Alleen resultaat teltquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:51 schreef Nobu het volgende:
[..]
Of de overvaller je nou met een pistool of een antitankgranaat door je hoofd schiet is niet zo heel belangrijk, in het tweede geval ben je niet doder dan in het eerste.
nee jij wel wil je zeggenquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een Wilders, slaat nergens op wat je zegt.
Met die nepneus en gare brilletjes? Denk dat dat tegen zal vallen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:15 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Perfect dat er zulke duidelijke beelden zijn!!! Die moeten te herkennen zijn!
Ik snap niet dat juweliers niet achter een dubbele laag kogelvrij glas staan en dat met één druk op de knop binnen één seconde het klantgedeelte van de winkel compleet is afgesloten van de in- en uitgang...quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo graag juwelier willen zijn, het is een enorm risico.
Maakt niet uit. De familieleden van deze klootzakkies zullen hen wel een vals alibi geven. Jeweetoch...quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:15 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Perfect dat er zulke duidelijke beelden zijn!!! Die moeten te herkennen zijn!
't is watquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Betaal jij het?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik snap niet dat juweliers niet achter een dubbele laag kogelvrij glas staan en dat met één druk op de knop binnen één seconde het klantgedeelte van de winkel compleet is afgesloten van de in- en uitgang...
Ik snap ook niet waarom er in 2012 nog steeds schokkerige, 240p-camera's hangen in plaats van 1080p-camera's.
Is dat goddomme nou zo moeilijk om te implementeren?
Dat wordt inderdaad met grote regelmaat toegepast door die onverlaten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:03 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Maakt niet uit. De familieleden van deze klootzakkies zullen hen wel een vals alibi geven. Jeweetoch...
Ja, precies. Dat denk ik ook altijd. Je zit ook met extreem dure voorraad.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
alle juweliers zouden verdomme gewapende bewakers moeten hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat denk ik ook altijd. Je zit ook met extreem dure voorraad.²
In sommigen religies en culturen vermoorden ze elkaar in het thuisland om de meest achterlijke dingen, dus een paar duizend euro aan juwelen zal wel een grote slag zijn voor hun.quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:16 schreef TC03 het volgende:
Hopen dat ze snel gepakt worden.
Vraag me af hoe je kan 'genieten' van je geld als je weet dat iemand het zijn leven heeft gekost.
Vechtend ten onder gaan...quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik hoop maar niet dat die juwelier zich verzet heeft en dat ie daarom is neergeschoten. Zo zag het er wel een beetje uit op de video....
Wel goed dat de politie de daders op het spoor is. Maar tering hee, hoe fucking amateuristisch is die inval opgezet?quote:'Daders moord juwelier in beeld'
AMSTERDAM - De politie heeft de twee mannen in het vizier die schuldig zijn aan de roofmoord op de Haagse juwelier Ruud Stratmann. Dat meldt RTL nieuws. De daders zouden volgens de politie Haaglanden nog niet zijn aangehouden.
Stratmann (47) werd vorige week woensdag neergeschoten in zijn juwelierszaak in zijn winkel aan de Beeklaan in Den Haag en overleed later in het ziekenhuis aan zijn verwondingen.
Een plaatsing van video-opnamen van de roofoverval op internet leverde 95 tips op. In verband hiermee deed de politie een inval in een woning in Zoetermeer, maar de 18-jarige verdachte wist via de achterdeur te ontkomen.
Het huis was omsingeld. Dat joch is waarschijnlijk ontsnapt omdat hij getipt werd toen de politie uitstapte (Doen ze vaak een paar straten verder dan waar het huis staat)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wel goed dat de politie de daders op het spoor is. Maar tering hee, hoe fucking amateuristisch is die inval opgezet?![]()
Dan zet je toch ook een paar mannetjes bij de achterdeur neer? Of waren er geen mannetjes meer omdat de dierenpolitie ook moest uitrukken om een in een tuinslang verstopte cavia te helpen?
hoe komen deze 13-jarige sukkeltjes aan hun wapensquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:01 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.polfed-fedpol.(...)l_nl.php?RecordID=85
19quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:04 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
hoe komen deze 13-jarige sukkeltjes aan hun wapens
Doet er niet toe. Gewoon opbokken met die gasten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Even daargelaten dat het natuurlijk goed mogelijk is dat ze in Nederland geboren zijn. Stel dat ze uit allochtonië komen, welk misdrijf hebben ze daar begaan?
Dat was al duidelijk, een stupide actie van die gozers wat ik overigens ook dom vind is dat de juwelier tegengas probeert te geven.. 2 pistolen tegenover je geef gewoon het geld of wat ze willen.quote:
Ook handig. Met je volle gezicht zichtbaar een overval plegen. Alleen al voor hun domheid zouden ze een flinke celstraf moeten krijgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:01 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.polfed-fedpol.(...)l_nl.php?RecordID=85
Ik hoop echt dat de familie van de juwelier de daders eerder vind. Ze zijn in ieder geval naar ze op zoek.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een jonge gastjes nog![]()
Het is schrikbarend hoe ze blijkbaar helemaal niets geven om een mensenleven.
het zal maar iemand van je familie zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een jonge gastjes nog![]()
Het is schrikbarend hoe ze blijkbaar helemaal niets geven om een mensenleven.
Ik hoop dat de familie van de daders hun lieve zoontjes naar het bureau brengt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:13 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
het zal maar iemand van je familie zijn![]()
ik zou mn facking verstand verliezen
Zodra ze opgepakt zijn wordt er onmiddelijk met het : terugkeer in de maatschappij-traject begonnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:14 schreef Zienswijze het volgende:
Kunnen ze hiervoor levenslang krijgen of komen ze naar een X aantal jaar weer vrij waardoor ze de gelegenheid krijgen een volgende (roof)overval te plegen?
Vals dilemma.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:14 schreef Zienswijze het volgende:
Kunnen ze hiervoor levenslang krijgen of komen ze naar een X aantal jaar weer vrij waardoor ze de gelegenheid krijgen een volgende (roof)overval te plegen?
Dus de juwelier is dood en de daders mogen het na een X aantal jaar opnieuw proberen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zodra ze opgepakt zijn wordt er onmiddelijk met het : terugkeer in de maatschappij-traject begonnen.
Nee hoor. Als hun straf uitgezeten is komen ze gewoon weer vrij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus de juwelier is dood en de daders mogen het na een X aantal jaar opnieuw proberen?
Beetje vreemde gang van zaken lijkt mij.
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Als hun straf uitgezeten is komen ze gewoon weer vrij.
Zo gaat dat toch altijd?
Je geeft 2 keuzes, alsof er niet meer keuzes mogelijk zijn. Dat noemen ze een vals dilemma.quote:
De kans op recidive is inderdaad aanwezig. De kans op recidive 70%, aldus de rijksoverheid.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je geeft 2 keuzes, alsof er niet meer keuzes mogelijk zijn. Dat noemen ze een vals dilemma.²
Dan nog was het een vals dilemma.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:25 schreef Zienswijze het volgende:
Bovendien getuigt het van weinig fatsoen dat de juwelier niet meer een (leuk) leven kan leiden, dit terwijl de overvallers na vrijlating dit wel kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |