quote:
Op donderdag 26 april 2012 11:21 schreef Lithia het volgende:En het doet enorm veel pijn als je die gast van het filmpje bent en dit allemaal krijgt te horen. Dit heeft helemaal niets te maken met iemand zielig vinden en iemand specialer vinden dan de ander. Dit is sowieso not done voor iedere kind. Het is vooral not done als het kind er constant over moet huilen, woedeaanvallen krijgt.. van die ene paar opmerkingen wat die leraren gezegd hebben. Het is niet professioneel.
Dat bedoelde ik ook helemaal niet met mijn post trouwens hoor. Ik vind dit ook not done voor ieder kind, maar nog meer voor een autist(Niet om een uitzonderingspositie te creëren maar om te voldoen aan persoonlijke behoeftes, die elk persoon heeft.).
Ik bedoelde met mijn post te zeggen dat ook al vereisen veel autisten een andere omgang dan "normale" kinderen, ze willen niet als raar/apart/abnormaal gezien worden, ze willen behandeld worden zoals ieder mens.
quote:
Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef 666ONYOURCRUCIFIX het volgende:[..]
Nee, ik heb op de nieuwe school van het RMPI gezeten, Discovery College. Maar ik zeg zo: Het RMPI is zichzelf boven het hoofd gestegen en weet de helft over zijn eigen behandelingen en hoe ze het af moeten handelen niet meer..
Ik werd op mijn 10e voor het eerst opgenomen(Zat al sinds mijn 5e in de psychiatrie), in het RMPI-ziekenhuis. Tot op heden hebben ze nog steeds geen definitieve diagnose. In mijn jeugd hebben ze zelfs niet eens een suggestie gemaakt. Pas na mijn eerste psychose gingen ze met diagnoses komen(Van depressief tot schizofreen tot autist

), en nog steeds weten ze niks zeker...
Psychiatrie is voor een groot deel gewoon een hoop bullshit en de psychiater denkt het allemaal wel beter te weten aangezien hij het in een boek gelezen heeft. Maar je eigen ervaringen en het feit dat je je eigen gevoelens ed veel beter aanvoelt dan een ander persoon dat kan doen er blijkbaar niet toe...