Waar kom jij vanquote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, Somaliërs aan de qat. Leuke mensen!
Lol wie mag jij nou weer zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 19:50 schreef Gulmez het volgende:
Dat houd in dat ik met jullie tilburgers een band heb snapje
als je bus 127 vanuit centraal pakt dacht ik, dan ga je toch langs die moskee, en dan naar links????
Somaliërs integreren vlot in Tilburgquote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, Somaliërs aan de qat. Leuke mensen!
Een Turk met agressieproblemen wiens vader de Turkse vlag uithangt omdat het kabinet is gevallen.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol wie mag jij nou weer zijn
Je nachtmerrie.quote:
Ach, dat vinden wij mensen van boven de rivieren alleen maar leuk klinken hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 19:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wij komen niet uit Tilburg.En houdoe zeggen schept geen band, integendeel, als ik ooit per ongeluk houdoe zeg tegen mensen boven de rivieren en ze het daarna per ongeluk terug zeggen, voelen ze zich altijd alleen maar heel raar.
precies, de meisjes in brabant hebben ook een veel liever stemmetje, gevoelsmatigquote:Op woensdag 25 april 2012 20:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, dat vinden wij mensen van boven de rivieren alleen maar leuk klinken hoor
Ook over De Joeri?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Tong80 heeft over elke opmerking die ik ooit heb gemaakt en ooit zal maken al een topic geopend volgens mij.
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:03 schreef DeJori het volgende:
Ik zie dat het tijd is dat ik hier voor de veiligheid kom zorgen.
Oké, apart, heb zelf die ervaring niet, maar dat zal natuurlijk per persoon verschillen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, dat vinden wij mensen van boven de rivieren alleen maar leuk klinken hoor
Ja, dat sowieso.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ja, maar limbo's zijn ook nog net wel een tandje erger natuurlijk
Meisje uit m'n klas: perfect lichaam, perfecte kop, kei lief meisjequote:Op woensdag 25 april 2012 20:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ja, maar limbo's zijn ook nog net wel een tandje erger natuurlijk
Limburgse accenten kunnen irritant zijn (het is september en geen sahptahmbahr!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meisje uit m'n klas: perfect lichaam, perfecte kop, kei lief meisjeLimburgs accent
![]()
Ik heb ooit gedate met een Limburger
Limburgs is geen accent. Het is een spraakgebrek.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Limburgse accenten kunnen irritant zijn (het is september en geen sahptahmbahr!), maar het is geen enorm lelijk accent. Leids, dat is wel echt lelijk, vooral mensen die een heel dik accent hebben. Ik krijg nog steeds een
hoofd als ik terugdenk aan hoe iemand uit de buurt van Leiden 'vakantie' uitsprak.
Haags is ook lelijk. Ik ging nooit naar hoorcollege's omdat die leraar zo'n vies accent hadquote:Op woensdag 25 april 2012 20:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Limburgse accenten kunnen irritant zijn (het is september en geen sahptahmbahr!), maar het is geen enorm lelijk accent. Leids, dat is wel echt lelijk, vooral mensen die een heel dik accent hebben. Ik krijg nog steeds een
hoofd als ik terugdenk aan hoe iemand uit de buurt van Leiden 'vakantie' uitsprak.
[SC] Het loslaten van je ex #85 Waar we kunnen rijden!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:15 schreef Gulmez het volgende:
''ja die zijn wel deusig geworre''
en dan met zo'n hoog lief stemmetje.![]()
Jammer dat ze een ex is nu..
Leids is inderdaad helemaal rampzaligquote:Op woensdag 25 april 2012 20:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat vonden de Nazi's ookquote:Op woensdag 25 april 2012 20:26 schreef DeJori het volgende:
Nu moet ik, als Brabander, toch toegeven dat tilburgs ook echt een kuttaaltje is.
Dagelijks godwinnetje?quote:
Nee, ik wil alleen laten zien dat Nazi's ook hun goede kanten haddenquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen laten zien dat Nazi's ook hun goede kanten hadden
Ja dat roepen we 100x maarja...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:34 schreef Gulmez het volgende:
HUH ik zit al die tijd in een verkeerd topic te posten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat dit het tilburg topic was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |