abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 april 2012 @ 12:46:02 #1
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110763461

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 25 april 2012 @ 12:47:30 #2
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110763524
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:20 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Nee, van mijn telefoon zelf. :{
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Bedoelt ie niet updates in de play store?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  woensdag 25 april 2012 @ 13:24:24 #3
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110764931
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

[..]

Dat dacht ik ook al.
Heb overigens zelf ook heel lang een update melding van een app in mijn playstore gehad maar dan stond er niks te updaten. Opgelost door die cache enzo van play store te legen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_110765527
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

[..]

Nee. Hij zegt (2 schuine pijltjes) Software-update Softwareupdate instellen. En als ik daar dan op klik kom ik bij 'Vrijwaring' en moet ik voorwaarden accepteren.
pi_110765785
Ik word echt een beetje verdrietig van de nieuwe update.
Sorry dat ik zo loop te zeiken maar mijn telefoon is nu al vaker gecrashed sinds de update dan het hele jaar daar voor. :(
pi_110765865
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:46 schreef SimtekF1 het volgende:
Sorry dat ik zo loop te zeiken maar mijn telefoon is nu al vaker gecrashed sinds de update dan het hele jaar daar voor. :(
Hij is hier al 2x dood geweest. Vanmorgen geüpdatet. :X
pi_110766121
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:46 schreef SimtekF1 het volgende:
las laatst wat anders meneer ;)
pi_110766168
Haha Dennis.
Klopt, maar dat was op de avond zelf en de morgen er na.
De batterij gaat langer mee, dat is heel fijn, maar dat hij constant vast loopt met Shazam en Facebook vind ik behoorlijk irritant worden.
pi_110766185
Heb hem nu een week. Geen problemen tegengekomen. Wel weer gezeik met Kies maar dat hou je toch. Als je een codevergrendeling hebt op je telefoon zou ik die er tijdens de update even afhalen. Dat stoorde bij mij namelijk.
  woensdag 25 april 2012 @ 14:00:00 #10
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_110766276
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:57 schreef SimtekF1 het volgende:
Haha Dennis.
Klopt, maar dat was op de avond zelf en de morgen er na.
De batterij gaat langer mee, dat is heel fijn, maar dat hij constant vast loopt met Shazam en Facebook vind ik behoorlijk irritant worden.
ik draai momenteel litening rom nergens last van :D
  woensdag 25 april 2012 @ 14:01:51 #11
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_110766334
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:57 schreef FreezePop het volgende:
Heb hem nu een week. Geen problemen tegengekomen.
zelfde hier, nog nooit problemen gehad met deze phone sinds ik em heb _O_
Heerlijke update iig 8-)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 25 april 2012 @ 14:04:37 #12
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110766419
Hier ook weinig problemen. Soms zit drawsomething vast maar thats it
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_110766533
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:39 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Nee. Hij zegt (2 schuine pijltjes) Software-update Softwareupdate instellen. En als ik daar dan op klik kom ik bij 'Vrijwaring' en moet ik voorwaarden accepteren.
Dat zijn samsung updates. Volgens mij, als ik het niet mis heb, zijn dat gewoon je MM(of hoe heet de crap)widget updates ;) Als je die annuleert krijg je het niet meer geloof ik, heb ik ook gehad.

Tevens iemand die met Hydrogen rom weet hoe ik taskkiller terug krijg bij "longpres" home knop? :+
  woensdag 25 april 2012 @ 16:09:46 #14
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_110771665
Hier ook nog geen problemen gehad na de update. Sterker nog: eindelijk verlost van het automatisch rebooten-probleem dat ik met 2.3.6 had. :)
pi_110774189
Ik had problemen met mijn wifi thuis. Ook opgelost :) .
10, 1 / 25, 0 / 50, 0 / 75, 0 / 100, 0 / 125, 0 / 150, 0 / 200, 0 / 250, 0 / 300, 0 / 350, 0 / 400, 0
  woensdag 25 april 2012 @ 17:10:30 #16
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110774557
Nog even terugkomend op het warm worden van de telefoon en snel leeglopen van de batterij dat komt vaker voor

http://www.samsunggalaxy-(...)ederland-beschikbaar

het advies is simpel. Ga over op Odin (is dat het bekende rooten?)...
Moet ook simpel te doen zijn zeggen de mensen.
Dit ga ik denk ik dit weekend maar doen.

Volgens mij staat samsung hier open voor en levert dit geen problemen op voor de garantie.
Kan hij ook snel terug worden gezet? :)

Dus dat je terug kunt naar de originele instellingen?
A man's got to do what a man's got to do
  woensdag 25 april 2012 @ 17:14:18 #17
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110774704
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:10 schreef Olle. het volgende:
Nog even terugkomend op het warm worden van de telefoon en snel leeglopen van de batterij dat komt vaker voor

http://www.samsunggalaxy-(...)ederland-beschikbaar

het advies is simpel. Ga over op Odin (is dat het bekende rooten?)...
Moet ook simpel te doen zijn zeggen de mensen.
Dit ga ik denk ik dit weekend maar doen.

Volgens mij staat samsung hier open voor en levert dit geen problemen op voor de garantie.
Kan hij ook snel terug worden gezet? :)

Dus dat je terug kunt naar de originele instellingen?
Wijs mij aan waar staat dat Samsung daar voor open staat. :?
  woensdag 25 april 2012 @ 17:34:54 #18
189216 netolk
maar dan andersom
pi_110775484
hey een vraagje ik heb hier en daar wat processen afgesloten (van die naar mijn idee niet nuttige dingen) alleen nu is het zo dat mijn klok bovenin niet meer refreshed (bij het inlogscherm nog wel steeds)
weet iemand welk proces dat doet? (en ik die dus niet meer moet afsluiten)
Beware of the Raping Zebra's
pi_110775808
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:34 schreef netolk het volgende:
van die naar mijn idee niet nuttige dingen
_O- _O-

Tip 1 : van processen waar je niet van weet wat het doet afblijven :') je telefoon kan er goed zelf mee omgaan wat er wel en niet moet lopen. Je kan altijd je apps afsluiten.
  woensdag 25 april 2012 @ 18:10:37 #20
189216 netolk
maar dan andersom
pi_110776766
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:43 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

_O- _O-

Tip 1 : van processen waar je niet van weet wat het doet afblijven :') je telefoon kan er goed zelf mee omgaan wat er wel en niet moet lopen. Je kan altijd je apps afsluiten.
Ja, net als de pc zeker...
Maar geen idee welk proces dat is?
zou het SecPhone kunnen zijn?
Beware of the Raping Zebra's
  woensdag 25 april 2012 @ 18:24:30 #21
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_110777281
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:09 schreef Veerboot het volgende:
Sterker nog: eindelijk verlost van het automatisch rebooten-probleem dat ik met 2.3.6 had. :)
Dat is absoluut waar :)

Al lijkt het, zoals eerder aangehaald, dat ie nu underclocked is. Het gaat nu iets minder vlot om bijv. een app af te sluiten, switchen tussen homescreens etc. Een collega die nog maar een paar dagen geleden naar ICS is gegaan merkt het ook. Die collega zit trouwens bij dezelfde provider, heeft de S2 maar enkele dagen later dan mij gekocht en kon pas deze week updaten, terwijl ik al weken geleden naar ICS ben gegaan. :?

Ik ben de batterij nu volledig aan het ontladen, nadat ik de BatteryCalibration heb geïnstalleerd en uitgevoerd. Ben benieuwd of dit (positief) effect gaat hebben op mijn batterij. Want daar had ik toch ook issues mee na de upgrade.
Jusqu'ici tout va bien
  woensdag 25 april 2012 @ 18:27:09 #22
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110777356
Dat hij underclocked zou zijn heb ik geen last van.
  woensdag 25 april 2012 @ 18:32:04 #23
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_110777527
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat hij underclocked zou zijn heb ik geen last van.
Welke kernel heb jij? LP... ?
Jusqu'ici tout va bien
  woensdag 25 april 2012 @ 18:35:35 #24
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110777659
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:32 schreef Quannum het volgende:

[..]

Welke kernel heb jij? LP... ?
7?
pi_110780611
Update :D Ff snel een backup maken en doen dan maar!
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')