En ik vind van niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind dat Chers omschrijving in de Fernandes OP moet.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hihihi zo noem ik mijn mini vibo altijd![]()
ik ook niet. Boeie wat er in dat topic gebeurd.quote:
Ik wil ik wil ik wil.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik wil een lang, warm bad. Daarna een uitgebreide voetmassage met lekkere olie en dan in een badjasje op de bank naar een flauwe comedy kijken en pizza eten.![]()
Huh, oh? Dan heb ik altijd een gezicht voor me gehad welke er niet bij hoort denk ik.quote:
Is dat gezicht nog een beetje knap dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Huh, oh? Dan heb ik altijd een gezicht voor me gehad welke er niet bij hoort denk ik.
Samequote:Op woensdag 25 april 2012 16:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik wil een lang, warm bad. Daarna een uitgebreide voetmassage met lekkere olie en dan in een badjasje op de bank naar een flauwe comedy kijken en pizza eten.![]()
Ik moet leren aangeven wat voor mij belangrijk is en wat ik nodig hebquote:Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil ik wil ik wil.
Kindertjes die vragen worden overgeslagen.
Wil ik ook maar ik heb geen van die dingen. Behalve een badjasquote:Op woensdag 25 april 2012 16:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
Daarom. Overigens heeft Cher één keer in Fernandes gepost en dat was vorige week ofzo dus ze weet sowieso niet eens hoe of watquote:Op woensdag 25 april 2012 16:26 schreef wise het volgende:
[..]
ik ook niet. Boeie wat er in dat topic gebeurd.
+ cher is een troll die je moet negeren
Boeventronie.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat gezicht nog een beetje knap dan?
wieviel¿quote:Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef tliciouz het volgende:
Wauw, mijn telefoonrekening is sinds maanden weer belachelijk laag
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Jij hebt jouw vibo's geen namen gegeven?
Ik heb ook geen bad of voetmassagist. De bedoeling was dus ook dat er nu iemand op zou staan en hoffelijk zijn diensten zou aanbiedenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Samealleen heb geen bad, geen voetmassagist. Verder geen zin in pizza. Wel een lange badjas
Ik vind dat zo'n heerlijk woord om te zeggen.quote:
kom maar langsquote:Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb ook geen bad of voetmassagist. De bedoeling was dus ook dat er nu iemand op zou staan en hoffelijk zijn diensten zou aanbieden
Rustie heeft veel fijne nummersquote:Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daarom. Overigens heeft Cher één keer in Fernandes gepost en dat was vorige week ofzo dus ze weet sowieso niet eens hoe of wat![]()
En MaisDie is lekkerrr.
Ik heb ook alleen een badjasquote:Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wil ik ook maar ik heb geen van die dingen. Behalve een badjas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |