19quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:04 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
hoe komen deze 13-jarige sukkeltjes aan hun wapens
Doet er niet toe. Gewoon opbokken met die gasten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Even daargelaten dat het natuurlijk goed mogelijk is dat ze in Nederland geboren zijn. Stel dat ze uit allochtonië komen, welk misdrijf hebben ze daar begaan?
Dat was al duidelijk, een stupide actie van die gozers wat ik overigens ook dom vind is dat de juwelier tegengas probeert te geven.. 2 pistolen tegenover je geef gewoon het geld of wat ze willen.quote:
Ook handig. Met je volle gezicht zichtbaar een overval plegen. Alleen al voor hun domheid zouden ze een flinke celstraf moeten krijgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:01 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.polfed-fedpol.(...)l_nl.php?RecordID=85
Ik hoop echt dat de familie van de juwelier de daders eerder vind. Ze zijn in ieder geval naar ze op zoek.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een jonge gastjes nog![]()
Het is schrikbarend hoe ze blijkbaar helemaal niets geven om een mensenleven.
het zal maar iemand van je familie zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een jonge gastjes nog![]()
Het is schrikbarend hoe ze blijkbaar helemaal niets geven om een mensenleven.
Ik hoop dat de familie van de daders hun lieve zoontjes naar het bureau brengt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:13 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
het zal maar iemand van je familie zijn![]()
ik zou mn facking verstand verliezen
Zodra ze opgepakt zijn wordt er onmiddelijk met het : terugkeer in de maatschappij-traject begonnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:14 schreef Zienswijze het volgende:
Kunnen ze hiervoor levenslang krijgen of komen ze naar een X aantal jaar weer vrij waardoor ze de gelegenheid krijgen een volgende (roof)overval te plegen?
Vals dilemma.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:14 schreef Zienswijze het volgende:
Kunnen ze hiervoor levenslang krijgen of komen ze naar een X aantal jaar weer vrij waardoor ze de gelegenheid krijgen een volgende (roof)overval te plegen?
Dus de juwelier is dood en de daders mogen het na een X aantal jaar opnieuw proberen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zodra ze opgepakt zijn wordt er onmiddelijk met het : terugkeer in de maatschappij-traject begonnen.
Nee hoor. Als hun straf uitgezeten is komen ze gewoon weer vrij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus de juwelier is dood en de daders mogen het na een X aantal jaar opnieuw proberen?
Beetje vreemde gang van zaken lijkt mij.
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Als hun straf uitgezeten is komen ze gewoon weer vrij.
Zo gaat dat toch altijd?
Je geeft 2 keuzes, alsof er niet meer keuzes mogelijk zijn. Dat noemen ze een vals dilemma.quote:
De kans op recidive is inderdaad aanwezig. De kans op recidive 70%, aldus de rijksoverheid.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je geeft 2 keuzes, alsof er niet meer keuzes mogelijk zijn. Dat noemen ze een vals dilemma.˛
Dan nog was het een vals dilemma.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:25 schreef Zienswijze het volgende:
Bovendien getuigt het van weinig fatsoen dat de juwelier niet meer een (leuk) leven kan leiden, dit terwijl de overvallers na vrijlating dit wel kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |