Adres:quote:Op woensdag 25 april 2012 16:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets een adres hè.
Ben jij een noob ofzo? Ik en bdh hebben deze reeks groot gemaakt.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WTF.1. Ik heb geen vriend 2. Het maakt me echt geen fuck uit van wie de TT is, maar ik vind het een beetje flauw om de TT te gaan bashen als je zelf nooit in het topic komt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben jij een noob ofzo? Ik en bdh hebben deze reeks groot gemaakt.
Juist, dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 25 april 2012 17:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Het adres voor de post/administratie, kan makkelijk.
Die goeie ouwe tijd, lekker lullen over Hoogebrugge (oid) en iedereen lekker zeiken dat het een slowchat wasquote:Op woensdag 25 april 2012 17:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe actief je vroeger was, maar nu ben je er niet zo gek vaak meer.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb al sinds oktober geen laptop meerquote:Op woensdag 25 april 2012 17:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe actief je vroeger was, maar nu ben je er niet zo gek vaak meer.
Serieus? Veel plezier!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
BONJOUR MORGEN NAAR TURKELAND
Ja, ze wil me nooit meer zienquote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heeft VV al geklaagd over je arrogantie?
Sterkte en veel plezier!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Veel plezier, klier!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oh jee, dat wordt shifto opsluiten dan maar voordat hij zijn kans/VV grijpt. Alhoewel, hij heeft mijn vraag of hij een nieuwe vlam heeft nog niet beantwoord, dus misschien is VV niet boeiend meer voor hem en is ze veilig...quote:Op woensdag 25 april 2012 17:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, ze wil me nooit meer zien
Stuur ff een pm met hoe dat komtquote:Op woensdag 25 april 2012 17:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Trouwens BDH, ik ben met alle chicks weer terug bij af
Ik ga nu ff zielig huilen en na turkije weer op jacht
Hoezo na Turkije?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Trouwens BDH, ik ben met alle chicks weer terug bij af
Ik ga nu ff zielig huilen en na turkije weer op jacht
Shifto die is vrouwen volkomen vergeten.. Die loopt alleen nog maar over diablo3 te ijlenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh jee, dat wordt shifto opsluiten dan maar voordat hij zijn kans/VV grijpt. Alhoewel, hij heeft mijn vraag of hij een nieuwe vlam heeft nog niet beantwoord, dus misschien is VV niet boeiend meer voor hem en is ze veilig...
VAKANTIONEquote:Op woensdag 25 april 2012 17:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo na Turkije?
Vast genoeg vrouwelijke mede-toeristen daar.. sla je slag!
True dat! xD Terecht ook, bij games weet je te allen tijde wat je aan ze hebt en ze mauwen een stuk minderquote:Op woensdag 25 april 2012 17:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Shifto die is vrouwen volkomen vergeten.. Die loopt alleen nog maar over diablo3 te ijlen
Een hele beroerdequote:Op woensdag 25 april 2012 18:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
True dat! xD Terecht ook, bij games weet je te allen tijde wat je aan ze hebt en ze mauwen een stuk minder
Daarentegen maakt Diablo 3 een beroerde sandwich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |