Wellicht niet eerlijk, maar dat kan mij echt niet meer boeien. Ik heb het gehad met die allochtonen die zich maar weigeren aan te passen en voor de lol mensen doodschieten of andere zaken slopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je dat eerlijk en rechtvaardig?²
Ik begrijp je wel, maar alleen wanneer de kans op recidive 100% zou zijn was je voorgestelde dilemma terecht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is een verwachting, waarbij je de kans op recidive (70%) in acht neemt.
Is niks buitenlands aan hoor. Doen ook veel Nederlanders. Wil je die anders straffen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wellicht niet eerlijk, maar dat kan mij echt niet meer boeien. Ik heb het gehad met die allochtonen die zich maar weigeren aan te passen en voor de lol mensen doodschieten of andere zaken slopen.
Ik zei niet dat dat zal gebeuren, ik spreek de kans uit dat dat misschien zou kunnen gebeuren. Dat is net even iets anders. Maar goed, denk dat we elkaar wel begrijpen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, maar alleen wanneer de kans op recidive 100% zou zijn was je voorgestelde dilemma terecht.²
Ja. Zo zijn ze. Allemaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wellicht niet eerlijk, maar dat kan mij echt niet meer boeien. Ik heb het gehad met die allochtonen die zich maar weigeren aan te passen en voor de lol mensen doodschieten of andere zaken slopen.
Blijkbaar is dat land dusdanig 'kut' dat ze hier met tienduizenden naartoe zijn gekomen om hier te krijgen wat daar nog niet te halen valt..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat kunnen zij er aan doen dan? Jij wilt een onschuldig land straffen?²
Ja, ik begrijp je wel. Ik spreek je alleen aan op je voorgestelde "valse dilemma". Want het is ook mogelijk dat ze na een aantal jaren vrijkomen en zich aanmelden als hovenier.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik zei niet dat dat zal gebeuren, ik spreek de kans uit dat dat misschien zou kunnen gebeuren. Dat is net even iets anders. Maar goed, denk dat we elkaar wel begrijpen.
Die ene onderin heeft in elk geval Turks bloedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:35 schreef Nielsch het volgende:
Ja, dan moeten we maar Marokko straffen wat mij betreft.
Japanners zitten hier ook bijna niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:39 schreef Zienswijze het volgende:
Ach, Nederlanders zijn ook crimineel. De enige etnische groep die hier het minst crimineel is, zijn Japanners.
Wat de afkomst van de daders ook is, ze moeten gelijk gestraft worden. En wat mij betreft een zeer zware straf, maar dat terzijde.
Ik woon nu 11 jaar in Utrecht. In al die jaren is mijn vrouw nog nooit voor hoer uitgescholden door autochtone Nederlanders. Is er in al die jaren nog nooit een ruit door een raam in onze straat gegooid door autochtone Nederlanders. Ben ik nog nooit vanaf een brug bekogeld met stenen door autochtone Nederlanders. Is de winkel waarin ik werkte nog nooit overvallen door autochtone Nederlanders. Toch heb ik bovenstaande allemaal meegemaakt. Met dank aan de Marokkanen in Nederlander.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is niks buitenlands aan hoor. Doen ook veel Nederlanders. Wil je die anders straffen?²
Een stuk minder in ieder geval. Zowel procentueel gezien als absoluut. En dat laatste is toch knap, aangezien die achterlijken met een stuk minder zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja. Zo zijn ze. Allemaal.
En Nederlanders nooit. Die blijven altijd van andermans spullen af en zijn aaaaaltijd lief. En iemand doodschieten? Doen ze nooit.
Een carrière als hovenier is de ambitie van menig getinte crimineel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp je wel. Ik spreek je alleen aan op je voorgestelde "valse dilemma". Want het is ook mogelijk dat ze na een aantal jaren vrijkomen en zich aanmelden als hovenier.²
Ik heb het over percentages, niet over absolute aantallen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Japanners zitten hier ook bijna niet.
Zou ik niet weten. Meestal zijn het maar kleine hoeveelheiden. Dikwijls doen deze jongens het omdat het stoer is, het hun imago een boost geeft i.c.m. dat het niet goed gaat op school of ze willen te weinig inspanning op school leveren.quote:Hoeveel buit hebben die gastjes trouwens gemaakt?
Fair enough.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp je wel. Ik spreek je alleen aan op je voorgestelde "valse dilemma". Want het is ook mogelijk dat ze na een aantal jaren vrijkomen en zich aanmelden als hovenier.²
En daarom wil je gelijke gevallen ongelijk behandelen? Wat is de volgende stap? Alle mannen een andere straf geven, omdat mannen meer criminaliteit dan vrouwen plegen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik woon nu 11 jaar in Utrecht. In al die jaren is mijn vrouw nog nooit voor hoer uitgescholden door autochtone Nederlanders. Is er in al die jaren nog nooit een ruit door een raam in onze straat gegooid door autochtone Nederlanders. Ben ik nog nooit vanaf een brug bekogeld met stenen door autochtone Nederlanders. Is de winkel waarin ik werkte nog nooit overvallen door autochtone Nederlanders. Toch heb ik bovenstaande allemaal meegemaakt. Met dank aan de Marokkanen in Nederlander.
Nee, niet anders straffen in Nederland. Paspoort afpakken en uitzetten naar Marokko of Turkije.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En daarom wil je gelijke gevallen ongelijk behandelen? Wat is de volgende stap? Alle mannen een andere straf geven, omdat mannen meer criminaliteit dan vrouwen plegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |