Deze koters gingen dus niet "gewoon" naar school, zoveel is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doe normaal man! Wat dacht je van dat ze gewoon naar school gaan?
Ik begin gek te worden lijkt het wel.²
Is dat al zeker?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Deze koters gingen dus niet "gewoon" naar school, zoveel is wel duidelijk.
Gezien het feit dat het "bekenden" van allerlei instanties zijn (en een zorgdossier van type telefoonboek), denk ik dat dat echt geen verkeerde inschatting is hoor.quote:
Nee, dat niet. Maar deze boys hadden op zijn minst een ambacht moeten volgen. Hier heeft de overheid wederom keihard gefaald.quote:
Wat is er mis met op je 19e een ambacht te gaan leren?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar deze boys hadden op zijn minst een ambacht moeten volgen. Hier heeft de overheid wederom keihard gefaald.²
Dat is inderdaad mijn punt. Snap de overheid in deze niet. Maar onderschat daarbij het falen van de ouders en zij zelf niet. Maar we staan op één lijn wat dat aan gaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:29 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Wat is er mis met op je 19e een ambacht te gaan leren?
Maar die ouders valt niets te verwijten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar deze boys hadden op zijn minst een ambacht moeten volgen. Hier heeft de overheid wederom keihard gefaald.²
Ouders zijn de oorzaak.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:32 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Maar die ouders valt niets te verwijten?
Niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:32 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Maar die ouders valt niets te verwijten?
quote:TERMEER - De politie heeft zondagavond een inval gedaan in een woning in Zoetermeer, volgens buurtbewoners in verband met de overval op de Haagse juwelier Ruud Stratmann.
Met een arrestatieteam werd de voordeur van het huis van de verdachte, aan de Ruivenstraat in Zoetermeer, ingetrapt. De gezochte jongen werd niet gevonden.
Volgens getuigen was hij kort voordat het arrestatieteam kwam via de achterdeur gevlucht. Het zou, volgens de buurtbewoners, gaan om een 18-jarige Koerdische jongen. Eén van de buren zegt de jongen te hebben herkend op de bewakingsbeelden die Omroep West vrijdag uitzond.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:35 schreef polderturk het volgende:
Een van de overvallers is een Koerd, de andere is een Georgier:
http://www.omroepwest.nl/(...)-overval-op-juwelier
[..]
Jij vond 1 keer niet genoeg?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:31 schreef polderturk het volgende:
Een van de overvallers is een Koerd, de andere is een Georgier.
Mja gewoon een Turk dusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:35 schreef polderturk het volgende:
Een van de overvallers is een Koerd, de andere is een Georgier:
http://www.omroepwest.nl/(...)-overval-op-juwelier
[..]
Helaas wordt hij door velen als Turk gezien. Dat is niet het geval. Hij is een Koerd. ik ken veel gevallen waarbij de dader een Koerd is en als Turk in het nieuws verschijnt. Op geenstijl kent iemand hem persoonlijk en geeft aan dat als je hem een Turk zou noemen, hij je op je bek zou slaan:quote:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_den_haag_beken.htmlquote:Bijna, ik ken ziya persoonlijk, het is een Turkse koerd. Owee als je hem een Turk noemt ( gaat die uit zijn dak ). Heb na het zien van de beelden gelijk de politie gebeld en verteld dat ik hem herkende, helaas is die ontkomen ( voor nu hoop ik dan ). De tweede is van Italiaanse afkomst I guess? Zo klinkt zijn naam wel in ieder geval.
DeceptioNx | 01-05-12 | 16:14 | + 79 -
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:15 schreef stopnaald het volgende:
Alleen maar voor zover het eindresultaat hoor. Over de mentaliteit en motieven van deze ouders verschillen wij denk ik toch heel erg van elkaar.
Waarbij je er gemakshalve maar vanuit gaat dat de betreffende ouders bijvoorbeeld weten dat hun kind een bekende is van een instantie. Is dat zo?quote:Ook DAT is een keuze van de ouders. Je HOEFT niet buiten de samenleving te staan. Je HOEFT niet alles wat je kutkoter (ja, dat had je kunnen weten, je "prinsje" wordt niet zomaar een bekende van "de instanties") je wijsmaakt voor zoete koek te slikken.
Zoals je al zei: we verschillen daarover nogal met elkaar van mening. Dat is duidelijk.quote:Maar blijf jij toch vooral voor die "arme" ouders opkomen. Ze wisten niet beter of konden niet beter zeg je. Ik zeg je: pleur maar op! Ik geloof er geen ene zak van! Jij bent als ouder gewoon verantwoordelijk voor je daden. Zowel het niet opvoeden van je tuigkoter, als voor het niet meewerken met de politie.
Klopt. Neemt alleen nog steeds niet weg dat er meer aspecten meespelen.quote:Wat een gelul! Vacatures genoeg in horeca, zorg of schoonmaak. Zelfs een heel boeiende en uitdagende carri1re in de fastfood is een reële mogelijkheid. Vergt alleen wel een beetje inzet en had werken. Maar juist DAAR schort het aan bij deze verwende apen.
Wat maakt het uit? Al is hij een fiets of een liter melk. Dat is niet relevant.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef polderturk het volgende:
[..]
Helaas wordt hij door velen als Turk gezien. Dat is niet het geval. Hij is een Koerd. ik ken veel gevallen waarbij de dader een Koerd is en als Turk in het nieuws verschijnt. Op geenstijl kent iemand hem persoonlijk en geeft aan dat als je hem een Turk zou noemen, hij je op je bek zou slaan:
Ja, ja, als ze iets slechts doen zijn het ineens wél Koerden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef polderturk het volgende:
[..]
Helaas wordt hij door velen als Turk gezien. Dat is niet het geval. Hij is een Koerd. ik ken veel gevallen waarbij de dader een Koerd is en als Turk in het nieuws verschijnt. Op geenstijl kent iemand hem persoonlijk en geeft aan dat als je hem een Turk zou noemen, hij je op je bek zou slaan:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_den_haag_beken.html
Een Koerd uit Turkije is een Turk, een Koerd uit Irak is een Irakees, een Koerd uit Iran is een Iraniër.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het was GEEN Turk. De moordenaar is een Koerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |