Dafuqquote:Op woensdag 25 april 2012 22:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Niet echt een necrofiel, hij gaat gewoon een stapje verder
Ed Gein is redelijk bekend, toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:00 schreef shifto het volgende:
[..]
DafuqWaarom weet jij dit?
En die tekst, heb je die van scholieren.net ofzo?
quote:
Omdat seriemoordenaars hele boeiende mensen zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 23:00 schreef shifto het volgende:
[..]
DafuqWaarom weet jij dit?
En die tekst, heb je die van scholieren.net ofzo?
quote:
Nu ik er zo over nadenk hè. Ik hoorde ooit van DJ dat hij het leuk vind om huurmoordenaars te zoeken via het TOR netwerk. Jij vind ze "interessant" en hebt wapens...quote:Op woensdag 25 april 2012 23:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat seriemoordenaars hele boeiende mensen zijnTekst is gewoon van wikipedia
![]()
Hij kwam mij tegen in een of ander netwerkquote:Op woensdag 25 april 2012 23:06 schreef shifto het volgende:
Hoe hebben jullie elkaar eigenlijk leren kennen?
Die emoticon is nu wel heel foutquote:
Gast...quote:Op woensdag 25 april 2012 23:10 schreef bijdehand het volgende:
Nietmachines zijn daar trouwens beter voor
quote:
Hoe kom jij daar nou weer? XDquote:Op woensdag 25 april 2012 23:22 schreef Muisraket het volgende:
TFM! Post hier usernames waar je stuk om ging
Ik moet iets aan school doen, vandaar dat ik overal zit te lurken. Hoezo?quote:
ik liet een traantje van geluk vallenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:22 schreef Muisraket het volgende:
TFM! Post hier usernames waar je stuk om ging
Hoezo niet? ONZ, KLB en GC zijn perfecte lurkfora wanneer ik aan het soggen ben.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ik liet een traantje van geluk vallen
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo niet? ONZ, KLB en GC zijn perfecte lurkfora wanneer ik aan het soggen ben.
Krijg ik om dit tijdstip een smsje van iemand van mijn tussenjaar met een heel lulverhaal wat er op neerkomt dat ze een oude crush heeft zien lopen op de UvA. Nou eh, leuk?Allervreemdste 'misschien moet je langskomen' wtf?!
Wel lief bedoeld hoor, maar wtf?! Ik ken echt te gare mensen...
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo niet? ONZ, KLB en GC zijn perfecte lurkfora wanneer ik aan het soggen ben.
Krijg ik om dit tijdstip een smsje van iemand van mijn tussenjaar met een heel lulverhaal wat er op neerkomt dat ze een oude crush heeft zien lopen op de UvA. Nou eh, leuk?Allervreemdste 'misschien moet je langskomen' wtf?!
Wel lief bedoeld hoor, maar wtf?! Ik ken echt te gare mensen...
![]()
Daarvan ging mijn wenkbrauw ook omhoog maar ze bedoelt het vast liefquote:
Is wel eerlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik wou mijn naam eerst Rukbunker doenMaar leek me ongepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |