Niet als je er doorheen moet fietsen.quote:
Fietsen sowiesoquote:Op donderdag 26 april 2012 17:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet als je er doorheen moet fietsen.Of nouja, eigenlijk is het niet zo erg, maar een lekker zonnetje is leuker.
quote:
Fixed.quote:
Met dit weerquote:
Juist niet. Oké, schnee is wel scheisse (ringel-S doet het niet en weet de code niet uit mijn hoofdquote:Op donderdag 26 april 2012 17:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met dit weerMet regen
Met sneeuw
![]()
Dus niet sowiesoNu is het
![]()
STRAKS in de zomer:![]()
![]()
Gaat snel hè?quote:
Als het buiten benauwd is en je fiets valt het wel mee. Vliegjes vallen ook mee als je een goede zonnebril hebtquote:Op donderdag 26 april 2012 17:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Juist niet. Oké, schnee is wel scheisse (ringel-S doet het niet en weet de code niet uit mijn hoofd), maar zomer = attack of the vliegjes.
Oh en benauwdheid aangezien we in NL wonen.
Als het stikbenauwd is, word ik al lam als ik één stap buiten de deur zet.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als het buiten benauwd is en je fiets valt het wel mee. Vliegjes vallen ook mee als je een goede zonnebril hebt
Aaargh daar ga ik weer. Je gaat er niet dood aan, maar het leidt af en is irritant.quote:
Ik geloof het niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als het stikbenauwd is, word ik al lang als ik één stap buiten de deur zet.Vliegjes vallen niet mee in natuurgebieden waar ik vaak fiets, vooral als je geen lange mouwen + broekspijpen aan hebt zitten ze dan overal. Daarom 's avonds fietsen in de zomer:
![]()
![]()
Baas!quote:
Maar tochquote:Op donderdag 26 april 2012 17:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aaargh daar ga ik weer. Je gaat er niet dood aan, maar het leidt af en is irritant.
Dat vermoede ik al maar ik denk ik zeg het toch want meestal ninja edit je het weg voor ik zoiets zie!quote:
Ben jij sloom of mr snel?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat vermoede ik al maar ik denk ik zeg het toch want meestal ninja edit je het weg voor ik zoiets zie!
Wanneer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |