Is in seizoen 3 gelukkkig niet meer gebeurd.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:12 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja dat is irritant inderdaad. Tevens vind ik het zwaar onnodig dat een aantal deelnemers in de één a laatste week weer terug mochten komen.
ik denk downloaden via torrent sites, dit ivm de "tv" rechten. Als je op NL moet wachten loop je weeer een half jaar achter ALS ze het uberhaupt gan uitzendenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:10 schreef Axia het volgende:
Zouden we ergens de nieuwe afleveringen op internet kunnen zien? Of wordt het toch echt downloaden?
Ik heb dat nooit kunnen zien. Moet je dat downloaden of heb je een link want ben wel benieuwd!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:48 schreef Axia het volgende:
Masterchef Kids was ook schattig! Ik vond het leuk om te zien hoe Matt, George en Gary met die kinderen omgingen.
Was op Net5 geweest vorig jaar of begint van dit jaar of zo. Dus denk dat je het moet downloaden als je het wilt zien.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit kunnen zien. Moet je dat downloaden of heb je een link want ben wel benieuwd!
Was dat niet de NL'e versie? Dat kan ik mij wel herinneren, niet de Aussie versiequote:Op donderdag 26 april 2012 17:06 schreef Axia het volgende:
[..]
Was op Net5 geweest vorig jaar of begint van dit jaar of zo. Dus denk dat je het moet downloaden als je het wilt zien.
Wil jij ook graag voordat je een film kijkt of boek leest weten hoe het gaat eindigen?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:57 schreef RobinOok het volgende:
Ik snap het probleem uberhaupt niet zo, alsof het opeens niet meer de moeite waard is te kijken als je al weet wie er gaat winnen. Persoonlijk vind ik dat zelfs wel fijn om te weten. Kun je een beetje kijken of het terecht is....
Ik kijk seizoen 2 voor de tweede keer, stiekem vind ik het nog leuker zo... Alleen al het feit dat ik me geen zorgen hoef te maken dat een bepaalde persoon die ik niet kan uitstaan (ook qua koken) sowieso niet gaat winnenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:57 schreef RobinOok het volgende:
Ik snap het probleem uberhaupt niet zo, alsof het opeens niet meer de moeite waard is te kijken als je al weet wie er gaat winnen. Persoonlijk vind ik dat zelfs wel fijn om te weten. Kun je een beetje kijken of het terecht is....
Wie? Jimmy of Callum?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik kijk seizoen 2 voor de tweede keer, stiekem vind ik het nog leuker zo... Alleen al het feit dat ik me geen zorgen hoef te maken dat een bepaalde persoon die ik niet kan uitstaan (ook qua koken) sowieso niet gaat winnen
Ja, soms wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wil jij ook graag voordat je een film kijkt of boek leest weten hoe het gaat eindigen?
heb hier S1-S3 op mn HD staanquote:Op donderdag 26 april 2012 19:03 schreef golfer het volgende:
Binnenkort kan ik dus weer gaan beginnen met binnen hengelen, hoewel het mij ook wel beviel om seizoen 3 in 1 keer helemaal (86 afleveringen) na afloop ervan binnen te halen en dus bijna 3 maanden elke avond er een aflevering doorheen gejaagd heb.
Waarom? Mensen gaan toch ook naar de Titanic of JFK? Of naar de film van een boek dat ze mooi vonden? Of andersom? Als het maar een goed boek, film of tv-programma is, dan is dat "niet weten" niet het belangrijkst. Er zijn volgens mij ook detectives (als ik het me goed herinner, ik kijk al jaren niet meer naar die dingen) die beginnen met de moord, dat je dus vanaf het begin al weet wie het gedaan heeft.quote:
Voor de voetbalfans misschien wel niet want dan hoeven ze ook niet zenuwachtig te wordenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:58 schreef RobinOok het volgende:
Alleen eendimensionale, stupide dingen als voetbalwedstrijden zijn compleet waardeloos als je de uitslag al weet.
Ooooooh ik werd helemaal gek toen, onzin.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:12 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja dat is irritant inderdaad. Tevens vind ik het zwaar onnodig dat een aantal deelnemers in de één a laatste week weer terug mochten komen.
Wist niet dat ze kookboeken hadden, wat leuk.quote:Op donderdag 26 april 2012 06:53 schreef Estolan het volgende:
[..]
Fok! begint echt een mietjes forum te worden langszamerhand.....
Wie heeft het kookboek van Adam al gekocht? Heb hem wel al is zien liggen
Ga binnenkort die van Kate kopen ( kan volgens mij alleen via import )
Heb een hoop deelnemers ook op FB als vrienden.Kumar maakt tegenwoordig leuke tekeningen en staan op z'n site
Ik ook!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:54 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik doe dat ook inderdaad, dus vind het niet gek
Kate ( net pas uit in Aussie, dus alleen nog via import ):quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:02 schreef Tooto7moe het volgende:
Wist niet dat ze kookboeken hadden, wat leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |