Aangezien ik het bijzonder eens ben met FutureFairytale de openingspost aangepast.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
POTVERDOMME!!
Ik ben deel 1 en 2 aan het volgen en zie in de OP wie de winnaars zijn!!!!![]()
![]()
Haal dat weg alsjeblieft, is echt niet leuk!! Jezus....
Beetje overdreven om afleveringen van meer dan 2 jaar geleden in spoilers te plaatsen. Houdt dat ook in dat we hier niet over de deelnemers van die seizoenen kunnen praten zonder dit in spoilers te plaatsen?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aangezien ik het bijzonder eens ben met FutureFairytale de openingspost aangepast.
Fok! begint echt een mietjes forum te worden langszamerhand.....quote:Op woensdag 25 april 2012 22:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aangezien ik het bijzonder eens ben met FutureFairytale de openingspost aangepast.
Kumarquote:Op donderdag 26 april 2012 06:53 schreef Estolan het volgende:
[..]
Fok! begint echt een mietjes forum te worden langszamerhand.....
Wie heeft het kookboek van Adam al gekocht? Heb hem wel al is zien liggen
Ga binnenkort die van Kate kopen ( kan volgens mij alleen via import )
Heb een hoop deelnemers ook op FB als vrienden.Kumar maakt tegenwoordig leuke tekeningen en staan op z'n site
Yup!!quote:Op donderdag 26 april 2012 08:52 schreef Axia het volgende:
[..]
Kumarhij was zo schattig! Ik heb helaas het kookboek van Adam nog niet zien liggen. Ik heb net even op internet gekeken, maar het ziet er wel leuk uit!
Dan zou ik aan het begin een waarschuwing zetten dat er over de winnaars gesproken wordt.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:59 schreef Axia het volgende:
Beetje overdreven om afleveringen van meer dan 2 jaar geleden in spoilers te plaatsen. Houdt dat ook in dat we hier niet over de deelnemers van die seizoenen kunnen praten zonder dit in spoilers te plaatsen?
Fok! Is gewoon kut aan het worden, totaal anders dan 10jaar geledenquote:Op donderdag 26 april 2012 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan zou ik aan het begin een waarschuwing zetten dat er over de winnaars gesproken wordt.
Ik vind rekening houden met elkaar geen 'mietjes'gedrag. Wat ik overigens alleen een uitdrukking voor tieners vind.
Claire is mooi.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:55 schreef FigureBirdStars het volgende:
Ik kijk nu de serie (Blijkbaar s2) die op net5 bezig is en hoewel ik het normaal niet zo heb op dat Australische inteelt volk, vind ik het verassend leuk.
Stiekem ook een beetje verliefd op Claire
Verdorie.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:30 schreef Estolan het volgende:
[..]
Hij komt ook in S3 terug als gastkok
Serieus? Heb wel geprobeerd om seizoen 3 te volgen, maar heb helaas niet alle afleveringen gezien. En ik vond Michael en Sun erg irritant toen.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:30 schreef Estolan het volgende:
[..]
Hij komt ook in S3 terug als gastkok
Sun vond ik ook een raar figuur. De trip naar NYC zat ze ook gelijk in Lockdown!quote:Op donderdag 26 april 2012 10:32 schreef Axia het volgende:
[..]
Serieus? Heb wel geprobeerd om seizoen 3 te volgen, maar heb helaas niet alle afleveringen gezien. En ik vond Michael en Sun erg irritant toen.
Gedeeltelijk eens, echter we praten hier wel over winnaars uit 2009 en 2010. Wat mij betreft had beter in de titel 'seizoen 4 - 2012' kunnen staan. Dan weet een ieder dat in de OP normaal gesproken de winnaars van de eerdere seizoen worden genoemd.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan zou ik aan het begin een waarschuwing zetten dat er over de winnaars gesproken wordt.
Ik vind rekening houden met elkaar geen 'mietjes'gedrag. Wat ik overigens alleen een uitdrukking voor tieners vind.
Dat had idd wel een mogelijkheid geweest. Maybe handig voor de Mod??quote:Op donderdag 26 april 2012 10:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens, echter we praten hier wel over winnaars uit 2009 en 2010. Wat mij betreft had beter in de titel 'seizoen 4 - 2012' kunnen staan. Dan weet een ieder dat in de OP normaal gesproken de winnaars van de eerdere seizoen worden genoemd.
Offtopic:quote:Op donderdag 26 april 2012 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Dankjewel Isabeau!
![]()
Ik vind t ook vreemd dat mensen blijkbaar geen rekening met anderen willen houden en lekker eigenwijs het voor anderen verpesten en laten staan, zo van 'gna gna lekker puh'.
Over MC; ik keek dus eerst seizoen 3 en nu 1 en 2. Bij 1 die Sarah... Een journaliste? Als zij iets over eten durft te zeggen klinkt t al nep. Blij dat ze daar achter kwamen. Gary vind ik een knuffelbeer, heel lief. George ook en Matt Preston is een echte heer, super netjes
Eh ik vond Poh janken om het eten... zij raakte constant in paniek.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:58 schreef Axia het volgende:
Ik vond trouwens de winnaar van Season 1 vreselijk!!!![]()
Snapte toen echt niet dat ze had gewonnen, had het Poh veel meer gegund. Elke aflevering stond dat mens te janken boven het eten.
Ja dat is irritant inderdaad. Tevens vind ik het zwaar onnodig dat een aantal deelnemers in de één a laatste week weer terug mochten komen.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eh ik vond Poh janken om het eten... zij raakte constant in paniek.
Kumar en Peter zijn eerlijke koks, zonder poespas
En van mij mogen ze wel iets echter zijn; het is constant hetzelfde. Altijd denken aan wie er weggaat en het zielig vinden terwijl er heus wel mensen zijn die het niet zo erg vinden als iemand weggaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |