quote:Op woensdag 25 april 2012 17:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh jee, dat wordt shifto opsluiten dan maar voordat hij zijn kans/VV grijpt. Alhoewel, hij heeft mijn vraag of hij een nieuwe vlam heeft nog niet beantwoord, dus misschien is VV niet boeiend meer voor hem en is ze veilig...
VV is nooit veiligquote:Op woensdag 25 april 2012 17:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Shifto die is vrouwen volkomen vergeten.. Die loopt alleen nog maar over diablo3 te ijlen
Daar heb ik jou toch voor?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
True dat! xD Terecht ook, bij games weet je te allen tijde wat je aan ze hebt en ze mauwen een stuk minder
Daarentegen maakt Diablo 3 een beroerde sandwich
Nee, RJ!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:20 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
VV is nooit veiligIk wacht nog op de domme fout van A_T die ervoor zal zorgen dat ze vrijwillig naar mij komt!
![]()
Wat niet lang zal duren met die mod-arrogantie van 'em
Dat moet inderdaad wel voor 15 mei zijn anders staat ze voor een dichte deurMaar daar verzint ze vast wel iets op, ze zal immers gemotiveerd zijn mij binnen te halen.
[..]
Daar heb ik jou toch voor?
Gvd! Hij gaat morgen voor me koken. Chicken wing 'n shit met z'n bazen marinade!quote:
Wat zullen we nou krijgen?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:20 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
VV is nooit veiligIk wacht nog op de domme fout van A_T die ervoor zal zorgen dat ze vrijwillig naar mij komt!
![]()
Dat moet inderdaad wel voor 15 mei zijn anders staat ze voor een dichte deurMaar daar verzint ze vast wel iets op, ze zal immers gemotiveerd zijn mij binnen te halen.
[..]
Daar heb ik jou toch voor?
* shifto wacht rustig af.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wat zullen we nou krijgen?![]()
En domme fouten maak ik niet met vv
Okay hier moet ik wel een reactie op geven..quote:Op woensdag 25 april 2012 18:20 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
![]()
Dat moet inderdaad wel voor 15 mei zijn anders staat ze voor een dichte deurMaar daar verzint ze vast wel iets op, ze zal immers gemotiveerd zijn mij binnen te halen. ;
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:40 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Okay hier moet ik wel een reactie op geven..![]()
AT zal nooit zo`n domme fout kunnen maken dat ik naar jou toe kom.. dus niet te snel naast je schoenen gaan lopen en je piemel uit je broek hangen
Je onderschat de potentiële domheid van je medemens VV!!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:40 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
AT zal nooit zo`n domme fout kunnen maken dat ik naar jou toe kom.. dus niet te snel naast je schoenen gaan lopen en je piemel uit je broek hangen
Ten eerste: mooie binnenkomerquote:Op woensdag 25 april 2012 18:40 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de exen van mijn exenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ten eerste: mooie binnenkomer![]()
Ten tweede: niemand kan zo'n fout maken dat zijn vriendin naar shifto toe komt
Nice!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Gvd! Hij gaat morgen voor me koken. Chicken wing 'n shit met z'n bazen marinade!![]()
Als die zulke domme fouten maken wil ik ze niet sprekenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de exen van mijn exen
Ja vroeg hij vandaag al 2xquote:Op woensdag 25 april 2012 18:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nice!![]()
Help hem dan meteen onthouden dat ie vrijdag gvd met ons gaat eten! xDD
edit: handjequote:Op woensdag 25 april 2012 18:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als die zulke domme fouten maken wil ik ze niet spreken
Wow.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:40 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Nice!!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:59 schreef shifto het volgende:
Omg, eerder klaar met werk dan gedacht!AFK
Zaterdagavond ging ze toch die dingen voor je maken?quote:
Niemand wil meequote:Op woensdag 25 april 2012 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zaterdagavond ging ze toch die dingen voor je maken?
Nee.quote:
Nee want dan bakt ze gewoon wat meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |