Jij maakt ook lange dagen, nondejuquote:Op donderdag 26 april 2012 18:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Jezus wat een files weer
Maar nu weer lekker thuis
Blegh verjaardagenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
In vergelijking met 12 maanden is dat super bijna hoor!
Gewoon, ik hou er niet van.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat vind je zo stom aam verjaardagen dan?
Hetzelfde heb ik bij meisjes hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 18:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat heeft toch een reden?Of vind jij dingen wel of niet leuk zonder reden?
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hetzelfde heb ik bij meisjes hoorDie vind ik ook vaak leuk zonder reden
Alsof ik uitgenodigd wasquote:Op donderdag 26 april 2012 19:05 schreef MohMi het volgende:
[..]o...ke...Dan mag je ook geen gebak komen eten op mijn verjaardag!
quote:
Ik zou beledigd zijn als ik 't vanaf het begin had geloofdquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zou beledigd zijn als ik 't vanaf het begin had geloofd
Goed hoorquote:
Jawel hoor. Hoe gaat het lessen?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Hier alles goed hoor, zaterdag autorijden, jeueueuj!
Het is vooral de reistijd die het vervelend maakt.. Maar moet toegeven dat ik wel even toe ben aan 3 dagen lekker volkomen niks doenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij maakt ook lange dagen, nondeju
Is je reistijd zo lang dan? Wel zonde van je tijdquote:Op donderdag 26 april 2012 19:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Het is vooral de reistijd die het vervelend maakt.. Maar moet toegeven dat ik wel even toe ben aan 3 dagen lekker volkomen niks doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |