ik zou die man zo aannemen bij Ajax ondanks zijn gezever.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:25 schreef honkeytonk het volgende:
Meneer Verheijen is vroeger volgens mij gepest. En als hij dat niet is had hij dat moeten zijn. Autistische betweter![]()
Net dat stuk in de VI gelezen.... Verschrikkelijk
Omdat jij zelf net zo'n zeikwijf bent.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik zou die man zo aannemen bij Ajax ondanks zijn gezever.
ah een onwetende. weleens naar zijn carriere gekeken ?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat jij zelf net zo'n zeikwijf bent.
Ik denk dat de grootste grondslag voor zijn gezever is, dat hij ook bij Ajax wil werken.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik zou die man zo aannemen bij Ajax ondanks zijn gezever.
hij praat ook idd steeds over Ajax. gelijk binnen halen . heeft vakwerk afgeleverd bij iedere club of land waar die geweest isquote:Op woensdag 25 april 2012 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat de grootste grondslag voor zijn gezever is, dat hij ook bij Ajax wil werken.
woensdag is er een feestjequote:Op woensdag 25 april 2012 17:42 schreef PizzaGeit het volgende:
WAAR IS DAT FEESTJE
HIER IS DAT FEESTJE
Oh wacht, Feyenoord moet nog tegen AZ
Ach of we nou 29 apr of 2 mei kampioen wordenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:42 schreef PizzaGeit het volgende:
WAAR IS DAT FEESTJE
HIER IS DAT FEESTJE
Oh wacht, Feyenoord moet nog tegen AZ
quote:Ajax heeft in eind november dertien verliespunten meer gehad dan de toenmalige koploper AZ. Het record in de Eredivisie van aantal verliespunten goedmaken en kampioen worden is twaalf punten van Ajax in 1956/1957 (alles omgerekend naar drie punten voor een overwinning).
''We''?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:43 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ach of we nou 29 apr of 2 mei kampioen wordendan heb ik nog liever 2 mei dan zit het nog verser in ons bloed dan dat we na een halve week pas kunnen feesten
Ja daarmee bedoel ik de kampioen van nederland mee niet de ploeg die 2e gaat worden die moeten nog even wachten tot 6 meiquote:
Lijkt me welquote:Op woensdag 25 april 2012 18:07 schreef dimmak het volgende:
Dus als alles volgens plan gaat hebben we donderdag rond 6 uur huldiging naast de Arena.
Ach, iedereen is dan toch lam en over elkaar heen aan t zeiken.quote:
Ik ga zeiken op de politiequote:Op woensdag 25 april 2012 18:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, iedereen is dan toch lam en over elkaar heen aan t zeiken.
Dat lijkt toch nog best wel een eindje weg van de Arena, of ligt dat aan het plaatje?quote:
volgens mij lijkt dat zo of dit plaatje bedriegtquote:Op woensdag 25 april 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat lijkt toch nog best wel een eindje weg van de Arena, of ligt dat aan het plaatje?
Ach beter dan dat ze het binnen hadden gedaan dit is tenminste nog ietsquote:
Of als ze 29 apr of 2 mei kampioen worden, al die fans gaan dan heus niet allemaal naar huisquote:Op woensdag 25 april 2012 18:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iedereen zal toch wel naar de stad trekken na de huldiging. Alsof het iets gaat uitmaken
Er is een groothoeklens gebruikt, dat vertekent wat...quote:Op woensdag 25 april 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat lijkt toch nog best wel een eindje weg van de Arena, of ligt dat aan het plaatje?
Vakwerk ? Dat vind ie zelf heel erg ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij praat ook idd steeds over Ajax. gelijk binnen halen . heeft vakwerk afgeleverd bij iedere club of land waar die geweest is
Amen.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:20 schreef Devv het volgende:
Huldigingen moeten in de stad gevierd worden en niet in de Bijlmer.
Uiteindelijk gaat iedereen naar de stad en naar wie wijst de gemeente dan het vingertje? Juist ja, naar Ajaxquote:Op woensdag 25 april 2012 19:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iedereen zal echt wel gewoon naar de stad trekken. Het verplaatsen is echt zwaar onzin. Doet de gemeente alleen maar om de schuld niet te krijgen
Tuurlijk je moet toch ergens de schuld aan geven. En dan altijd maar op de "hooligans"quote:Op woensdag 25 april 2012 20:32 schreef Maax het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat iedereen naar de stad en naar wie wijst de gemeente dan het vingertje? Juist ja, naar Ajax
Die halen we nog wel in hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 23:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
Bayern op weg naar ECI #5. Verdeurie... wij blijven maar op 4 steken.
Dat moet dan maar want die Russische dief gun ik het nietquote:Op woensdag 25 april 2012 23:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ligt er aan hoe duur.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:00 schreef TakAFCA het volgende:
Iemand nog kaarten voor Ajax - VVV nodig?
klopt. Stel fey/az halen nu 6 uit 2,en ajax 3 uit 2 wordt t pas officieel tegen Vitessequote:Op woensdag 25 april 2012 19:17 schreef vaagjunior het volgende:
Hmm, als we van Twente verliezen en feyenoord OF az wint dan zijn we toch ookal winnen we van VVV weer afhankelijk van feyenoord/AZ ook al zijn we op doelsaldo al kampioen we zijn het dan nog niet "officieel"?
Ik zie toch liever Bayern (ook al zijn het Duitsers) de CL winnen in plaats van Chelsea, Real of Barcelona.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
Dan krijgt Vertonghen zijn zin. En het geeft ook vast mooie televisiebeelden de lange reis terug naar Amsterdam.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
klopt. Stel fey/az halen nu 6 uit 2,en ajax 3 uit 2 wordt t pas officieel tegen Vitesse
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:11 schreef Paul het volgende:
Gerucht: Wesley Sneijder betaalt deel van het salaris voor Rodney Sneijder als hij bij FC Utrecht blijft voetballen.
Rodney en Wesley Sneijder = FC Utrecht
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:11 schreef Paul het volgende:
Gerucht: Wesley Sneijder betaalt deel van het salaris voor Rodney Sneijder als hij bij FC Utrecht blijft voetballen.
Ik vind hier niks moois aan hoor. Als ''broertje van'' heeft hij het al zo lastig als voetballer en dan gaat hij ook nog eens je salaris betalen.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:11 schreef Paul het volgende:
En dat geloof je ook nog?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:11 schreef Paul het volgende:
nog beschikbaar?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:00 schreef TakAFCA het volgende:
Iemand nog kaarten voor Ajax - VVV nodig?
Edit: Voor mensen met Aja cc of SCC..
we weten het nu welquote:Op donderdag 26 april 2012 17:18 schreef Paul het volgende:
Reminder om 18.30 uur aftrap en live te volgen op internet en EL1
[Beloftenfinale 26/4] Ajax - FC Utrecht
18.30 uur, op beide kanalen te zien!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:23 schreef Burrito het volgende:
Hoe laat de wedstrijd tegen Utrecht?
Is die op internet of EL te bekijken?
Is er een wedstrijd tegen Utrecht dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:23 schreef Burrito het volgende:
Hoe laat de wedstrijd tegen Utrecht?
Is die op internet of EL te bekijken?
Ja, beloftenelftal, kijken!!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is er een wedstrijd tegen Utrecht dan?
Lol Rodney is zo arrogant als de pest manquote:Op donderdag 26 april 2012 12:01 schreef J2T het volgende:
[..]
Ik vind hier niks moois aan hoor. Als ''broertje van'' heeft hij het al zo lastig als voetballer en dan gaat hij ook nog eens je salaris betalen.
En als je denkt dat Sneijder liefde heeft voor dat clubje van je ben je wel erg naïef. Dat hij nu wedstrijden van FCU bezoekt en juicht wanneer zij scoren tegen Ajax heeft alleen maar te maken met het feit dat Rodney daar nu zit.
Kutlulquote:Op donderdag 26 april 2012 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. Ik ga lekker sporten en dan douchen. Vervolgens debat kijken
Oh oh oh nu opeens zo over hem praten he, en toen hij bij Ajax zat was hij lievvvvvvquote:Op donderdag 26 april 2012 17:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol Rodney is zo arrogant als de pest man'Heeft het al zo lastig'
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh oh oh nu opeens zo over hem praten he, en toen hij bij Ajax zat was hij lievvvvvv
Aah dus jij bent die Paul waar iedereen hier de tanden van uit z'n bek wil slaan, aangenaamquote:Op donderdag 26 april 2012 17:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh oh oh nu opeens zo over hem praten he, en toen hij bij Ajax zat was hij lievvvvvv
Er is maar een echte Sneijder..quote:Op donderdag 26 april 2012 17:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Veel plezier.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:06 schreef dimmak het volgende:
I'm out, naar de kroeg de beloften finale kijken.Heb toch niets anders te doen.
Teveel eerquote:Op donderdag 26 april 2012 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah dus jij bent die Paul waar iedereen hier de tanden van uit z'n bek wil slaan, aangenaam
naar Almere city ermeequote:Op donderdag 26 april 2012 18:41 schreef wieisboos het volgende:
LigeonLukoki
Wat zijn zij slecht zeg...
EL1.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik lees op internet dat er een finale te kijken is van een wedstrijd van ajax? iemand misschien meer info?
thanks en gr. ranja_ranja
Als dat ooit gebeurt dan ga ik persoonlijk naar het stadion om hem de grond in te scheldenquote:
werd na 60min gewisseldquote:Op donderdag 26 april 2012 21:46 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Als dat ooit gebeurt dan ga ik persoonlijk naar het stadion om hem de grond in te scheldenvooral lukoki kutspeler.
trouwens, ik heb de naam sightorsson niet echt voorbij zien komen in de nieuwsberichten vandaag?
3:38quote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef wieisboos het volgende:
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/28049__.php
Heitinga deed het daar ook leukquote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef PteV het volgende:
Ik zit nu Athletic - Sporting te kijken en vroeg me ineens af, is dat Athletic geen mooie club voor Vertonghen? Schijnt dat de cv van Athletic (Martinez) in de belangstelling staat van barca. Ken Athletic verder niet zo goed, maar lijkt me qua spelfilosfie wel in het verlengde van Ajax liggen. Of roep ik nu iets heel doms
Dat is alsof iemand van PSG naar Werder Bremen gaatquote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef PteV het volgende:
Ik zit nu Athletic - Sporting te kijken en vroeg me ineens af, is dat Athletic geen mooie club voor Vertonghen? Schijnt dat de cv van Athletic (Martinez) in de belangstelling staat van barca. Ken Athletic verder niet zo goed, maar lijkt me qua spelfilosfie wel in het verlengde van Ajax liggen. Of roep ik nu iets heel doms
Heiting voor Madrid ja, hij heeft het over Bilbaoquote:
oh, beter lezenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heiting voor Madrid ja, hij heeft het over Bilbao
Het is wel een Arnhemmerquote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef Burrito het volgende:
Tering, die Janssen![]()
Hij wil ook niks postiefs zeggen over AjaX. Voor welke club is hij echt? Vitesse?
Yup, en trots.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef Burrito het volgende:
Tering, die Janssen![]()
Hij wil ook niks postiefs zeggen over AjaX. Voor welke club is hij echt? Vitesse?
Ja, hij hoort ook voor Vitesse te zijn (KOM JE UIT OSS DAN BEN JE VOOR TOP, KANKERLUL!)quote:Op donderdag 26 april 2012 22:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Yup, en trots.
Prima wat mij betreft, zolang iemand goed speelt zou het mij verotten voor wie hij is.
Snap het ook goed, een echte Arnheimert
Tegen NEC z'n Vitesse scheendekkers laten zien
Nouja hij heeft alleen zijn hele jeugd plus een groot deel van zijn prof carrière bij vitesse gespeeldquote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ja, hij hoort ook voor Vitesse te zijn (KOM JE UIT OSS DAN BEN JE VOOR TOP, KANKERLUL!)
Yup, pas 4 jaar geleden op z'n 26ste naar Vitesse gegaan en een half seizoentje Genk op huurbasis.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja hij heeft alleen zijn hele jeugd plus een groot deel van zijn prof carrière bij vitesse gespeeld
Dat zal dan ook wel meetellen jaquote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja hij heeft alleen zijn hele jeugd plus een groot deel van zijn prof carrière bij vitesse gespeeld
Ozbiliz schoot gewoon goed in, pech op de binnenkant van de paal. En lukoki, tsja.. speelde wel een goede wedstrijd.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Beker van de beloften is binnen ja maar man man man...Wat was het slecht. Al helemaal die acties van Lukoki en Ozbiliz op het einde. 2 keer op vrijwel leeg doel missen
2002quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
Jong Ajax als bekerwinnaar beloften naar volwassen KNVB Beker? In dat geval selecties Ajax 1 en Jong Ajax op één hoop gooien en evenredig verdelen. Kijken we een finale Ajax - Ajax eruit kunnen slepen...
Wat een kans was dat. Zo dichtbij. Ajax - Ajax in de Kuip. Een omdat Ajax 1 toen de titel pakte had Jong Ajax volgens de regels destijds als verliezend bekerfinalist dan ook de Johan Cruijffschaal mogen spelen tegen Ajax 1.quote:
nee, JC schaal is tegen nummer 2 competitie indien dubbel. Misschien mochten ze wel Europa in, geen idee of de regels toen anders waren,quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:13 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Wat een kans was dat. Zo dichtbij. Ajax - Ajax in de Kuip. Een omdat Ajax 1 toen de titel pakte had Jong Ajax volgens de regels destijds als verliezend bekerfinalist dan ook de Johan Cruijffschaal mogen spelen tegen Ajax 1.
Stom Utrecht
Als PSV Narsingh koopt, hoop ik dat ze degraderen en failliet gaan.quote:Het is nog verre van zeker dat Luciano Narsingh komend seizoen voor Ajax speelt. sc Heerenveen heeft naar verluidt een bod van drie miljoen euro van Ajax afgewezen, zo meldt het Algemeen Dagblad. Intussen zou PSV zich hebben gemeld en zou ook VfL Wolfsburg interesse hebben.
Ajax-trainer Frank de Boer liet zondag al weten dat hij Narsingh graag wil hebben: "Ik hoop dat het goed komt, maar het hangt ervan af of de clubs eruit komen", zei de coach. "Wij zullen nooit de hoofdprijs betalen. We hebben ons maximum bepaald. We moeten kijken of dat gaat lukken, anders gaan we op een ander over."
Narsingh gaf al meermaals te kennen graag naar Ajax te willen, maar mag niet zomaar vertrekken. "Wat Ajax de hoofdprijs noemt, weet ik niet", vertelde technisch directeur Johan Hansma afgelopen week. "Feit is dat Luciano niet vertrekt als de prijs ons niet aanstaat. Hij is een essentiële speler die we niet zomaar laten gaan."
Het potje is nog niet helemaal leeg daarquote:Op vrijdag 27 april 2012 07:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als PSV Narsingh koopt, hoop ik dat ze degraderen en failliet gaan.
Hoe komen ze überhaupt aan dat geld?
Hmm, die zag ik niet aankomen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:43 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164076
Zuiverloonwaar zijn ze in godsnaam mee bezig
Was hem al een beetje vergeten maar begrijp de interesse wel, nu nog zien welke spelers er werkelijk komen want dat lijstje is inmiddels een waslijstquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:06 schreef ValHallen het volgende:
Weinig gespeeld de laatste jaren, maar transfervrij, is pas 25 en kent de competitie al. Overduidelijk een versterking in de breedte, mocht hij komen. Overduidelijk ook dat Ajax verwacht dat van der Wiel vertrekt en ze anticiperen er al vroeg op, dat is ook weleens anders geweest.
Ze verkopen Wijnaldem even voor 25 miljoen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:11 schreef J2T het volgende:
Hoe denkt PSV Narsingh binnen te halen dan? Gaat hem natuurlijk niet worden voor PSV.
Mwoah, Donk zou ik wel fijn vinden. Kan centraal en als rechtsback, beetje concurrentie kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:12 schreef J2T het volgende:
Zuiverloon en Donk. Daar word ik niet vrolijk van.
Donk schijnt het goed te doen, daar hoorde ik vorig seizoen Adrie Koster al over, gezien zijn banden met Ajax zullen ze hem ook wel om info gevraagd hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:12 schreef J2T het volgende:
Zuiverloon en Donk. Daar word ik niet vrolijk van.
Niet die overschatte kneus van een strootman voor 100mil?quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze verkopen Wijnaldem even voor 25 miljoen.
Die wil juist een elftal vol houthakkers.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wachten op de klaagzang van Vince
Dit soort spelers moet je eigenlijk uit je opleiding halen, dat zal nog wel even durenquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die wil juist een elftal vol houthakkers.
Nee. Narsingh gewoon. Die gaat toch naar Ajax. PSV zal toch wel ELvoetbal spelen ongeacht ze 2e worden want ze gaan natuurlijk onderuit in de vclquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:19 schreef ValHallen het volgende:
PSV mag trouwens best Narsingh hebben. Kopen wij voor een schijntje Lens en voor iets meer een daadwerkelijk talentvolle rechtsbuiten.
Met Raiola als zaakwaarnemer weet je dat er nooit met 1 club gepraat wordt, hij zal wel bij Juventus terecht komen, daar hebben ze nog plek naast Elia op de bankquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:19 schreef ValHallen het volgende:
PSV mag trouwens best Narsingh hebben. Kopen wij voor een schijntje Lens en voor iets meer een daadwerkelijk talentvolle rechtsbuiten.
Krijgt PSV niet een makkelijke tegenstander in de 2de voorronde aangezien zij hoog staan op de uefa ranglijst?quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Narsingh gewoon. Die gaat toch naar Ajax. PSV zal toch wel ELvoetbal spelen ongeacht ze 2e worden want ze gaan natuurlijk onderuit in de vcl
Niks mis mee. En dan plukken wij de nieuwe Finidi George uit donker Afrika voor 2 ton. Ik ben wel weer toe aan een spotgoedkope, exotische verrassingquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met Raiola als zaakwaarnemer weet je dat er nooit met 1 club gepraat wordt, hij zal wel bij Juventus terecht komen, daar hebben ze nog plek naast Elia op de bank
Ben ik met je eens, ik kan me niet voorstellen dat er ook in Brazilië of Argentinië niets interessants te halen valtquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niks mis mee. En dan plukken wij de nieuwe Finidi George uit donker Afrika voor 2 ton. Ik ben wel weer toe aan een spotgoedkope, exotische verrassing. Nu geef je al jaren geld aan clubs uit je eigen competitie. Miljoenen betalen voor net-iets-meer-dan-middelmaat
.
Azië is booming! (Kagawa, Park, Park, Park, Lee, Lee, Honda, Lee, Park, Song, die ene van Inter)quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ik kan me niet voorstellen dat er ook in Brazilië of Argentinië niets interessants te halen valt
Wij hadden toch Suk? Als ik dan lees dat die jongen bij Ajax toch nog 225000 euro moest verdienen omdat een talent van buiten EU hadden ze hem beter aan de andere kant van het hek kunnen laten, wel een sympathieke jongen verderquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Azië is booming! (Kagawa, Park, Park, Park, Lee, Lee, Honda, Lee, Park, Song, die ene van Inter)
Maar inderdaad. Ik snap ook niet dat ze zich elke keer weer aan die steen blijven stoten. 1 leuk seizoen en we smijten weer met geld, wat 9 van de 10 keer tot teleurstellingen leidt. Denk aan Machlas, Soetaers, Sikora, Boukhari, Gerald Fucking Sibon, Sulejmani, Lindgren, Bruno Silva, Janssen en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ik kan me niet voorstellen dat er ook in Brazilië of Argentinië niets interessants te halen valt
Mja, dat vond ik dan wel leuk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wij hadden toch Suk? Als ik dan lees dat die jongen bij Ajax toch nog 225000 euro moest verdienen omdat een talent van buiten EU hadden ze hem beter aan de andere kant van het hek kunnen laten, wel een sympathieke jongen verder
Misschien willen Babacar en Digne wel komen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Het wordt tijd voor Damiao van Internacional uit Brazilië
Doe dan maar Kadlec en Ter Stegen er bovenopquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Misschien willen Babacar en Digne wel komen.
Groep met Dortmund, Man. United en Montpellier lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend seizoen eindelijk eens een andere ploeg in de groepsfase dan real madrid?
Manchester City kan in welke pot komen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Groep met Dortmund, Man. United en Montpellier lijkt me wel wat.
Geen idee eigenlijk. Wij zullen wel op de rand van 2/3 zitten, Dortmund 3 en Montpellier 4. Het kan dus wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manchester City kan in welke pot komen?
We zullen wel de coëfficiëntielijst behandelen anno Juniquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Wij zullen wel op de rand van 2/3 zitten, Dortmund 3 en Montpellier 4. Het kan dus wel.
Speculeren is toch veel leuker jonge! Leuteren over transfers is ook veel leuker dan de daadwerkelijke transferperiodequote:Op vrijdag 27 april 2012 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zullen wel de coëfficiëntielijst behandelen anno Juni
Meh. Al geweest.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik teken voor een bezoekje aan Old Trafford
Die eerste 2 samen kan dat?quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:42 schreef J2T het volgende:
Ik hoop op Arsenal, Milan en Dortmund. Mooie tripjes.
Dit seizoen zat Milan in pot 2. Weet niet of dat ook voor volgend seizoen geldt. Hoop het wel.quote:
Ben ik ook geweest maar dat was nog in dat oude pisbak stadionquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:43 schreef ValHallen het volgende:
Liever Juventus dan als we toch naar Italia gaan.
Juventus is ook wel een fijne idd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:44 schreef ValHallen het volgende:
United, Ajax, Juventus en Dortmund. 4 winnaars van de CL in 1 poule
city staat boven ons al in de uefa ranking. Die komen waarschijnlijk in pot 2. Met veel geluk komen wij in pot 2, maar 3 is waarschijnlijker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:40 schreef J2T het volgende:
City komt in pot 3 of 4. Wij komen weer in pot 3.
Barcelona, Benfica, Newcastle United. Ik teken ervoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Barcelona lijkt me ook wel wat daar heeft Ajax nog nooit tegen gespeeld in Europees verband
Newcastle speelt echt geen CL hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Barcelona, Benfica, Newcastle United. Ik teken ervoor.
Wordt alleen moeilijk overwinteren, Barcelona, vergeet het maar, ook Benfica is een hele moeilijke, tegen Newcastle zie ik wel mogelijkheden, die krijg je tegen Engelse ploegen altijdquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Barcelona, Benfica, Newcastle United. Ik teken ervoor.
Staan 3 punten los van de nummer 5.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Newcastle speelt echt geen CL hoorEn liever Arsenal zonder RVP
Bovendien is Tottenham aardig aan het instorten en moeten ze zelf nog tegen de nr 6, Chelsea. Als ze die winnen zie ik niet wie het anders nog moet worden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Staan 3 punten los van de nummer 5.
Wou net zeggen, ze zijn hard op wegquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Staan 3 punten los van de nummer 5.
Liever een poule waarvan je vantevoren weet dat het moeilijk gaat worden, maar wel tegen clubs die we allemaal kennen dan een poule met 2 oostbloklanden en een kleinere club.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt alleen moeilijk overwinteren, Barcelona, vergeet het maar, ook Benfica is een hele moeilijke, tegen Newcastle zie ik wel mogelijkheden, die krijg je tegen Engelse ploegen altijd
Dat wordt trouwens sowieso een 2e plek.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat wel gunstig is imo is Barca, Braga, Ajax, borussia monchengladbach.
(braga zou pot 2 kunnen en borrussia pot 4)
Die staan beiden ook op een cl plek.
Inderdaad. En ik zou het ook wel gaaf vinden. Is weer eens wat anders dan 4 clubs uit het rijtje United, City, Chelsea, Liverpool en Arsenal.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bovendien is Tottenham aardig aan het instorten en moeten ze zelf nog tegen de nr 6, Chelsea. Als ze die winnen zie ik niet wie het anders nog moet worden.
Is gewoon knap als het lukt, goeie trainer die Pardewquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik zou het ook wel gaaf vinden. Is weer eens wat anders dan 4 clubs uit het rijtje United, City, Chelsea, Liverpool en Arsenal.
Denk dat Ajax inderdaad meer kans maakt tegen de West-Europese ploegen. Al doen ze het de laatste jaren nog niet eens zo slecht daar in het Oosten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:02 schreef ValHallen het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je naar Oekraïne, Rusland en Griekenland moet? Van die rare ploegen met een stugge verdediging en daar voor 8 grillige Brazilianen. Moet er niet aan denken.
Waarom? laten zij maar tot het gaatje gaan, aardige speler maar niet eentje waar je dat voor moet doenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:35 schreef Devv het volgende:
Het zal toch niet gebeuren dat subsidieclubje PSV Ajax financieel af gaat troeven met Narsingh. Gewoon tot het gaatje gaan. Al was het alleen maar om te laten zien wie de baas in Nederland is.
quote:PSV raakt op zijn beurt mogelijk nog een speler kwijt aan een club uit Portugal. Zakaria Labyad verkast waarschijnlijk naar Sporting en Correio da Manha schrijft dat Benfica 10 miljoen wil betalen voor Georginio Wijnaldum. De middenvelder kwam afgelopen zomer over van Feyenoord, maar is de laatste tijd niet meer onomstreden en heeft laten doorschemeren open te staan voor een vertrek naar het buitenland.
Is wel wat lullig voor Cillessen, beiden een helft dan maarquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
hoop voor verhoeven dat hij de laatste wedstrijd mag keepen tegen vitesse
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:37 schreef Syntix het volgende:
Gewoon de A1 laten spelen als we toch al kampioen zijnAls je Liverpool en Barcelona oprolt (leeftijdsgenoten) dan moet je het Vitesse in play-off stand ook wel moeilijk kunnen maken
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 12:01:33Blessure #Vertonghen lijkt mee te vallen. Tikkie op enkel, nu ijs erop. #Ajax reageer retweet
goed zoquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:03 schreef Tarado het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 12:01:33Blessure #Vertonghen lijkt mee te vallen. Tikkie op enkel, nu ijs erop. #Ajax reageer retweet
Dat is dan ook meteen het grootste probleem voor volgend seizoen, waar haal je een behoorlijke vervanger vandaan die ook nog betaalbaar isquote:
andre ooijer tekent gewoon voor een jaar bijquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dan ook meteen het grootste probleem voor volgend seizoen, waar haal je een behoorlijke vervanger vandaan die ook nog betaalbaar is
Ik vind gewoon dat we moeten spelen met Van Rhijn en Toby in het centrumquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dan ook meteen het grootste probleem voor volgend seizoen, waar haal je een behoorlijke vervanger vandaan die ook nog betaalbaar is
Thanksquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:22 schreef Tarado het volgende:
persconferentie live op AT5 http://www.at5.nl/
https://twitter.com/#!/AFCAjaxquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:32 schreef honkeytonk het volgende:
Shit, te laat. Wat zei meneer op de persco?
weinigquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:32 schreef honkeytonk het volgende:
Shit, te laat. Wat zei meneer op de persco?
twitter:ajax1nl twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 12:29:53Hoogtepunten: Blessure Vertonghen niet ernstig, Siem de Jong mogelijke opvolger als teamleider en er worden drie punten verwacht zondag. reageer retweet
Dankquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
weinigtwitter:ajax1nl twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 12:29:53Hoogtepunten: Blessure Vertonghen niet ernstig, Siem de Jong mogelijke opvolger als teamleider en er worden drie punten verwacht zondag. reageer retweet
Waarom moet iemand die niet zoveel talent heeft en verlegen overkomt teamleider worden?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
weinigtwitter:ajax1nl twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 12:29:53Hoogtepunten: Blessure Vertonghen niet ernstig, Siem de Jong mogelijke opvolger als teamleider en er worden drie punten verwacht zondag. reageer retweet
Blijkbaar ligt het anders dan zoals het op ons overkomtquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom moet iemand die niet zoveel talent heeft en verlegen overkomt teamleider worden?
Wie anders? Toby?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom moet iemand die niet zoveel talent heeft en verlegen overkomt teamleider worden?
Alsof FDB Siem er naast gaat zetten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:41 schreef honkeytonk het volgende:
Een aanvoerder die als het hele team fit is op de bank zit? Slecht plan.
Toby is ook geen leider. Vind Siem helemaal geen slechte keuze, zit al lang in het eerste en ligt volgens mij ook erg goed in de groep. Daarnaast, een aanvoerder hoeft toch niet per sé heel getalenteerd te zijn?quote:
Het is gewoon een natuurlijk proces, dus als Siem het blijkt te zijn volgens FdB dan klopt dat welquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:52 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Toby is ook geen leider. Vind Siem helemaal geen slechte keuze, zit al lang in het eerste en ligt volgens mij ook erg goed in de groep. Daarnaast, een aanvoerder hoeft toch niet per sé heel getalenteerd te zijn?
Lukokiquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:13 schreef over_hedge het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)dia+by+SocialManagerDie kansen die ze missen wtf
Slaat idd nergens opquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:15 schreef Tyron het volgende:
Lopen mensen hier Siem nou te bashen?
Wat wordt die gast toch ondergewaardeerd zeg.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank gaat er vanuit dat Jan gewoon kan spelen
Godverdommequote:FC Twente topscorer Luuk de Jong moet wellicht de topper missen aanstaande zondag tegen landskampioen Ajax. Luuk ligt volgens Twente watcher Leon ten Voorde thuis ziek onder de wol.
Voor FC Twente zal dit een fikse aderlating zijn aangezien het zondag moet winnen om nog kans te maken op de tweede plek in de competitie die recht geeft op het spelen van de voorronde Champions League. Bij winst op Ajax is zelfs het kampioenschap nog in zicht maar hier houdt in Twente niemand rekening meer mee aangezien Ajax de volgende wedstrijd thuis speelt tegen het laag geklasseerde VVV Venlo.
Bij Ajax is vanmorgen sterkhouder Jan Vertongen tijdens de training uitgevallen met een blessure aan zijn kuit. Ook achter zijn naam kan dus een vraagteken worden gezet.
Is ook belachelijk om dat uit te zendenquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
die wedstrijd van gister was echt enorm slecht.
Cillessen op doel, Verhoeven in de spits.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel wat lullig voor Cillessen, beiden een helft dan maar
ja, knap om die te missen.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Koppers tekent ook bij tot 2015.
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)ontract-tot-2015.htm
[ afbeelding ]
Inderdaad, is gewoon een degelijke back en bij gebrek aan beter een goede oplossing.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:32 schreef The_Groove het volgende:
Koppers was toch prima tegen Man United?
Ik bedoel er zit toch wel meer in dan wat hij tot nu toe heeft laten zien? Degelijke verdediger maar geen Alves met rushes op links, naja dat is nog wel aan te leren.
Beetje te vroeg omte gaan doen.
in de Uefa cup was iedereen prima tegen man utd...quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:32 schreef The_Groove het volgende:
Koppers was toch prima tegen Man United?
Ik bedoel er zit toch wel meer in dan wat hij tot nu toe heeft laten zien? Degelijke verdediger maar geen Alves met rushes op links, naja dat is nog wel aan te leren.
Beetje te vroeg omte gaan doen.
Tsja, hij hield toch Nani in bedwang. Blijf het knap vinden. Hij komt overigens opzeker niveau te kort, maar toch kan hij een redelijke backup worden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
in de Uefa cup was iedereen prima tegen man utd...
ik zelf zie hem meer bij clubjes als NEC of Roda voetballen
Ik had het idee dat Nani het niet zoveel kon schelen allemaal .quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:07 schreef plan_C het volgende:
[..]
Tsja, hij hield toch Nani in bedwang. Blijf het knap vinden. Hij komt overigens opzeker niveau te kort, maar toch kan hij een redelijke backup worden.
Zou je eigenlijk wel gelijk in kunnen hebben. Toch wacht ik het nog even af als je het goed vindt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Nani het niet zoveel kon schelen allemaal .
zeker wel. maar naar wat ik gezien heb is het niet bepaald indrukwekkend .quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:09 schreef plan_C het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk wel gelijk in kunnen hebben. Toch wacht ik het nog even af als je het goed vindt.
Ok.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zeker wel. maar naar wat ik gezien heb is het niet bepaald indrukwekkend .
heel man utd spaarde met z,n krachten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:13 schreef plan_C het volgende:
[..]
Ok.
De rest van de wedstrijden vond ik hem niet goed. Maar ja, net zo'n wedstrijdje tegen Nani zit er dan wel tussen. Dus wellicht heeft hij wel het vermogen om het te kunnen.
Maar, zoals je al zei, het kan ook te maken hebben met Nani die er niets om gaf die wedstrijd.
Ja, maar je moet het toch maar doen he.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
heel man utd spaarde met z,n krachten.
en het vermogen om te kunnen.. tja er zijn zoveel spelers die er 1 wedstrijdje boven zichzelf uitstijgen maar voor de rest waardeloos functioneren . en dat zijn meestal niet de beste voetballers.
Tis ook een beetje nog die speler uit de opleiding van Olde rukkerink. mist gewoon een aantal basisvaardigheden.
Nicolai is zeker een stuk beter dan Koppers , maar die is voor een groot deel ook ergens anders opgeleid. Het rotte voor die jongen is dat ie heel blessuregevoelig is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:19 schreef plan_C het volgende:
[..]
Ja, maar je moet het toch maar doen he.![]()
Wat je zegt klopt trouwens wel. Een Olde-Rukkie-product. Boilesen is niet te vergelijken met hem. Nicolai bezit die basisvaardigheden wél.
Wat vind je er van dat De Jong wellicht zelfs aanvoerder wordt bij Ajax volgend seizoen?
Theo is er volgend jaar denk ik niet meer bij. Alderweireld heeft het totaal niet in zich om aanvoerder te worden. Veel te timide die gozer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
De Jong aanvoerder is niet zo'n slecht idee hoor. Man met ervaring en een goede voetballer. En liever Siem aanvoerder dan Theo of Toby.
En Eriksen is helemaal geen aanvoerder, en die druk moet je hem ook niet geven.
Wie zou jij dan beter vinden als aanvoerder?
Eens.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:27 schreef Devv het volgende:
Ik zie in Ebecilio toch meer de grote lIJder van Ajax.
Het moet iemand zijn die de baas is in de kleedkamer en erbuiten. Nu is dat Jan maar die is er niet meer volgend jaar dus moet je iemand kopen aangezien er niemand anders is in de selectie die zijn rol over kan nemen. ja heel mss theo maar dan moet hij blijven presteren zoals die nu doet. Hij heeft wel de persoonlijkheid om de leider uit te hangen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:25 schreef plan_C het volgende:
[..]
Theo is er volgend jaar denk ik niet meer bij. Alderweireld heeft het totaal niet in zich om aanvoerder te worden. Veel te timide die gozer.
Eriksen moet het idd opzeker niet worden. Zal m.i. ten koste gaan van zijn spel.
Ik zat te denken aan Anita. Of is dit een raar idee?
Hij moet iig voetballlend meekunnen. Omdat Janssen nu opeens wél goed presteert? Waar haal je dit vandaan zeg?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Het moet iemand zijn die de baas is in de kleedkamer en erbuiten. Nu is dat Jan maar die is er niet meer volgend jaar dus moet je iemand kopen aangezien er niemand anders is in de selectie die zijn rol over kan nemen. ja heel mss theo maar dan moet hij blijven presteren zoals die nu doet. Hij heeft wel de persoonlijkheid om de leider uit te hangen.
tja moet ie maar wat fitter worden en iemand moet hem raken . Maar ik vind wel dat ie nu wel redelijk speelt de laatste weten. je kan wel zien dat ie heel goed kan voetballen alleen moet het er nog uitkomenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef plan_C het volgende:
[..]
Hij moet iig voetballlend meekunnen. Omdat Janssen nu opeens wél goed presteert? Waar haal je dit vandaan zeg?
Omdat er een paar balletjes nu wél goed lukken bij Janssen?
Komop, voetballend is het nog steeds ruk. Ja, er mag toch ook zo aan het eind van het seizoen wel eens wat lukken?
Theo mist niveau, wel kan hij mensen op zijn plek zetten. Maar ja, dan moet hij wel mee kunnen.
Begrijp wat je bedoelt. Zijn passes kunnen likkebaardend zijn, alleen vind ik een nadeel van Janssen dat het er toch écht te weinig uitkomt dit seizoen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja moet ie maar wat fitter worden en iemand moet hem raken . Maar ik vind wel dat ie nu wel redelijk speelt de laatste weten. je kan wel zien dat ie heel goed kan voetballen alleen moet het er nog uitkomen
die crosspass is zijn grote kracht vind ik. mss moet hij wennen aan Ajax en Amsterdam. veel spelers moesten dat nadat ze kwamen van een club waar de druk later wasquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:34 schreef plan_C het volgende:
[..]
Begrijp wat je bedoelt. Zijn passes kunnen likkebaardend zijn, alleen vind ik een nadeel van Janssen dat het er toch écht te weinig uitkomt dit seizoen.
En ja, hij gebruikt naar mijn smaak érg veel de lange bal.
Jawel, maar Ajax moet toch voornamelijk combinatievoetbal spelen? En juist daarin komt Janssen verschrikkelijk te kort.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die crosspass is zijn grote kracht vind ik. mss moet hij wennen aan Ajax en Amsterdam. veel spelers moesten dat nadat ze kwamen van een club waar de druk later was
verschrikkelijk is ook weer te overdreven . Maar hij heeft wapens die vaak van pas kunnen komen .quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:38 schreef plan_C het volgende:
[..]
Jawel, maar Ajax moet toch voornamelijk combinatievoetbal spelen? En juist daarin komt Janssen verschrikkelijk te kort.
hij is toch ook gewoon een stuk fitter. Hij is het hele seizoen nog niet slank geweest als nu en hij heeft in 5 wedstrijden meer gerend en gesprongen dan alle wedstrijden ervoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die crosspass is zijn grote kracht vind ik. mss moet hij wennen aan Ajax en Amsterdam. veel spelers moesten dat nadat ze kwamen van een club waar de druk later was
Nu nog een seizoen volhouden. ben benieuwd hoe hij z,n zomervakantie indeeltquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
hij is toch ook gewoon een stuk fitter. Hij is het hele seizoen nog niet slank geweest als nu en hij heeft in 5 wedstrijden meer gerend en gesprongen dan alle wedstrijden ervoor
Samen met Verhoeven en Van Beukering op eetvakantiequote:Op vrijdag 27 april 2012 18:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Nu nog een seizoen volhouden. ben benieuwd hoe hij z,n zomervakantie indeelt
Hofs er ook bij en het groepje fijnproevers is compleetquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
Samen met Verhoeven en Van Beukering op eetvakantie
Wie moet er dan aanvoerder worden?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:58 schreef plan_C het volgende:
De Jong aanvoerder van Ajax. Wat is de volgende stap van De Boer? Niemand mag meer nummer 10 dragen in de toekomst ter ere aan Siem de Jong?
Wie nog andere voorstellen?
Toby is degene die het meeste twijfelt en zijn spel zal er volgens mij onder lijden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:06 schreef msnk het volgende:
Theo, Greg, Eriksen, Anita of Kenneth, allemaal even erg als aanvoerder
Behalve Toby misschien.
Eriksen: trekt zn muil niet openquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:07 schreef plan_C het volgende:
[..]
Toby is degene die het meeste twijfelt en zijn spel zal er volgens mij onder lijden.
Als iemand zijn spel er onder gaat lijden, zou het dan verstandig zijn om diegene aanvoerder te maken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:09 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Eriksen: trekt zn muil niet open
Greg: gaat waarschijnlijk weg
Vermeer: onzekere factor
Siggy: geen leider
Theo: heeft nu een minder grote mond als bij Twente
Wie hou je nog over? Derk lijkt me op zich wel een verstandige jongen..
Ik bedoel ook eigenlijk dat Siem de enige oplossing is.. Er is geen echt leidersfiguur.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:10 schreef plan_C het volgende:
[..]
Als iemand zijn spel er onder gaat lijden, zou het dan verstandig zijn om diegene aanvoerder te maken?
De Jong vind ik vlees nog visch, maar hij zal wel hetzelfde niveau behalen. Ik bedoel 'niveau', voor de goede orde.
Ah ok. Wat ik me afvraag of Vurnon het niet in zich heeft zitten? Ik weet niet hoe ik hieraan kom, maar ik denk écht dat hij het kan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:12 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik bedoel ook eigenlijk dat Siem de enige oplossing is.. Er is geen echt leidersfiguur.
Ook functioneel in de bal komen of doel je daar niet op Groove?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:16 schreef The_Groove het volgende:
Alles wat Siem doet is 100% functioneel. Geen poespas gewoon recht toe recht aan.
siem is dan ook baasquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:16 schreef The_Groove het volgende:
Alles wat Siem doet is 100% functioneel. Geen poespas gewoon recht toe recht aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |