Lucky.quote:Op maandag 30 april 2012 01:22 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ik was binnen anderhalf uur klaar
ik,maar jij bent allyquote:Op maandag 30 april 2012 02:07 schreef Isabeau het volgende:
Wie heeft er zin in Transmorg runs?
Ik heb al Blackwing Lair, Serpentshrine Cavern en Naxx 25 op mijn verlanglijstje
Ja, helaas. Dat was ook niet geheel vrijwillig.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Geen flauw idee wat er vanmorgen aan de hand was in wow! Binnen een uur 8 rares in Northrend gedood!Ik was dailies voor de Argent Tournament aan het doen toen de eerste zich meldde. En al snel de tweede
Toen ben ik heel snel naar Storm Peaks gevlogen (Time Lost?) waar ik (helaas) Vyragosa levend aantrof. Daarna snel allerlei plekjes afgevlogen en de buit was dus 8 rares
`Ja, dat heb ik dus ook al gedaanquote:
geen poseidos wel Captain Florence, en captain foulwind gevondenquote:Op maandag 30 april 2012 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Voor Outland lijkt hetzelfde op te gaan! Heb er al een aantal!
Bizar! Ik heb er genoeg van, ga naar bed. Heb er 12 gedaan en heb er een aantal dood gezien.quote:Op maandag 30 april 2012 09:59 schreef cherrycoke het volgende:
geen poseidos wel Captain Florence, en captain foulwind gevonden
ik zit ook op een high server. ik heb time lost niet gevonden, en die stone drake ook nog nietquote:Op maandag 30 april 2012 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bizar! Ik heb er genoeg van, ga naar bed. Heb er 12 gedaan en heb er een aantal dood gezien.
![]()
Ben camelfigurine vergeten, maar toen ik net keek hoeveel mensen er in Uldum waren waren dat er 19. No chance. (ik zit op een erg high populated server! 12 rares levend in zo'n korte tijd vinden is idioot! lijkt echt alsof alles tegelijk is gespawned...)
Moest toch nog even kijkenquote:Op maandag 30 april 2012 10:08 schreef MhZero het volgende:
Vergeet Burgy niet. Niet zo'n heel interessante loot dat ie heeft, maar wel geinig.
trustenquote:Op maandag 30 april 2012 10:19 schreef Isabeau het volgende:
...
Nee, ik ga niet kijken. Ik ga naar bed.
*grumble*
Ik heb er al 3 een eeuwigheid op het AH voor zo'n 500 gold. Niemand die dat betaaltquote:Op maandag 30 april 2012 17:27 schreef DJ_ het volgende:
leuk als je er achter komt dat je nog 10 tolvir stones hebt die verkopen a 900g per stuk
Zo had ik nog een rare tailoring recipe uit sunwell op mijn bank staan,vannacht voor de lol voor 20k op de AH gezet en vanmorgen was die verkochtquote:Op maandag 30 april 2012 17:27 schreef DJ_ het volgende:
leuk als je er achter komt dat je nog 10 tolvir stones hebt die verkopen a 900g per stuk
Laat me raden... dps?quote:Op maandag 30 april 2012 18:37 schreef cherrycoke het volgende:
random dungeon qeueu is lang, mensen blijven liever in org afk staan heb ik altijd het idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |