classic naar TBC met doom lord kazzakquote:Op zondag 6 mei 2012 14:41 schreef Skillstorm het volgende:
Weet iemand trouwens nog die zombie event van BC naar Wotlk overgang?
Dat was echt geniaal.
Die van Wotlk naar Cata was gewoon saai na een tijdje.
Ja dat kan ik mij zeker nog wel herinneren.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:41 schreef Skillstorm het volgende:
Weet iemand trouwens nog die zombie event van BC naar Wotlk overgang?
Dat was echt geniaal.
Die van Wotlk naar Cata was gewoon saai na een tijdje.
Ik kan me nog herinneren dat er vooral héél veel geklaagd werdquote:Op zondag 6 mei 2012 18:33 schreef Junglebeast het volgende:
Ja elementals killen was ook niet echt leuk. Dat zombie event was super. Jammer dat de QQers weer gingen zeiken.
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:19 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
classic naar TBC met doom lord kazzak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kun je een naam reserveren?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik heb alle beschikbare heirlooms voor mijn aankomende monk verzameld en ge-enchant. En gelijk maar de gruwelijkste naam gereserveerd: Jcpandamme
nieuwe char aanmaken met die naam?quote:
Ja, maar naam kiezen is volgens mij pas aan het einde van het proces. Wat nu als je alleen een naam wil reserveren en daar later nog een panda aan hangen. Dat kan nu toch nog niet?quote:
char verwijderen en dan en panda aanmaken met die naam?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ja, maar naam kiezen is volgens mij pas aan het einde van het proces. Wat nu als je alleen een naam wil reserveren en daar later nog een panda aan hangen. Dat kan nu toch nog niet?
Hoe moeilijk kan het zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 13:57 schreef cherrycoke het volgende:
char verwijderen en dan en panda aanmaken met die naam?
Dit is een grap.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ja, maar naam kiezen is volgens mij pas aan het einde van het proces. Wat nu als je alleen een naam wil reserveren en daar later nog een panda aan hangen. Dat kan nu toch nog niet?
Meer resi (zit zelf op 4.7k)quote:Op maandag 7 mei 2012 12:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik ben begonnen mijn disc priest gereed te maken voor PvP. Dit is hem momenteel:
http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Janusnl/advanced
Wat is er fout? Wat kan beter? Alle tips welkom
We hadden ook kunnen zeggen dat je 20 euro kan betalen voor een payed namechangequote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hadden ook kunnen zeggen dat je 20 euro kan betalen voor een payed namechange
In MoP krijg je wel 1 extra char slot...quote:Op maandag 7 mei 2012 18:06 schreef Junglebeast het volgende:
Geen ruimte om een nieuwe char te maken
Heb er een 37 hunter voor moeten deletenquote:Op maandag 7 mei 2012 18:06 schreef Junglebeast het volgende:
Geen ruimte om een nieuwe char te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |