ik zou die man zo aannemen bij Ajax ondanks zijn gezever.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:25 schreef honkeytonk het volgende:
Meneer Verheijen is vroeger volgens mij gepest. En als hij dat niet is had hij dat moeten zijn. Autistische betweter![]()
Net dat stuk in de VI gelezen.... Verschrikkelijk
Omdat jij zelf net zo'n zeikwijf bent.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik zou die man zo aannemen bij Ajax ondanks zijn gezever.
ah een onwetende. weleens naar zijn carriere gekeken ?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat jij zelf net zo'n zeikwijf bent.
Ik denk dat de grootste grondslag voor zijn gezever is, dat hij ook bij Ajax wil werken.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik zou die man zo aannemen bij Ajax ondanks zijn gezever.
hij praat ook idd steeds over Ajax. gelijk binnen halen . heeft vakwerk afgeleverd bij iedere club of land waar die geweest isquote:Op woensdag 25 april 2012 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat de grootste grondslag voor zijn gezever is, dat hij ook bij Ajax wil werken.
woensdag is er een feestjequote:Op woensdag 25 april 2012 17:42 schreef PizzaGeit het volgende:
WAAR IS DAT FEESTJE
HIER IS DAT FEESTJE
Oh wacht, Feyenoord moet nog tegen AZ
Ach of we nou 29 apr of 2 mei kampioen wordenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:42 schreef PizzaGeit het volgende:
WAAR IS DAT FEESTJE
HIER IS DAT FEESTJE
Oh wacht, Feyenoord moet nog tegen AZ
quote:Ajax heeft in eind november dertien verliespunten meer gehad dan de toenmalige koploper AZ. Het record in de Eredivisie van aantal verliespunten goedmaken en kampioen worden is twaalf punten van Ajax in 1956/1957 (alles omgerekend naar drie punten voor een overwinning).
''We''?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:43 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ach of we nou 29 apr of 2 mei kampioen wordendan heb ik nog liever 2 mei dan zit het nog verser in ons bloed dan dat we na een halve week pas kunnen feesten
Ja daarmee bedoel ik de kampioen van nederland mee niet de ploeg die 2e gaat worden die moeten nog even wachten tot 6 meiquote:
Lijkt me welquote:Op woensdag 25 april 2012 18:07 schreef dimmak het volgende:
Dus als alles volgens plan gaat hebben we donderdag rond 6 uur huldiging naast de Arena.
Ach, iedereen is dan toch lam en over elkaar heen aan t zeiken.quote:
Ik ga zeiken op de politiequote:Op woensdag 25 april 2012 18:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, iedereen is dan toch lam en over elkaar heen aan t zeiken.
Dat lijkt toch nog best wel een eindje weg van de Arena, of ligt dat aan het plaatje?quote:
volgens mij lijkt dat zo of dit plaatje bedriegtquote:Op woensdag 25 april 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat lijkt toch nog best wel een eindje weg van de Arena, of ligt dat aan het plaatje?
Ach beter dan dat ze het binnen hadden gedaan dit is tenminste nog ietsquote:
Of als ze 29 apr of 2 mei kampioen worden, al die fans gaan dan heus niet allemaal naar huisquote:Op woensdag 25 april 2012 18:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iedereen zal toch wel naar de stad trekken na de huldiging. Alsof het iets gaat uitmaken
Er is een groothoeklens gebruikt, dat vertekent wat...quote:Op woensdag 25 april 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat lijkt toch nog best wel een eindje weg van de Arena, of ligt dat aan het plaatje?
Vakwerk ? Dat vind ie zelf heel erg ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij praat ook idd steeds over Ajax. gelijk binnen halen . heeft vakwerk afgeleverd bij iedere club of land waar die geweest is
Amen.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:20 schreef Devv het volgende:
Huldigingen moeten in de stad gevierd worden en niet in de Bijlmer.
Uiteindelijk gaat iedereen naar de stad en naar wie wijst de gemeente dan het vingertje? Juist ja, naar Ajaxquote:Op woensdag 25 april 2012 19:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iedereen zal echt wel gewoon naar de stad trekken. Het verplaatsen is echt zwaar onzin. Doet de gemeente alleen maar om de schuld niet te krijgen
Tuurlijk je moet toch ergens de schuld aan geven. En dan altijd maar op de "hooligans"quote:Op woensdag 25 april 2012 20:32 schreef Maax het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat iedereen naar de stad en naar wie wijst de gemeente dan het vingertje? Juist ja, naar Ajax
Die halen we nog wel in hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 23:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
Bayern op weg naar ECI #5. Verdeurie... wij blijven maar op 4 steken.
Dat moet dan maar want die Russische dief gun ik het nietquote:Op woensdag 25 april 2012 23:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ligt er aan hoe duur.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:00 schreef TakAFCA het volgende:
Iemand nog kaarten voor Ajax - VVV nodig?
klopt. Stel fey/az halen nu 6 uit 2,en ajax 3 uit 2 wordt t pas officieel tegen Vitessequote:Op woensdag 25 april 2012 19:17 schreef vaagjunior het volgende:
Hmm, als we van Twente verliezen en feyenoord OF az wint dan zijn we toch ookal winnen we van VVV weer afhankelijk van feyenoord/AZ ook al zijn we op doelsaldo al kampioen we zijn het dan nog niet "officieel"?
Ik zie toch liever Bayern (ook al zijn het Duitsers) de CL winnen in plaats van Chelsea, Real of Barcelona.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
Dan krijgt Vertonghen zijn zin. En het geeft ook vast mooie televisiebeelden de lange reis terug naar Amsterdam.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
klopt. Stel fey/az halen nu 6 uit 2,en ajax 3 uit 2 wordt t pas officieel tegen Vitesse
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:11 schreef Paul het volgende:
Gerucht: Wesley Sneijder betaalt deel van het salaris voor Rodney Sneijder als hij bij FC Utrecht blijft voetballen.
Rodney en Wesley Sneijder = FC Utrecht
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:11 schreef Paul het volgende:
Gerucht: Wesley Sneijder betaalt deel van het salaris voor Rodney Sneijder als hij bij FC Utrecht blijft voetballen.
Ik vind hier niks moois aan hoor. Als ''broertje van'' heeft hij het al zo lastig als voetballer en dan gaat hij ook nog eens je salaris betalen.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:11 schreef Paul het volgende:
En dat geloof je ook nog?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:11 schreef Paul het volgende:
nog beschikbaar?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:00 schreef TakAFCA het volgende:
Iemand nog kaarten voor Ajax - VVV nodig?
Edit: Voor mensen met Aja cc of SCC..
we weten het nu welquote:Op donderdag 26 april 2012 17:18 schreef Paul het volgende:
Reminder om 18.30 uur aftrap en live te volgen op internet en EL1
[Beloftenfinale 26/4] Ajax - FC Utrecht
18.30 uur, op beide kanalen te zien!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:23 schreef Burrito het volgende:
Hoe laat de wedstrijd tegen Utrecht?
Is die op internet of EL te bekijken?
Is er een wedstrijd tegen Utrecht dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:23 schreef Burrito het volgende:
Hoe laat de wedstrijd tegen Utrecht?
Is die op internet of EL te bekijken?
Ja, beloftenelftal, kijken!!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is er een wedstrijd tegen Utrecht dan?
Lol Rodney is zo arrogant als de pest manquote:Op donderdag 26 april 2012 12:01 schreef J2T het volgende:
[..]
Ik vind hier niks moois aan hoor. Als ''broertje van'' heeft hij het al zo lastig als voetballer en dan gaat hij ook nog eens je salaris betalen.
En als je denkt dat Sneijder liefde heeft voor dat clubje van je ben je wel erg naïef. Dat hij nu wedstrijden van FCU bezoekt en juicht wanneer zij scoren tegen Ajax heeft alleen maar te maken met het feit dat Rodney daar nu zit.
Kutlulquote:Op donderdag 26 april 2012 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. Ik ga lekker sporten en dan douchen. Vervolgens debat kijken
Oh oh oh nu opeens zo over hem praten he, en toen hij bij Ajax zat was hij lievvvvvvquote:Op donderdag 26 april 2012 17:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol Rodney is zo arrogant als de pest man'Heeft het al zo lastig'
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh oh oh nu opeens zo over hem praten he, en toen hij bij Ajax zat was hij lievvvvvv
Aah dus jij bent die Paul waar iedereen hier de tanden van uit z'n bek wil slaan, aangenaamquote:Op donderdag 26 april 2012 17:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh oh oh nu opeens zo over hem praten he, en toen hij bij Ajax zat was hij lievvvvvv
Er is maar een echte Sneijder..quote:Op donderdag 26 april 2012 17:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Veel plezier.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:06 schreef dimmak het volgende:
I'm out, naar de kroeg de beloften finale kijken.Heb toch niets anders te doen.
Teveel eerquote:Op donderdag 26 april 2012 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah dus jij bent die Paul waar iedereen hier de tanden van uit z'n bek wil slaan, aangenaam
naar Almere city ermeequote:Op donderdag 26 april 2012 18:41 schreef wieisboos het volgende:
LigeonLukoki
Wat zijn zij slecht zeg...
EL1.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik lees op internet dat er een finale te kijken is van een wedstrijd van ajax? iemand misschien meer info?
thanks en gr. ranja_ranja
Als dat ooit gebeurt dan ga ik persoonlijk naar het stadion om hem de grond in te scheldenquote:
werd na 60min gewisseldquote:Op donderdag 26 april 2012 21:46 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Als dat ooit gebeurt dan ga ik persoonlijk naar het stadion om hem de grond in te scheldenvooral lukoki kutspeler.
trouwens, ik heb de naam sightorsson niet echt voorbij zien komen in de nieuwsberichten vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |