Does it beat that?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:04 schreef AnimeFan het volgende:
Niks kan LightningUsenet vervangen voor die prijs.
Ik neem nu maar elke week een nieuw gratis account bij PureUsenet.
Hier ook!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:57 schreef waspoedertje het volgende:
Sabnzb is wel een erg fijn stukje software voor usenet
Gebruikte eerst altijd newsleecher op me desktop
Maar op me laptop en server gebruik ik sabnzb
Voor me server is remote acces echt ideaal
sabnzb werkt nu op me windows, ubuntu en osx.
In combinatie met sickbeard,couchpotato en autosub op de server is echt een verademing![]()
Moet jequote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hier ook!
Newsleecher houd ik er nog wel even naast voor noodgevallen maar die hele trein van SB, CP, SAB en dan indexeren door Plex is ideaal. Ik geef mijn wensen op via de watchlist van trakt of imdb en alles wordt automatisch gedowned. Via qouch op de iphone kan ik er ook gemakkelijk series of films in knallen
Zal ik eens proberen. Mijn plex heeft ook de Bierdopje plugin maar die pakt maar 80%.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:47 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Moet je
http://code.google.com/p/auto-sub/
Ook is proberen die kan voor al je series de nl ondertiteling binnen halen van bierdopje.com.
Hij ziet het verschil tussen HDTV en WEB.DL enzoen als hij er 1 heeft binnen gehaald dan stuurt tie een mail naar je toe IDEAAL
Me 2 :$quote:Op zondag 24 juni 2012 12:13 schreef DancePlaza het volgende:
iemand die mij een invite voor SceneHD wilt sturen ?
Is dat voor usenet dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:13 schreef DancePlaza het volgende:
iemand die mij een invite voor SceneHD wilt sturen ?
Beter kan je een gratis proefaccount nemen bijquote:Op maandag 25 juni 2012 20:25 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben een "beginner" wat downloaden betreft. Download al jaren via torrents -op volle snelheid-, maar wou nieuwsgroepen ook wel eens proberen. Dus Grabit geïnstalleerd, en om even te testen de kpn nieuwsserver gebruikt. Viel me nog behoorlijk mee voor een nieuwsserver van een provider, heeft ongeveer 4 weken retentie toen ik wat downloadde.
Nu wil ik bestanden downloaden die ongeveer 2 maanden op de nieuwsgroepen rondspoken. Met kpn gaat dat dus niet lukken.. Ik wil om te testen een smsusenet.nl accountje gebruiken. Als ik het goed heb kan ik dus dat bestand van 2 maand oud dan wel downloaden toch? Of geldt dat alleen voor bepaalde groepen en niet voor het hele usenet? Beetje domme vraag maar kan hier zo snel geen antwoord op vinden
Ewekaquote:Op maandag 2 juli 2012 19:38 schreef Peunage het volgende:
Ik kom even uit het niets in dit topic kijken en heb eigenlijk geen zin om alles door te lezen. Wat raden mensen aan qua usenet provider? Ik zoek eigenlijk vooral cheap ass, en ik haal maximaal 3/3,5 MB/s.
Eweka heb ik goede ervaringen mee, ben wel op zoek naar iets goedkopers.quote:
Gewoon naar "Lost seizoen 5" zoeken met nzbindexquote:Op maandag 2 juli 2012 20:02 schreef Peunage het volgende:
Hoe zoeken jullie naar downloads? Ik ben bijvoorbeeld op zoek naar Lost Seizoen 5, maar afgezien van een 50 GB blu-ray versie is er niks te vinden
Jij baasquote:Op maandag 2 juli 2012 20:14 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Gewoon naar "Lost seizoen 5" zoeken ...
delen is een optie...quote:Op maandag 2 juli 2012 19:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Eweka heb ik goede ervaringen mee, ben wel op zoek naar iets goedkopers.
http://www.newsdemon.com/
Newsdemon verkoopt blokken van 10 Gb voor 1,50 euro. Is voor mij wel handig omdat ik vrij sporadisch download.
Ik zet Lost S05 in Sickbeard en dan gaat de rest vanzelf. Uur later is het geindexeerd in Plex en slinger ik de tv aan.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:02 schreef Peunage het volgende:
Hoe zoeken jullie naar downloads? Ik ben bijvoorbeeld op zoek naar Lost Seizoen 5, maar afgezien van een 50 GB blu-ray versie is er niks te vinden
4 gig maar voor 720p?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Usenet is nog steeds zo fijn
Wilde random om 3.30 zondagnacht American Pie kijken, gewoon in NZBindex even 'american pie x264' groter dan 4GB gedaan, 720p-ripje gevonden en 6 minuten later was die helemaal klaar als .mkv
1080P nemen !quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, search-query 'Size larger than' 4000MB (gibibytes-etc discussie daargelaten), daarmee filter je alle 700mb-rips en 1MB-virus-spam eruit en blijven alle goede rips over.
Meestal heb ik 7,8GB voor 720p, maar soms is de film kort waardoor die maar 5GB is ofzo.
Valt mee dat die paar GB verschil tegenwoordig letterlijk een paar minuutjes verschil is
VDSL? Liever kabel of glasvezelquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:42 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben stiekem toch wel een beetje jaloers om 4 gig binnen een kwartier binnen te hebben. Ik haal maar 7mbit met m'n adsl abboDus ben dik twee uur kwijt om het binnen te harken.
Binnenkort maar eens VDSL aanvragen..
De gemeente waar ik woon leeft blijkbaar nog in het stenen tijdperk, glasvezel zal hier dus niet komen binnenkort.quote:
Oh ok, als je vlakbij woont is het leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
De gemeente waar ik woon leeft blijkbaar nog in het stenen tijdperk, glasvezel zal hier dus niet komen binnenkort.
Internet via de kabel is hier waardeloos. Elke week ligt het er wel uit. Ik ben niet de enige, de rest van de buurt heeft het ook.
internet over dsl ben ik erg tevreden over. Heb het nu ongeveer 8 jaar en de verbinding heeft er nog nooit uit gelegen. Veel stabieler dan de kabel.
En aangezien ik vlakbij de centrale woon haal ik bijna ook gewoon de volle snelheid
Ligt ook aan de lijnen in het datacenter. Als je een 100mbit lijntje hebt in een datacenter ga je nooit die 200mbit voltrekkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:10 schreef Peunage het volgende:
Glasvezel is best mooi ja. Er zijn al providers die 200Mb halen.
Werkt dit in de praktijk ook? Trek je een nieuwsserver ook echt met 200Mb leeg of ligt dat ook aan de servers/lijn in de datacenter?
Je gaat ook echt een newsserver hosten achter één 100mbit lijntjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:24 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ligt ook aan de lijnen in het datacenter. Als je een 100mbit lijntje hebt in een datacenter ga je nooit die 200mbit voltrekken
Nieuwsservers buiten beschouwing gelaten natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je gaat ook echt een newsserver hosten achter één 100mbit lijntje
Maar het is technisch gezien wel mogelijk dus? Niet dat het glasvezel verhaal vooral grootpraat is?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:24 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ligt ook aan de lijnen in het datacenter. Als je een 100mbit lijntje hebt in een datacenter ga je nooit die 200mbit voltrekken
Het is technisch zeker mogelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar het is technisch gezien wel mogelijk dus? Niet dat het glasvezel verhaal vooral grootpraat is?
yep 15quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Gebruik je wel het maximale van het aantal verbindingen dat je mag maken?
ok... dan weet ik dat ik niets fout doe...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:04 schreef tcr het volgende:
[..]
Die 1,8Mb/s is gewoon je maximale snelheid...
14mbit overhouden van de 40 vind ik wel erg mager.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:04 schreef tcr het volgende:
[..]
Die 1,8Mb/s is gewoon je maximale snelheid...
Ik denk dat ie ADSL 20Mbit heeft, en dan 14 overhoudt door de afstand naar de centrale..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
14mbit overhouden van de 40 vind ik wel erg mager.
Ik zocht ff op xs4all basic en las 40mbit. Maar als hij 20 heeft klopt de snelheid wel redelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:09 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ADSL 20Mbit heeft, en dan 14 overhoudt door de afstand naar de centrale..
( https://www.xs4all.nl/consument/internet/#actie/1dagonline )
Ik heb ook een 50Mb verbinding, maar dan van UPC. Met Sunny haalde ik 5,8MB toen ik het nog gebruikte.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:24 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga de overstap ook maar eens maken. Pauper als ik ben heb ik eens gekeken wat het goedkoopste is, en dat is volgens mij Sunny. Is dat een optie? Mijn internetabonnement van Ziggo verschaft 50MB/s.
Ondersteunt die sharing?quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:24 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik vind i-telligent ook wel erg fijn. Ben er nu een half jaar lid.
4,25 voor een 25mbit connection met 20 verbindingen en 900 dagen retentie.
6,50 voor een 50 mbit connection met 30 verbindingen en dezelfde retentie.
http://www.i-telligent.nl/
Supernews!¤9 pm!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:24 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga de overstap ook maar eens maken. Pauper als ik ben heb ik eens gekeken wat het goedkoopste is, en dat is volgens mij Sunny. Is dat een optie? Mijn internetabonnement van Ziggo verschaft 50MB/s.
Via UPC bedoel je? Ik weet niet of de verbinding dan ook vanaf andere providers werkt...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:56 schreef MacorgaZ het volgende:
6,99 per maand zelfs als je even zoekt naar de kortingslink.
Oh, die actie hebben ze ook op chelloo.com, upc forum. Ik dacht dat het alleen voor UPC klanten bedoeld was.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, gewoon de aanbiedings-link die al tijden bekend is, volgensmij deze: https://nl.supernews.com/signup/?account=SUPER-UNL-SSL-C
6,99 euro per maand als je via iDeal betaalt - dan wordt het wel automatisch verlengd elke maand via automatische incasso, maar je kan gewoon van tevoren opzeggen.
Maar als alle servers met elkaar synchroniseren, hoe kan het dan dat bij nagenoeg alle spots die ik open een Nederlandse beschrijving staat? En waarom zijn alle reacties daarop in het Nederlands?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 03:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Het maakt in principe niet uit bij welke provider je zelf zit en bij welke provider degene zit die het heeft geupload. Dus stel de uploader zit bij Supernews. Ik bij Eweka, jij bij YokoYoko. We kunnen het dan allebei gewoon downloaden. Uitzondering hierop: als de uploader het heeft gepost in een bijzonder obscure groep die niet door je eigen provider wordt aangeboden. Maar de normale zaken (films, series, programma's) staan in groepen die wel door alle providers ondersteund worden. Ook zou het nog kunnen dat je provider een copyrightclaim heeft ontvangen en de bestanden heeft moeten verwijderen. Dan is het alleen van die server verdwenen, andere providers hebben het dan nog wel.
Je moet onderscheid maken tussen spots en bestanden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:25 schreef Mark_nl het volgende:
[..]
Maar als alle servers met elkaar synchroniseren, hoe kan het dan dat bij nagenoeg alle spots die ik open een Nederlandse beschrijving staat? En waarom zijn alle reacties daarop in het Nederlands?
Hebben de makers/eigenaren van Spotnet ook het beheer over de reacties bij spots die daarop te vinden zijn? heeft spotnet z'n eigen modjes?
Wie
Maar als ik met een ander programma zoek, krijg ik dan ook andere zoekresultaten of vind ik met spotnet alleen de bestanden die er door gebruikers van spotnet op zijn gezet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:10 schreef Devolution het volgende:
Je hebt het nu over spots in het programma Spotnet. Spotnet is een Nederlands programma, waarin Nederlanders interessante bestanden die op Usenet staan vermelden zodat jij er ook vanaf weet. Dat is de reden dat (bijna) alles in Spotnet in het Nederlands is.
Bij spotnet zie je alleen de spots die gebruikers erop zetten. Als je iets in spotnet niet kunt vinden kun je met binsearch.info of nzbclub.com ofzo ook zoeken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:56 schreef Mark_nl het volgende:
[..]
Maar als ik met een ander programma zoek, krijg ik dan ook andere zoekresultaten of vind ik met spotnet alleen de bestanden die er door gebruikers van spotnet op zijn gezet?
Met andere woorden, kan het zo zijn dat je die ene leuke film met spotnet niet vind, maar met een ander programma wel?
Wat doet'ie niet? Kun je wel inloggen? Foutmelding?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:03 schreef hvan het volgende:
ik heb van de week een maandabonnementje afgesloten bij sunnyusenet. momenteel heb ik 2 internet providers ivm overstap. hoe kan het dat de sunnyusenet server het wel doet bij UPC en niet bij KPN?? Ik krijg hem met KPN niet aan de praat
ik gebruik trouwens sabnzbd. Ik kan wel inloggen, en geeft geen foutmeldingen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat doet'ie niet? Kun je wel inloggen? Foutmelding?
Heb je wel normaal stabiel internet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:39 schreef hvan het volgende:
[..]
ik gebruik trouwens sabnzbd. Ik kan wel inloggen, en geeft geen foutmeldingen.
heel af en toe download hij met lage snelheid, tussen de 10 en 50 kb/s maar meestal blijft hij op 0,0 staan
Langer zelfs. Ongeveer een maand:quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:00 schreef hvan het volgende:
kpn ondersteund usenet zelfs tot ongeveer 20 dagen retentie. maar ik heb al van alles geprobeerd
Eweka doet het bijvoorbeeld wel gewoon
Ik gebruik de KPN server vrij veel. Ik kan alleen wel veel sneller downloaden dan 6,6Mb/squote:Wat is het adres van de nieuwsserver van KPN?
Onze nieuwsserver is: news.kpn.nl
Er hoeft geen gebruikersnaam en wachtwoord ingesteld te worden. U moet wel gebruik maken van een KPN internet verbinding.
Berichten voor allerlei nieuwsgroepen worden verzameld op een nieuwsserver. KPN biedt aan abonnees een aparte nieuwsserver, zodat u direct toegang krijgt tot deze informatie. Deze nieuwsserver biedt toegang tot een groot aantal verschillende nieuwsgroepen.
Voor Nieuwsgroepen geldt:
De download snelheid is maximaal 6,6 Mb/s
De upload snelheid is maximaal 2Mb/s
Tekstberichten worden 1 jaar bewaard
De retentie van de binaries is 28 dagen
www.speedtest.netquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:00 schreef hvan het volgende:
kpn ondersteund usenet zelfs tot ongeveer 20 dagen retentie. maar ik heb al van alles geprobeerd
Eweka doet het bijvoorbeeld wel gewoon
SSL heb ik geprobeerd, zonder resultaat helaas! ik ga Sunny wel ff mailtje sturenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
www.speedtest.net
SSL geprobeerd?
Anders even Sunny zelf contacteren.
Spotnet of spotlite dan, ze gebruiken dezelfde databasequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
What happend to spotplanet ??
neergehaald ? nee toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |