Ze noemt ons dikquote:Op woensdag 25 april 2012 23:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarvan ging mijn wenkbrauw ook omhoog maar ze bedoelt het vast lief
Mijn directe omgeving wel, ik ben het alleen zelf niet.quote:
Ach ik weet nu iig dat ik meisjes kan krijgenquote:
Doelde niet op jou, schat.quote:
Ja wel lief, maar jezus, ik kende hem echt nauwelijks, dus het zou een beetje erg zijn als ik nog steeds achter hem aan zou lopen. En dan zou ik langs moeten komen op het AMC, niet bij haar thuis of zo en om nou doelloos door een ziekenhuis te gaan lopen...quote:Op woensdag 25 april 2012 23:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]Is toch lief
![]()
De vraag is nu: ga je langskomen bij haar?
Misschien ben jij die crush welquote:Op woensdag 25 april 2012 23:44 schreef Muisraket het volgende:
Ja wel lief, maar jezus, ik kende hem echt nauwelijks, dus het zou een beetje erg zijn als ik nog steeds achter hem aan zou lopen. En dan zou ik langs moeten komen op het AMC, niet bij haar thuis of zo en om nou doelloos door een ziekenhuis te gaan lopen...Tevens vind ik hem niet zo boeiend meer.
LOL nee, niet van diegene die me smste (meisje) en ook niet van die jongen hoor.quote:
Jammerquote:Op woensdag 25 april 2012 23:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL nee, niet van diegene die me smste (meisje) en ook niet van die jongen hoor.
Neh, bende mal! Maar holy shit wat ben ik vandaag veel niet boeiende lulverhalen aan het spuien.quote:
Ik wilde je net de laatste dingen sturen aangaande Squote:Op woensdag 25 april 2012 23:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Neh, bende mal! Maar holy shit wat ben ik vandaag veel niet boeiende lulverhalen aan het spuien.Ik denk dat ik maar eens naar bed ga, voordat het nog erger wordt... Trusten!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |