Nijverdalquote:
Haha deze man weetquote:
Yes.quote:
Zoepmquote:Op woensdag 25 april 2012 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ojee, mijn bezoek is haar wijn vergeten. Wat vervelend nou..
Ja, en hoe.quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 april 2012 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en hoe.
Oh jongens, ik heb het jullie nog helemaal niet verteld. Ik heb gisteren gehoord dat ik mijn propedeuse heb gehaald!!![]()
quote:Morgen is het zover: tijd om je gratis pizza te claimen. Hou rond het middaguur goed je mailbox in de gaten en scoor supersnel je tegoed voor 1 van die 25.000 gratis pizza’s. OP=OP!
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alles beter dan Real
Nu in de finale Chelsea aanmoedigen
quote:
Jouw hoofd is een Bayern.quote:
Na wat plastische chirurgie wel jaquote:
Neenee, dat klopt niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Na wat plastische chirurgie wel ja
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Na wat plastische chirurgie wel ja
Hulpkoppelingscilinder was lek. Dus die moest vervangen worden en bij mijn auto zat hij bovenop de versnellignsbak. Dus die moest eruit wat al veel tijd in beslag neemt. En schokdempers voor moesten vervangen worden en die zaten muurvast dus ook weer wat tijd. En andere einddemper (maar die zelf gekocht en dat was niet zoveel werk)quote:
Matig, gast. Dure grap dus. Ik ken het gevoel. Moest eind vorig jaar 850 euri's aftikken voor 3 defecte sensoren (krukas en 2x nokkenas). Was wel met grote beurt erbij... maar toch.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hulpkoppelingscilinder was lek. Dus die moest vervangen worden en bij mijn auto zat hij bovenop de versnellignsbak. Dus die moest eruit wat al veel tijd in beslag neemt. En schokdempers voor moesten vervangen worden en die zaten muurvast dus ook weer wat tijd. En andere einddemper (maar die zelf gekocht en dat was niet zoveel werk)
Sensor zelf is maar 5 tientjes of zo. Maar ja, het halve blok moet er uit.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb vorig jaar ook een keer de nokkenas sensor kapot gaat, is inderdaad best duur.
toerental van de auto kwam toen die kapot was niet boven de 3000 uiten ging de auto dus ook niet harder.
Is best iritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |