Ja, ik gok dat ze de rechten niet willen betalenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh de uitzendingen in NL (wel de Aus versie) hadden dat andere nr.
Of ze gaat er morgen uitquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:46 schreef golfer het volgende:
10 bekeken.
Die jankende aandachtshoer komt wel heel veel in beeld vanaf de eerste aflevering. Heeft ze producer gepijpt ofzo?
Graag!quote:
De Nederlandse versie heeft ook Kate Perry bij de intro. Moet je maar even uitzending gemist kijken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh de uitzendingen in NL (wel de Aus versie) hadden dat andere nr.
Ja daar hebben ze dus juist een ander intro, lomp trance liedje ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
De Nederlandse versie heeft ook Kate Perry bij de intro. Moet je maar even uitzending gemist kijken.
De NL versie wel, maar de Aus versie in NL nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
De Nederlandse versie heeft ook Kate Perry bij de intro. Moet je maar even uitzending gemist kijken.
Lasagnequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:04 schreef borisz het volgende:
11 ook bekeken. Die eerste pasta opdracht
Jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
Leek mij niks die Raviola, maar ik hou niet van ricotta en niet van zacht eigeel.
Was verbaasd om te zien dat die Kevin een homo is. Dat had mijn gaydar gemist.
Dat had hij in 1 vd 1e aflv al gezegdquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
Leek mij niks die Raviola, maar ik hou niet van ricotta en niet van zacht eigeel.
Heb ik net gedaan:quote:
Ik vond het wel fantastisch dat ze dat brood zo makkelijk kon breken maar daar is brood denk meer bijzonder dan hier.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:08 schreef golfer het volgende:
Nu ook bekeken. Wat een heerlijk gerecht met die rivierkreeft, die Yabby.![]()
Rest was minder mijn smaak. Sowieso geen cheesecake voor mij en mijn broodjes bak ik zelf wel.
mijn gaydar ook, vond hem nog wel de lekkertje van de showquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |