19 jaar. Babyvet...quote:Op maandag 14 mei 2012 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Aflevering 8 nu ook gezien. Bij Emma lijkt het net of ze iedere keer moet janken, ook al is het lachen.
Vind het nu al irritant...
Die duikbril staat iedereen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:04 schreef Jeroen1990 het volgende:
Die Alice moet trouwens wel echt heel snel verteld worden dat die bril echt niet kan.
Luid?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:24 schreef golfer het volgende:
Aandachtshoer, die muts Emma.
En we hebben steeds meer moeite met het harde geluid van de muziek constant onder het programma. Waarom moet dat nou zo luid?
Andersomquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Toeval of niet? Het beginliedje van Masterchef was altijd een ander liedje en toen Masterchef NL op tv kwam hoorde ik Hot & Cold van Katy Perry (toen dacht ik nog 'wat een kutlied').
En nu gebruikt Australië em ook ineens?
Nopquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Katy Perry schreef voor Masterchef Aus? Ik geloof dat het lied wat ze in seizoen 1,2, en 3 hadden speciaal voor hen geschreven was en dat daardoor NL dat niet mocht gebruiken.
NL had echt Katy Perry afgelopen jaar.
Verder; ik hoop dat morgen met de eliminatie Emma eruit gaat. Ben haar al helemaal zat.
Dwnld S1-S3 maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja wat bedoel je? Dat Katy Perry voor Aus heeft geschreven? Daar kan ik met mijn pet niet bij eerlijk gezegd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |