Dat bedoelde ik ook helemaal niet met mijn post trouwens hoor. Ik vind dit ook not done voor ieder kind, maar nog meer voor een autist(Niet om een uitzonderingspositie te creëren maar om te voldoen aan persoonlijke behoeftes, die elk persoon heeft.).quote:Op donderdag 26 april 2012 11:21 schreef Lithia het volgende:
En het doet enorm veel pijn als je die gast van het filmpje bent en dit allemaal krijgt te horen. Dit heeft helemaal niets te maken met iemand zielig vinden en iemand specialer vinden dan de ander. Dit is sowieso not done voor iedere kind. Het is vooral not done als het kind er constant over moet huilen, woedeaanvallen krijgt.. van die ene paar opmerkingen wat die leraren gezegd hebben. Het is niet professioneel.
Ik werd op mijn 10e voor het eerst opgenomen(Zat al sinds mijn 5e in de psychiatrie), in het RMPI-ziekenhuis. Tot op heden hebben ze nog steeds geen definitieve diagnose. In mijn jeugd hebben ze zelfs niet eens een suggestie gemaakt. Pas na mijn eerste psychose gingen ze met diagnoses komen(Van depressief tot schizofreen tot autistquote:Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef 666ONYOURCRUCIFIX het volgende:
[..]
Nee, ik heb op de nieuwe school van het RMPI gezeten, Discovery College. Maar ik zeg zo: Het RMPI is zichzelf boven het hoofd gestegen en weet de helft over zijn eigen behandelingen en hoe ze het af moeten handelen niet meer..
Ach, als je alleen medelijden kan tonen als het een lotgenoot is/je je in kan leven in een persoon dan is er toch wel iets mis met je IMOquote:Op donderdag 26 april 2012 12:59 schreef Jachtgeweer het volgende:
Zowat heel FOK! is autistisch, dus ik denk dat niemand dit daarom ook leuk kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam op de Pabo ook nog 20+ pestkoppen tegen... Ik heb me vaak afgevraagd wat voor voorbeeld ze voor hun leerlingen zouden zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 17:07 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dit soort shit kan helaas overal gebeuren...
En dat heeft hoe te maken met mijn post? Tenminste, wat de reden was om je punt te maken.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook helemaal niet met mijn post trouwens hoor. Ik vind dit ook not done voor ieder kind, maar nog meer voor een autist(Niet om een uitzonderingspositie te creëren maar om te voldoen aan persoonlijke behoeftes, die elk persoon heeft.).
Ik bedoelde met mijn post te zeggen dat ook al vereisen veel autisten een andere omgang dan "normale" kinderen, ze willen niet als raar/apart/abnormaal gezien worden, ze willen behandeld worden zoals ieder mens.
Jij quotte je post dat er geen grappen gemaakt mochten worden over autisten. Ik had een sarcastisch grapje gemaakt tegen iemand die iets in de zin zei van dat alle fok!ers autisten zijn of iets anders dat autisten generaliseert. Veel mensen denken dat een autist een autist is en dat een andere autist precies dezelfde symptomen zal vertonen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
En dat heeft hoe te maken met mijn post? Tenminste, wat de reden was om je punt te maken.
Jij vindt dit normaal?quote:
je kunt toch nog gewoon lopen etc?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:29 schreef 666ONYOURCRUCIFIX het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf autisme en door een trauma die door de school komt kan ik nu niet meer naar school waar dus ook mijn kans op een baan later vervliegt.. van de week werd ik gebeld en zeiden ze dat ik nooit meer naar school kan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |