappel het volgende:
Wat zouden jullie doen met die miljoen wat zo vet is dan?
Een garderobe waar je bang van wordt.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:07 schreef Sinosappel het volgende:
Op een spaarrekening gooien? Iedereen heeft btw wel bloed aan z'n vingers door <whatever> te kopenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:07 schreef Sinosappel het volgende:
Vet huis kopen sowieso, misschien een paard erbij. Maar ik blijf nog wel werken enzoquote:Op woensdag 25 april 2012 18:07 schreef Sinosappel het volgende:
Een paard maar ja, zielig voor dat paard als je toch zoveel geld hebtquote:Op woensdag 25 april 2012 18:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vet huis kopen sowieso, misschien een paard erbij. Maar ik blijf nog wel werken enzo
Dit dus, 10 jaar laten vastzetten en daarna kun je rustig aan gaan doenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op een spaarrekening gooien? Iedereen heeft btw wel bloed aan z'n vingers door <whatever> te kopen.
Zou je 1000 keer drukken voor een miljard, als dat een optie was? 1 of 1000x, alleen die 2. Als ik toch al bezig benquote:Op woensdag 25 april 2012 18:10 schreef Garisson72 het volgende:
Een miljoen is te weinig. Je moet minstens een hele straat uitmoorden.
Ik snap 'm niet?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een paard maar ja, zielig voor dat paard als je toch zoveel geld hebt
Dat is een heel klein dorp. Kunnen we best missen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou je 1000 keer drukken voor een miljard, als dat een optie was? 1 of 1000x, alleen die 2. Als ik toch al bezig ben.
een lange houten boot kopen voor 15 000 euro, en met de overige 985 000 euro frikandellen kopen van het goedkoopste merk + frituurolie. In groothandelstermen zijn dat pakweg 984 950 keer 0.15 euro. Grofweg 147742,5 aan frikandellen en 50 euro aan frituurvet. Op elkara gestapeld zou dit ongeveer 21 vierkante meter aan frikandellen met frituurvet zijn. Dat in die boot stoppen, en dan door de grachten van Amsterdam laten varen en in brand steken. Een rookpluim van honderden meters zichtbaar en de geur van brandend vleesquote:Op woensdag 25 april 2012 18:07 schreef Sinosappel het volgende:
Hell, als het kon drukte ik een hele agglomeratie wegquote:Op woensdag 25 april 2012 18:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is een heel klein dorp. Kunnen we best missen.
1000 keer het bootincidentquote:Op woensdag 25 april 2012 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou je 1000 keer drukken voor een miljard, als dat een optie was? 1 of 1000x, alleen die 2. Als ik toch al bezig ben.
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:13 schreef fyah het volgende:
[..]
een lange houten boot kopen voor 15 000 euro, en met de overige 985 000 euro frikandellen kopen van het goedkoopste merk + frituurolie. In groothandelstermen zijn dat pakweg 984 950 keer 0.15 euro. Grofweg 147742,5 aan frikandellen en 50 euro aan frituurvet. Op elkara gestapeld zou dit ongeveer 21 vierkante meter aan frikandellen met frituurvet zijn. Dat in die boot stoppen, en dan door de grachten van Amsterdam laten varen en in brand steken. Een rookpluim van honderden meters zichtbaar en de geur van brandend vlees
Jongen doe eens mijn layout magie testenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:16 schreef fyah het volgende:
[..]
het leven is geen tentamen, het leven is een tent. amen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja heb ik wel vaker als het over materiale zaken gaat
Gewoon in een doos wonen toch wat heeft het leven voor zin grgrgrquote:Op woensdag 25 april 2012 18:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
huh wie waar watquote:Op woensdag 25 april 2012 18:17 schreef n8n het volgende:
[..]
Jongen doe eens mijn layout magie testen
Je kunt maar het beste afleren naar zingeving te zoeken, is mijn voorlopige conclusie. Just enjoy the ride and the scenery.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Verdomme.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je kunt maar het beste afleren naar zingeving te zoeken, is mijn voorlopige conclusie. Just enjoy the ride and the scenery.
zal jouw doos eens uitwonenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon in een doos wonen toch wat heeft het leven voor zin grgrgr
Mi gado zei je dat nou echtquote:Op woensdag 25 april 2012 18:19 schreef fyah het volgende:
[..]
zal jouw doos eens uitwonenfyah als in funda
Iew wat is dit?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
Zeuren dat Fernandes steeds leeg is en dan hier posten
quote:
friend zone level 100quote:Op woensdag 25 april 2012 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Grrr door monica uit haar lijst verwijderd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sws genoeg voor mij. Mijn huis en 2 autosquote:
Dat noem je al succesvol zijn? Ok.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sws genoeg voor mij. Mijn huis en 2 autos
rijdt dat een beetje zo'n smart?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sws genoeg voor mij. Mijn huis en 2 autos
en waar is jouw huis dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat noem je al succesvol zijn? Ok.
zal jou eens succesvol makenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zei de niet-materialist.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen idee.quote:
eensquote:Op woensdag 25 april 2012 18:26 schreef Gridlok het volgende:
Gelukkig zijn met wat je hebt, dat is leven.
Hey ik heb niks te klagen hoorquote:
zangeres beetje autotune enzo, gekke pakjesquote:Op woensdag 25 april 2012 18:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij noemt toch alleen maar materiele zaken?
[..]
Hoe?
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
zangeres beetje autotune enzo, gekke pakjes
Ja en jij geeft daar een smalende reactie op alsof het niet genoeg is, wat ik van een niet-materialist niet zou verwachten.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:27 schreef Sinosappel het volgende:
Hij noemt toch alleen maar materiele zaken?
Ik vind het afhangen van de manier waarop iemand materialistisch is.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen materialisme, maarja, ik ben misschien gewoon jaloers stiekem
Ok. Was ook algemeen hoorquote:
Ik ben jaloers op mensen met een lekkere badkamer met bad en echt goeie douche enzoquote:Op woensdag 25 april 2012 18:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen materialisme, maarja, ik ben misschien gewoon jaloers stiekem
Hoezo? Dat zou je toch juist wel verwachtenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja en jij geeft daar een smalende reactie op alsof het niet genoeg is, wat ik van een niet-materialist niet zou verwachten.
Lijkt mij masta. Nu eerst durven vliegen.quote:
Je bent welkom om een keer in bad te gaanquote:Op woensdag 25 april 2012 18:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op mensen met een lekkere badkamer met bad en echt goeie douche enzo
Zou ik denk ik ook doen. Jaar sabbatical en de rest in een aandelenpakket voor het vervroegd pensioen.quote:
Zo lees ik die PI helemaal niet.quote:1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.
2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.
3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.
/care er is toch genoeg ruimte.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:34 schreef Salatrel het volgende:
lekker cliche gaan backpacken in australië na de studiesamen met de rest van half europa
Je zou er dan sowieso geen oordeel over moeten hebben, either way. Materie interesseert je namelijk om te beginnen al niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoezo? Dat zou je toch juist wel verwachten
Indonesiequote:Op woensdag 25 april 2012 18:34 schreef Salatrel het volgende:
lekker cliche gaan backpacken in australië na de studiesamen met de rest van half europa
Materie niet. Mensen wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je zou er dan sowieso geen oordeel over moeten hebben, either way. Materie interesseert je namelijk om te beginnen al niet.
Ditquote:Op woensdag 25 april 2012 18:34 schreef Salatrel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |