quote:Egypt’s National Council for Women (NCW) has appealed to the Islamist-dominated parliament not to approve two controversial laws on the minimum age of marriage and allowing a husband to have sex with his dead wife within six hours of her death according to a report in an Egyptian newspaper.
Ik had het net gelezen jaquote:
Serieus...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:34 schreef Gulmez het volgende:
HUH ik zit al die tijd in een verkeerd topic te posten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat dit het tilburg topic was
tilburg is kanker tofquote:Op woensdag 25 april 2012 19:57 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Mooie herinneringen aan, daar zat ik altijd in met een bos bloemen, en ik moest helemaal elke keer vanuit Zwolle komen met de trein, kan je nagaan, en dan in de bus ff deo spuiten, en dan uit de bus turen of ze er al staat, tilburg zit op mijn hart gescheven, leuke mensen !!
Ja gewoon: je mag je wijf neuken als ze maar niet langer dood is dan 6 uur. Jeej, Mubarak is weg, kunnen we eindelijk een beschaafd land worden!quote:
Dat slaat toch allesquote:Op woensdag 25 april 2012 22:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja gewoon: je mag je wijf neuken als ze maar niet langer dood is dan 6 uur. Jeej, Mubarak is weg, kunnen we eindelijk een beschaafd land worden!
Gvd, zit ik hier NET te lezen, BEN JIJ ER OOK WEER!!! xDDDDDDDDDDquote:Op woensdag 25 april 2012 22:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat slaat toch allesWie zou er nou in godsnaam zin hebben in seks als zijn vrouw net is overleden?
Hoort dit bij een ritueel ofzo?
Egyptenaren, waz met jullie?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat slaat toch allesWie zou er nou in godsnaam zin hebben in seks als zijn vrouw net is overleden?
Hoort dit bij een ritueel ofzo?
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gvd, zit ik hier NET te lezen, BEN JIJ ER OOK WEER!!! xDDDDDDDDDDWaz met ons
Echt hèquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:23 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
'Hier had papa voor het laatst seks met mama'
quote:
Maar als ze normaal tijdens de seks nooit bewoog zal je niet veel merken.quote:
Als zelfs shifto niet zo diep gezonken is...quote:
En onthoud lieve kindertjes; dead girls don't say no!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar als ze normaal tijdens de seks nooit bewoog zal je niet veel merken.
GHB is voor softiesquote:Op woensdag 25 april 2012 22:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
En onthoud lieve kindertjes; dead girls don't say no!
Bij jou weet ik nooit of ik het moet opzoekenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
GHB is voor softies
[ afbeelding ]
(Ed Gein)
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Bij jou weet ik nooit of ik het moet opzoeken
Niet echt een necrofiel, hij gaat gewoon een stapje verderquote:Op school was Gein een buitenbeentje. Hij had een gemiddeld IQ, maar mocht van zijn moeder niet met klasgenootjes omgaan. Wanneer hij dit wel probeerde schold zijn moeder hem uit en kleineerde hem. Hij werd tijdens zijn jeugd veel gepest. Hierdoor was Gein sociaal-emotioneel niet goed ontwikkeld. De agressie van zijn moeder kwam hier ook nog eens bij. Op latere leeftijd bracht de eenzaamheid Gein tot waanzin. Hij wilde zijn moeder graag uit de dood terughalen en begon studies te doen over anatomie. Ook las hij boeken over experimenten in concentratiekampen in de Tweede Wereldoorlog. Toen las hij in de krant dat er die dag een vrouw begraven was. Hij vroeg zijn vriend Gus om samen met hem het lijk op te graven en te gebruiken voor "medische experimenten". De volgende tien jaar deed hij hetzelfde. Iedere dag keek hij in de krant voor overleden vrouwen om ze dan die nacht op te graven. Hij gebruikte de huid en botten voor allerlei voorwerpen en de spieren en organen bewaarde hij in de koelkast om later op te eten.
Gein had nog geen enkele seksuele ervaring en verwarde zijn gevoelens voor het vrouwelijke met de wens zelf vrouw te worden. Hij dacht erover zichzelf te castreren, maar besloot tenslotte dat een pak van vrouwenhuid met borsten en een vagina hem voldoende vrouwelijk maakte. Om aan zijn groeiende behoefte naar vrouwelijke lichamen te voldoen, begon hij 'verse' graven leeg te halen om zich te tooien met kledingstukken gemaakt van huid van de opgegraven vrouwelijke lijken.
Gein raakte steeds bekwamer in het bewerken van de huid, en maakte onder andere een riem van vrouwentepels en trommels bekleed met vrouwenhuid, terwijl hij schedels als versiering en als drinkbekers gebruikte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |