Nijverdalquote:
Haha deze man weetquote:
Yes.quote:
Zoepmquote:Op woensdag 25 april 2012 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ojee, mijn bezoek is haar wijn vergeten. Wat vervelend nou..
Ja, en hoe.quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 april 2012 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en hoe.
Oh jongens, ik heb het jullie nog helemaal niet verteld. Ik heb gisteren gehoord dat ik mijn propedeuse heb gehaald!!![]()
quote:Morgen is het zover: tijd om je gratis pizza te claimen. Hou rond het middaguur goed je mailbox in de gaten en scoor supersnel je tegoed voor 1 van die 25.000 gratis pizza’s. OP=OP!
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alles beter dan Real
Nu in de finale Chelsea aanmoedigen
quote:
Jouw hoofd is een Bayern.quote:
Na wat plastische chirurgie wel jaquote:
Neenee, dat klopt niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Na wat plastische chirurgie wel ja
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Na wat plastische chirurgie wel ja
Hulpkoppelingscilinder was lek. Dus die moest vervangen worden en bij mijn auto zat hij bovenop de versnellignsbak. Dus die moest eruit wat al veel tijd in beslag neemt. En schokdempers voor moesten vervangen worden en die zaten muurvast dus ook weer wat tijd. En andere einddemper (maar die zelf gekocht en dat was niet zoveel werk)quote:
Matig, gast. Dure grap dus. Ik ken het gevoel. Moest eind vorig jaar 850 euri's aftikken voor 3 defecte sensoren (krukas en 2x nokkenas). Was wel met grote beurt erbij... maar toch.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hulpkoppelingscilinder was lek. Dus die moest vervangen worden en bij mijn auto zat hij bovenop de versnellignsbak. Dus die moest eruit wat al veel tijd in beslag neemt. En schokdempers voor moesten vervangen worden en die zaten muurvast dus ook weer wat tijd. En andere einddemper (maar die zelf gekocht en dat was niet zoveel werk)
Sensor zelf is maar 5 tientjes of zo. Maar ja, het halve blok moet er uit.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb vorig jaar ook een keer de nokkenas sensor kapot gaat, is inderdaad best duur.
toerental van de auto kwam toen die kapot was niet boven de 3000 uiten ging de auto dus ook niet harder.
Is best iritant.
dondersquote:Op donderdag 26 april 2012 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
JUSTIN!
Vraag heeeeeeel gauw het Egyptisch staatsburgerschap aan!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ode-echtgenote.dhtml
Ja mooi kut.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Matig, gast. Dure grap dus. Ik ken het gevoel. Moest eind vorig jaar 850 euri's aftikken voor 3 defecte sensoren (krukas en 2x nokkenas). Was wel met grote beurt erbij... maar toch.Je kan er ook een week all-inclusive op Mallorca mee financieren.
Alfa 147 heb je toch?
moah, denk dat ie liever een geit neemt dan zo'n dooie moslimaquote:
Dat is hetzelfde. (hoe heet dat dure woord daar ook alweer voor)quote:Op donderdag 26 april 2012 13:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moah, denk dat ie liever een geit neemt dan zo'n dooie moslima
Synoniem?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde. (hoe heet dat dure woord daar ook alweer voor)
2 woorden met dezelfde betekenis.
Ik bedoel eigenlijk 2 x hetzelfde. Zeg maar groen gras of een rel marrokaan. Dat dekt 2 x de lading weet je.quote:
pleonasme.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk 2 x hetzelfde. Zeg maar groen gras of een rel marrokaan. Dat dekt 2 x de lading weet je.
Verdomdquote:
Heul niet. Jij hebt liever zo'n enorme negerin.. You told me that!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nah, ik heb liever een blanke dame die leeft
Jij lijkt me juist zo'n typ voor een forse romige Antilliaan. Ivm kontseks en zo.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n bullshitalarm ging af bij bovenstaande post.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heul niet. Jij hebt liever zo'n enorme negerin.. You told me that!
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij lijkt me juist zo'n typ voor een forse romige Antilliaan. Ivm kontseks en zo.
Waar heb ik dit aan verdiend?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
M'n bullshitalarm ging af bij bovenstaande post.
Kriej met al dat gegeil in dit topic van jou.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar heb ik dit aan verdiend?![]()
Da's een leuk verschilquote:Op donderdag 26 april 2012 16:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja die kreeg ik gisteren binnen. Een Zenitar fish eye. Alles compleet manueel, maar dat geeft niks. Kost ¤150 ipv de ¤1000 die de Nikon-variant kost...
Ziet er vervelend uit, dat bolle beeldquote:
Ninja-edit of niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ziet er vervelend uit, dat bolle beeld
Hoe is het met je keel, Ilona?
Zal idd wel door de fish eye komen :p Vind je deze helemaal niks denk ik:quote:Op donderdag 26 april 2012 16:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Als ik er naar kijk gaat mn maag raar doen.
Mooi werk hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja die kreeg ik gisteren binnen. Een Zenitar fish eye. Alles compleet manueel, maar dat geeft niks. Kost ¤150 ipv de ¤1000 die de Nikon-variant kost...
Ook niet heel fijn, maar vond die vorige erger.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Zal idd wel door de fish eye komen :p Vind je deze helemaal niks denk ik:
[ link | afbeelding ]
Volvo Truck by Peter vd Ham, on Flickr
Niks mis mee. Daar leer je ook nog eens van!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Tsjah, dan maar alles met de hand doen
Heb je ook een foto van alle "neuzen" op rij?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Zal idd wel door de fish eye komen :p Vind je deze helemaal niks denk ik:
[ link | afbeelding ]
Volvo Truck by Peter vd Ham, on Flickr
Jup, maar dan alleen die met neus..quote:Op donderdag 26 april 2012 18:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat bedoel je? Waar al die vrachtwagens naast elkaar geparkeerd staan bedoel je?
Neuzen bij vrachtwagensquote:Op donderdag 26 april 2012 18:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jup, maar dan alleen die met neus..
Die volvo heeft een zogenoemde neus, geen platte voorkant dus
Nja het zijn er vijf geloof ik toch? Heb geloof ik iedere neus wel los, maar niet op een pic...quote:Op donderdag 26 april 2012 18:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jup, maar dan alleen die met neus..
Die volvo heeft een zogenoemde neus, geen platte voorkant dus
Fixedquote:
Dat zou best kunnen, rij er elke dag langs maar moet op verkeer letten.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nja het zijn er vijf geloof ik toch? Heb geloof ik iedere neus wel los, maar niet op een pic...
Lonaaquote:
Say what?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind Amerikaanse vrachtwagens echt geweldig![]()
Vind die platte juist fucking lelijk..
quote:
Whehequote:Op donderdag 26 april 2012 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn pa had ooit zo'n vrachtwagen. In die zin van hem dat hij hem mee mocht nemen naar huis enzo. Was echt geweldig. Het is me toendertijd meer dan eens gelukt om bovenop die neus te gaan zitten. Was toen 10, dus dat was een hele uitdaging.
Als ik het nu zou doen..
quote:
vind je 't nou wel of niet mooi?quote:
qua uiterlijk wel mooi, maar de technische kant en gebruiksgemak is troep!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
vind je 't nou wel of niet mooi?
Hmm dat zal ik zo niet weten.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
qua uiterlijk wel mooi, maar de technische kant en gebruiksgemak is troep!
Waaromquote:Op donderdag 26 april 2012 21:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hmm dat zal ik zo niet weten.
Enige wat ik een beetje ken is een scania
Kameraad kan zo achter z'n stoelen springen of bovenin.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waarom??
Ikea-hut, voordat je wil slapen moet je t bed in elkaar prutsen
Plaatje stuk of is dat mijn chrome wat maf doet?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:38 schreef Redbaron het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis r nog alle dagen, en het werk ook
Mwah, voor de rijder wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Plaatje stuk of is dat mijn chrome wat maf doet?
Punt 1 dus.
Maar scania is toch vrij luxe?
Ja dat heb ik gemerkt toen ik met mijn kameraad naar Belgie ging. Had al paar x over die beruchte wegen gehoord maar nog nooit geweest. Hij had geveerde stoel maar ik niet.quote:
De nieuwste types zijn wel beter, maar Schamia zou voor mij niet op de eerste plaats komen, net zo min als D D D daf.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gemerkt toen ik met mijn kameraad naar Belgie ging. Had al paar x over die beruchte wegen gehoord maar nog nooit geweest. Hij had geveerde stoel maar ik niet.
een van onze huisdierenquote:
Cute!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
links is Toos, rechts is Henk
O wat gaaf! Binnenkort kindjes dusquote:Op donderdag 26 april 2012 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
Henk en Toosquote:Op donderdag 26 april 2012 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
baardagamen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
O wat gaaf! Binnenkort kindjes dusLeguanen zijn het toch?
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[Tukkers op FOK]#879: Met baardagamen als ZZ Top
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[Tukkers op FOK]#879: Met baardagamen als ZZ Top
Uitbreiden dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
baardagamen.
Het is afwachten of de eieren uitkomen. de vorige baasjes van Toos en Henk was het niet gelukt. Het lijkt me wel grappig om nieuwe de nieuwe diertjes te zien, maar anderzijds is het terrarium dan wel aan de kleine kant
Mij niet. Vorig jaar nog maar de Big 4 geweest.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie maak ik jaloers als ik zeg dat ik naar Metallica ga?
Ik voel eerder een hoop onbegrip en medelijden met je.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Je doet maar. Ik ga naar G3 on Tour.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was jij het niet die Jimi Hendrix crap vindt?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik voel eerder een hoop onbegrip en medelijden met je.![]()
Grapje hoor.Leuk voor je! Wanneer ga je?
Mij enigszins.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja. Wat dan joh?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Was jij het niet die Jimi Hendrix crap vindt?
Is allang bekend hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat het ons duidelijk is dat je een aversie hebt tegen "gitaarmuziek".
Jij wel ja. Ik niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geeft niks. We hebben allemaal wel een beperking...
Klootzakquote:Op donderdag 26 april 2012 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Awesome! Wie zijn het dit keer?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je doet maar. Ik ga naar G3 on Tour.![]()
(Nee geen mobiele gas-unit)
Crewbash allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Wij komen op 27-04-2012 tussen 12:00 en 13:02 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Crewbash allesJou persoonlijk klootzak noemen heeft niets met crewbash te maken droplul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Ah, daar is m'n sappige grofgebekte milf weerquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jou persoonlijk klootzak noemen heeft niets met crewbash te maken droplul.
Zie PI lief tuighoofdje van mequote:Op vrijdag 27 april 2012 01:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jou persoonlijk klootzak noemen heeft niets met crewbash te maken droplul.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, daar is m'n sappige grofgebekte milf weer
Bek dicht kutmod.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie PI lief tuighoofdje van me
De liefdequote:Op vrijdag 27 april 2012 01:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]![]()
[..]
Bek dicht kutmod.
Ik weet heus wel dat jij niet zo'n machtsbeluste kneusmodje bent. Geen PI voor nodig hoor.
Als 4e keus zeker? Eerst daten met Nath, later met Hen, Bas en Ilona en vervolgens een voetbalkijken-meet met zowat alle ToF'ers.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De liefde
We moeten nodig eens daten Sel
haha , is coolquote:
Daten met Nath?quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als 4e keus zeker? Eerst daten met Nath, later met Hen, Bas en Ilona en vervolgens een voetbalkijken-meet met zowat alle ToF'ers.
Je bent gewoon een hoer, Dquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daten met Nath?
Daten met Hen?
Bas is gewoon een geile boy
Voetbalkijken-meet? Waar? Wanneer?
hee vuige hippiehomoquote:
God, jij stalkt me echt hequote:Op vrijdag 27 april 2012 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hee vuige hippiehomo
jij bent toch voor psv?
En dan kom je nog uit tukkerland ook?
Hoezo?quote:
Ghehe, ik zie jou overal posten waar ik postquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik stel gewoon een normale vraag
Ik snap het gewoon niet, fc twente is 10x mooier dan dat kleurloze psv
Active topics is een vrij ruim begrip op dit tijdstip en je bent mod in vblquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehe, ik zie jou overal posten waar ik post
En ik woon nu in Twente, ben opgegroeid naast het prachtige Eindhovenvandaar
Als jij verhuist naar Rotterdam word jij Feyenoorder?quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Active topics is een vrij ruim begrip op dit tijdstip en je bent mod in vbl
En wordt dan gewoon voor twente man, beter dan dat psv
Sparta zou ik nog wel overwegenquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als jij verhuist naar Rotterdam word jij Feyenoorder?
Ghehe, ik blijf mooi bij PSV, goed gevoel bijquote:
Ja.quote:
Ja en met Ilona en Bas.quote:Daten met Hen?![]()
Zijn jouw woorden.quote:Bas is gewoon een geile boy
Vorige week.quote:Voetbalkijken-meet? Waar? Wanneer?
1. Ik date niet met Nathquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ja en met Ilona en Bas.
[..]
Zijn jouw woorden.
[..]
Vorige week.
Kloptquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehe, ik blijf mooi bij PSV, goed gevoel bij
Laten we het hier niet over voetbal hebben, daar is het hier niet voor
Alsjebieft nietquote:
Ga weg danquote:
wat doe je stoer danquote:
Jij komt hier stoer doenquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat doe je stoer dan
knip je pony eraf wanneer je ligt te slapen hippie
Ik kom alleen vragen waarom iemand niet voor twente is maar voor psvquote:
Mooi dat men eerder voor Twente dan voor PSV mag/moet zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kom alleen vragen waarom iemand niet voor twente is maar voor psv
Ja ik ben oprecht verbaastquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi dat men eerder voor Twente dan voor PSV mag/moet zijn
1. Wel waarquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
1. Ik date niet met Nath
2. Ik date niet met Hen, Ilona of Bas
3. Dat was m'n verjaardag.
M'n handen beginnen aardig te jeuken om je een pak rammel te gevenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat doe je toch vervelendquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
1. Wel waar
2. Wel waar
3. Een verkapte voetbalkijk-meet.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat doe je toch vervelend
Maakt het wat uit of 'ie vroeger iets met Hen en Nath heeft gedaan?
Het ging om 4e keus zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat doe je toch vervelend
Maakt het wat uit of 'ie vroeger iets met Hen en Nath heeft gedaan?
Whehequote:Op vrijdag 27 april 2012 02:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het ging om 4e keus zijn.Dat wellus-nietus gedraai van David is om er onderuit te komen.
En ik doe niet vervelend! Ik heb gewoon gelijk!
Waar draai ik?quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het ging om 4e keus zijn.Dat wellus-nietus gedraai van David is om er onderuit te komen.
En ik doe niet vervelend! Ik heb gewoon gelijk!
Daar kan je nou dus wel heeeeeeeeeeeeeeel lang op wachten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar draai ik?
En we zouden al zo lang poolen
quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daar kan je nou dus wel heeeeeeeeeeeeeeel lang op wachten.
Of je zit te "trollen" of je bent nu echt de zeurtit aan het uithangenquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daar kan je nou dus wel heeeeeeeeeeeeeeel lang op wachten.
Voor jou een vraag, voor Sel en mij een weetquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of je zit te "trollen" of je bent nu echt de zeurtit aan het uithangen
Trollolololquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of je zit te "trollen" of je bent nu echt de zeurtit aan het uithangen
Hoppaquote:
Daar heb ik nog een hele oude trui vanquote:
Daniël wilde geloof ik meedoenquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een hele oude trui vanEn 1 van Kappa
David en ik gaan binnenkort poolen.Geen date maar keiharde competitie. Liefhebbers die willen meedoen?
Ja Kim ook. Praatjesmakers.quote:Op vrijdag 27 april 2012 03:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daniël wilde geloof ik meedoen
Die neuzen op rijquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:14 schreef Peter_Aragorn het volgende:
MoguhLekker dagje vrij!
Ga denk maar weer foto's makenIemand tips voor omgeving Almelo?
Hij zegt Almelo, geen Amsterdamquote:
Ik wil ook wel meedoenquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een hele oude trui vanEn 1 van Kappa
David en ik gaan binnenkort poolen.Geen date maar keiharde competitie. Liefhebbers die willen meedoen?
Ligt aan wanneer enzulks, anders doe ik ook wel meequote:Op vrijdag 27 april 2012 03:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja Kim ook. Praatjesmakers.
Anders doen we het saampjes
Liever een normalequote:Op vrijdag 27 april 2012 09:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Loop ik wel ff langs. Fish eye of niet??
quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ligt aan wanneer enzulks, anders doe ik ook wel mee
Je verwacht het niet als je ze niet eerst past!quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:27 schreef norich het volgende:
Meh, mn online bestelde schoenen zijn er, maar ze zitten niet goed.
Nouja normaal gesproken zou je eigen maat toch wel moeten passen. Ik heb altijd dezelfde maat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je verwacht het niet als je ze niet eerst past!
Dat verschilt nog wel eens he.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:36 schreef norich het volgende:
[..]
Nouja normaal gesproken zou je eigen maat toch wel moeten passen. Ik heb altijd dezelfde maat.
Dat zeg ik dus net. Normaal past deze maat me altijdquote:
Ja dus het verschilt nog wel eens. iig bij dit merk schoen in jou gevalquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:43 schreef norich het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus net. Normaal past deze maat me altijdMaar nu dus niet.
Maar het is dan toch niet gek dat ik er vanuit ging dat het wel zou passen als dat normaal ook het geval isquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dus het verschilt nog wel eens. iig bij dit merk schoen in jou geval
Uiteraard niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:50 schreef norich het volgende:
[..]
Maar het is dan toch niet gek dat ik er vanuit ging dat het wel zou passen als dat normaal ook het geval is
Maar het is ook geen ramp, stuur ze wel terug
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:00 schreef Lonaa het volgende:
Ziekenhuis gebeld voor meer, dan wel andere, pijnstilling. Ik verga van de pijn.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:00 schreef Lonaa het volgende:
ZiekenhuisCoffeeshop gebeld voor meer, dan wel andere, pijnstilling. Ik verga van de pijn.![]()
![]()
Maar om met een slechte keel te gaan roken...quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Onderschat die krachtige plant niet, Sjoem!
Take pictures!quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil ook wel meedoen![]()
En ik date niet, met niemand behalve met jou Sel
Ja, da's waar. Spacecake een optie?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar om met een slechte keel te gaan roken...
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, ik ga vissen
Tot maandag ofzo
Woar?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, ik ga vissen
Tot maandag ofzo
Zie je 'm nu pas voor 't eerst of zie je 'm nu als "insider"?quote:
alleen jammer dat ik langs de ikea moet als ik naar borne wil.quote:
ligt eraan hoe je 'werkbaar' defineertquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit is namelijk niet echt werkbaar:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Perfect, ze sturen een nieuwe modem/router op
donders. dat wordt wat als je online gaat spelen, alles loopt 1 seconde achterquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit is namelijk niet echt werkbaar:
[ afbeelding ]
Reken maar op 3 met die pingquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders. dat wordt wat als je online gaat spelen, alles loopt 1 seconde achter
Mag je wel drinken dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga eens kijken of er nog alcohol in huis is.
Wijn, whiskey, jenever... en bier waar geen (of héél) gluten in zittenquote:
Ik een witte.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wijn, whiskey, jenever... en bier waar geen (of héél) gluten in zitten
Ik zit nu aan een rood wijntje
*kling*quote:
Mwaquote:
Jahoor, ik wou net ff gaan bijvullenquote:Op zaterdag 28 april 2012 02:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
's Nachts valt hier meestal niet veel te beleven.
Smaakt je wijntje goed Justin?
Lekker. Fles is iets minder dan de helft gevuld maar met de vorige halve fles erbij gerekend heb ik dus al een liter naar binnen gegoten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jahoor, ik wou net ff gaan bijvullen
Hoe is de jouwe?
Als je nog normaal kunt lopen en niet gaat giechelen om willekeurige dingen ben je nog aardig nuchter jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 02:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lekker. Fles is iets minder dan de helft gevuld maar met de vorige halve fles erbij gerekend heb ik dus al een liter naar binnen gegoten.
En nóg ben ik nuchter. Of ik denk dat.
Ik zit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je nog normaal kunt lopen en niet gaat giechelen om willekeurige dingen ben je nog aardig nuchter ja
Giegelen is dus wel met 'ch' he, mevrouwtjequote:Op zaterdag 28 april 2012 02:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zit.Lopen naar de wc gaat goed maar dat telt niet want dat is 3 stappen en giegelen doe ik nooit als ik drank op heb.
Je hebt nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Giegelen is dus wel met 'ch' he, mevrouwtje
Uiteraard, ik ben een biebmiep hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |