post dan niksquote:
Oh Kara crypts, daar was ik best vaak heen gegaan op mijn shaman:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 04:50 schreef Isabeau het volgende:
Als priest kan je iemand wegtrekken die aan het cappen is, echt heel erg![]()
Leuke blog: http://syrco.wordpress.co(...)e-whispering-forest/
En hier wil ik ooit ook nog kijken, dacht dat je er echt niet meer in kon: http://syrco.wordpress.co(...)rets-karazhan-crypt/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was in Wotlk nog.
Nee?quote:
Ah ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel ten zuiden van Silithus rondgewandeld voor Cata. Dat was ook een vaag, verlaten landschap met vreemde gebouwen.
En bovenop de muren in SilvermoonGezellig naast de band gaan staan en zo.
Ja hoor, healbot is nog wel prima.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:07 schreef Arquero het volgende:
Ben op vreemde server een nieuwe toon begonnen, een goblin priest.
Disc spec, mn eerste healer in al die jaren. Best wel leuk eigenlijk. Zelfs zonder heirlooms gaat levellen snel genoeg.
Kan alleen geen glyphs kopen; degenen die ik nodig heb zijn rond de 300G per stuk![]()
Zit alleen ff te kijken naar wat addons. Is healbot nog steeds een goede, of zijn er betere?
Wel, ook geweest.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:58 schreef kovenant het volgende:
alcaz island hoop mensen ook nooit geweest
staat huisje met een lvl 60 raid boss , voor de ahn qiraij opening quest line
Zo heb ik hem ook gekregenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:47 schreef DjNivek het volgende:
Laatste tijd wat actiever pets aan het verzamelen, had gisteren een paar uurtjes op de Jadefang spawnpoint gezet. Log ik vandaag in, is ie gespawned. Tiny Shale Spider erbij
Ja, ik zou ook niet weten hoe je het anders moet doen! Zonder FFA wordt het helemaal een chaos.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:04 schreef TwyLight het volgende:
je moet loot op free for all zettendan is het 100x makkelijker
De eerste keer dat ik het deed deden we elke keer in /rw zeggen wie moest lootenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook niet weten hoe je het anders moet doen! Zonder FFA wordt het helemaal een chaos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |