SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fagquote:Op woensdag 25 april 2012 12:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niemand opende een nieuwe toch
Topicreeks: MW2 Slowchat reeksquote:Op woensdag 25 april 2012 12:26 schreef PierreTT het volgende:
Ik mis echt complete topics,wie praat me bij?
Voetbalquote:Op woensdag 25 april 2012 12:26 schreef PierreTT het volgende:
Ik mis echt complete topics,wie praat me bij?
True story, gekke mergpijp.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Voetbal
Nee jou moeder
Rossdale doet tour de france
Michhas roept wat raars
Stoma denkt dat ie uiterst slim is
En dat was het wel. Same old same old
Thnx! Niks gemist dus. Ik moest net wel even heel hard lachen om die post met die DJ en MC shitquote:Op woensdag 25 april 2012 12:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Voetbal
Nee jou moeder
Michhas roept wat raars
Stoma denkt dat ie uiterst slim is
Fixedquote:Op woensdag 25 april 2012 12:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Voetbal
Nee jou moeder
Michhas roept wat raars
Stoma klooit wat aan
Roger that.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:46 schreef PierreTT het volgende:
Michhas,verveel je je?
Vrouwen: lopen jullie nog weleens in een minirok?
Zat toen net op mobiel, anders zou je nu pas nieuwe topic hebben. Zou wel beter zijn, want dan heb je kwaliteit.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:03 schreef Michhas het volgende:
Ha ha dicht zit mobiel Mista Mista aan jou de eer nigger
Kwaliteit, rechtstreeks uit Almerequote:Op woensdag 25 april 2012 12:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zat toen net op mobiel, anders zou je nu pas nieuwe topic hebben. Zou wel beter zijn, want dan heb je kwaliteit.
Almeers Kwaliteitsgilde, anno 1990quote:Op woensdag 25 april 2012 12:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sjeweetz, Pure Quality since 1990.
Dat Chocolate Flavoured Quality mi boiquote:Op woensdag 25 april 2012 12:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sjeweetz, Pure Quality since 1990.
Heerlijk zijn die.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rösti romboëdrisch icosidodecaëdertjes
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rösti romboëdrisch icosidodecaëdertjes
Skank hoe, flikker jouw nou eens op naar je nagellak topic. We hebben al 1 vrouw hier, dat is tittyliciouz, en dat is meer dan genoeg. Je voegt niks toen, itt tittyliciouz, en je bent alleen maar irritant en daarboven op regel je ook nog eens een kut TT.quote:
Sinds de meet al niet meer eigenlijk. Wie heeft er iets verkeerds gezegd?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:35 schreef Michhas het volgende:
Tamara komt hier al twee weken niet meer hoor
Ik lees wel gewoon me hoor. Heb alleen de laatste tijd het gevoel dat ik niet zoveel toe te voegen heb aan de gesprekken hier.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:35 schreef Michhas het volgende:
Tamara komt hier al twee weken niet meer hoor
Ja denk maar eens goed na Ross, ging niet voor niets weg toen jij kwam.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sinds de meet al niet meer eigenlijk. Wie heeft er iets verkeerds gezegd?
Terecht natuurlijk, als jonge deerne hoor je net als in de bus of trein gewoon braaf plaats te maken voor een ouderequote:Op woensdag 25 april 2012 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja denk maar eens goed na Ross, ging niet voor niets weg toen jij kwam.![]()
Is de begrafenis/crematie al geweest?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja denk maar eens goed na Ross, ging niet voor niets weg toen jij kwam.![]()
Nee ben erg druk, sinds zondag al bezig met het huis leeg halen van mijn buurvrouw die een verzamelaar is van echt alles wat je maar kan verzamelen.Al 3 containers vol met meuk.
Afgelopen zaterdag al.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is de begrafenis/crematie al geweest?
Was het een mooie ceremonie?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag al.Ze heeft een wiethok gehad op zolder wat we nu af moeten gaan breken
En ben vandaag begonnen met schilderen, ze had een huurhuis en heeft gewoon alle keukenkastjes en wc tegeltjes etc knalroze geschilderd.
Die lampen moet je verkopen zijn goed geld waardquote:Op woensdag 25 april 2012 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag al.Ze heeft een wiethok gehad op zolder wat we nu af moeten gaan breken
En ben vandaag begonnen met schilderen, ze had een huurhuis en heeft gewoon alle keukenkastjes en wc tegeltjes etc knalroze geschilderd.
Ja erg mooiquote:Op woensdag 25 april 2012 14:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was het een mooie ceremonie?
Wat bedoel je precies met een wiethok? Een kwekerijtje?
Sowieso.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja erg mooiBedankt voor het vragen.
Jup kwekerij.Had ze een paar jaar geleden en is toen ontdekt, maar hele hok en nog veel apparatuur staat er gewoon nog, gemeente heeft maar een deel mee genomen. Zei ook al tegen mijn pa, moeten zelf wat beginnen op zolder.
dat kan wel wat geld opleveren, ik zou het gewoon doenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sowieso.
'Den Drutensche Kweekerij', anno 2012.
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sowieso.
'Den Drutensche Kweekerij', anno 2012.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Skank hoe, flikker jouw nou eens op naar je nagellak topic. We hebben al 1 vrouw hier, dat is tittyliciouz, en dat is meer dan genoeg. Je voegt niks toen, itt tittyliciouz, en je bent alleen maar irritant en daarboven op regel je ook nog eens een kut TT.
[..]
Skank hoe, flikker jouw nou eens op naar je nagellak topic. We hebben al 1 vrouw hier, dat is tittyliciouz, en dat is meer dan genoeg. Je voegt niks toen, itt tittyliciouz, en je bent alleen maar irritant en daarboven op regel je ook nog eens een kut TT.
Nice! Lijkt me een heel stuk relaxter dan steeds vanuit DB te blijven treinen. Succes vent!quote:Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Frankii het volgende:
Heuu zometeen hospiteren in Utrecht. Spannond.
Beetje slap ouwehoerenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Frankii het volgende:
Komt goed. Ik hoor vaak van mensen die hospiteeravonden houden dat na de eerste minuut al wel duidelijk is of het hem wordt of niet. Dus gewoon mazzel hebben, een beetje normaal doen.quote:
Deel je jarenlange uitgebreide ervaring met dit onderwerp.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef KneusTeun het volgende:
Hospiteren is gewoon een ander woord voor vleeskeuring.
Wat heb jij on te bieden.....
Ik haat op kamers..
Ik claim deze toch wel even als zijnde mijn creatiequote:Op woensdag 25 april 2012 15:19 schreef Kutstudent het volgende:
DeadMauri5e ook al zo oud als deze topicreeks volgens mij.
Gewoon jezelf zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 15:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Deel je jarenlange uitgebreide ervaring met dit onderwerp.
Echt? Heb je werkelijk nog nooit gezegdquote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef KneusTeun het volgende:
Hospiteren is gewoon een ander woord voor vleeskeuring.
Wat heb jij on te bieden.....
Ik haat op kamers..
Nou ik heb eigenlijk nog nooit gedaan, we hebben ooit onze riante villa wel eens op kamernet gezet, maar al die paupers die langskwamen afgekeurd.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Deel je jarenlange uitgebreide ervaring met dit onderwerp.
Geen tieten = kansloos.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Frankii het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:22 schreef SoldMayor het volgende:
MC Mich Mich, Nick Geezy, Gertje F Baby, Grandpa Ross, Wiz Bozza, StefWest, Mista Mista, T.E.U.N, Lil Stoma, P double T, MC Noobstah, Titty Minaj.
Yeah we are MW2 SC Money records.![]()
![]()
quote:
Hmm zo te zien, hebben we meer als 1 vrouw hierquote:Op woensdag 25 april 2012 13:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik twee persoonlijke rondleidingen krijg.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef PierreTT het volgende:
Wij hielden altijd hele normale kijkavonden,beetje ouwehoeren,biertje erbij,dan kom je toch het best te weten hoe iemand is
Zo hoort het.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef PierreTT het volgende:
Wij hielden altijd hele normale kijkavonden,beetje ouwehoeren,biertje erbij,dan kom je toch het best te weten hoe iemand is
Je bent niet de enige die die trend heeft gemist, ik bedoel wtfquote:Op woensdag 25 april 2012 18:08 schreef PierreTT het volgende:
Er zit nu ook zo'n chick naast me die zo'n ding heeft. Wat de fak hoezo ga je met een Amerikaanse vlag om je nek rondlopen
Die stijl lijkt me Brabo-only, hier in de hoofdstad nog niets gespot.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:08 schreef PierreTT het volgende:
Er zit nu ook zo'n chick naast me die zo'n ding heeft. Wat de fak hoezo ga je met een Amerikaanse vlag om je nek rondlopen
Vind het vreemd. Een Amerikaanse vlag is niet iets waar je een beetje mee gaat lopen paraderen lijkt me. Tenzij je in Amerika zelf woont. Ongetwijfeld gaat het niet om het supporten van de VS,maar ik vind het een raar signaal afgeven.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:10 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die die trend heeft gemist, ik bedoel wtf
Wie zijn dit?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
".. two of the best DJs of our time"
Nakijken op Google leert mij dat de Albert Cuyp een goede plek is om die dingen te scorenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die stijl lijkt me Brabo-only, hier in de hoofdstad nog niets gespot.
Daar komen alleen provincialen dus dat zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nakijken op Google leert mij dat de Albert Cuyp een goede plek is om die dingen te scoren
Maurice Guetta en Skrillex, denk dat je de muziek van de rechter niet eens tof vindquote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wie zijn dit?
Die linker heeft dezelfde neus als KK
Ah, is dat Guetta... Dikke neusquote:Op woensdag 25 april 2012 18:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maurice Guetta en Skrillex, denk dat je de muziek van de rechter niet eens tof vind
Dubstep is vooral kut, maar soms zit er iets leuks tussen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:26 schreef KneusTeun het volgende:
De een maakt een sort beatmaker beats (vroeger op TMF had je reclame) en de ander maakt een soort toegankelijke dubstep.
Eens. Skrillex remix van Levels is wel tofquote:Op woensdag 25 april 2012 18:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dubstep is vooral kut, maar soms zit er iets leuks tussen.
iig twee van de meest populairequote:Op woensdag 25 april 2012 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
".. two of the best DJs of our time"
Ik heb de mijne nog niet afquote:Op woensdag 25 april 2012 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Nou jongens, opa heeft ook een trials-trackje gebouwd heur
ik ga zo kijkon!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Zet hem online dan barry.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Die kans zit er dik inquote:Op woensdag 25 april 2012 18:57 schreef Rossdale het volgende:
Ik verwacht van Soldmayor bij de allereerste jump de reactie: "Wtf is dit nou weer voor bullshit jongen, kaaaaaankerlevel!"
voor trialsquote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ik moet eerst maar eens 1.3 gb vrijmaken op mijn hd
Pandadroomquote:Op woensdag 25 april 2012 18:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb hem al lang geshared man! Hij heet Pandadroom
Werkt dat wel dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nu 1.2 ofzo. Anders sluit ik wel een extern apparaat aan.
Oh ja, logisch. usb stick werkt ookquote:
BF3 kost 12 gb. Ik heb maar zo'n 20 gb dingquote:Op woensdag 25 april 2012 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoezo is jou HD zo vol Stoma jij speelt toch alleen BF?
Ah op die manier, 20 gb dat is nog een oud bakbeest danquote:Op woensdag 25 april 2012 19:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
BF3 kost 12 gb. Ik heb maar zo'n 20 gb ding
Ik had trouwens nog 1.4 gb over. Past allemaal net.
Get tracks -> X Search -> Any Creator -> Rossdale -> Searchquote:Op woensdag 25 april 2012 19:23 schreef SoldMayor het volgende:
Nou het zal wel maar ik zie die van rossdale er niet tussen staan.
Hdd komt uit 2006.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah op die manier, 20 gb dat is nog een oud bakbeest dan
Join party gewoon fag gquote:Op woensdag 25 april 2012 19:27 schreef SoldMayor het volgende:
De eerste 2 seconden van rossdales baan.
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:27 schreef SoldMayor het volgende:
De eerste 2 seconden van rossdales baan.
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Bent u Brabant zat en bent u op zoek naar een leuke nieuwe woonomgeving? Neem dan eens een kijkje in Purmerend, de trots van Noord-Holland!
-knip-
LOL!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Verhaal over de Parel van Noord-Holland
Haten op Robben.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Liever Real dan Bayern. Robben, Ribery,Neuer,Badstuber en Gomez
Net als bij Ronaldo, Pepe en Marcelo bedoel je?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als hij niet zo zou duiken en janken vind ik hem een van de tofste voetballers die er is. Maar altijd dat gedoe bij hem
En bij Suarez was het geen probleemquote:Op woensdag 25 april 2012 21:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als hij niet zo zou duiken en janken vind ik hem een van de tofste voetballers die er is. Maar altijd dat gedoe bij hem
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:41 schreef Novak92 het volgende:
Ik doe met wat vrienden binnenkort een toernooitje FIFA, en het is de 2011 XBOX 360 versie. Nou vraag ik me af in welke rangorde de teams op dit spel staan qua kwaliteit? Ik heb het spel zelf niet, en het internet heeft hier niet echt een overzicht van ofzo. De teams Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Chelsea, Manchester City en AC Milan behoren duidelijk tot de top, maar buiten deze teams, welke teams op dit spel volgen het rijtje in 'rating'? Een globaal idee zou ook al goed zijn. Bovenstaande teams zijn namelijk geen optie. Hoe goed zijn teams zoals bijvoorbeeld Porto en Bayern Munchen gemaakt op dit spel?
Alvast bedankt voor de info!
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef SoldMayor het volgende:
FC Oss, Boxtel AFC, Purmerendse Doordouwers en Almere City FC.
Dat zijn ook teams met 5 sterren. Spelen erg lekker enzo.
Ronaldo, potentieel wel de grootste droeftoeter ooitquote:Op woensdag 25 april 2012 21:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Net als bij Ronaldo, Pepe en Marcelo bedoel je?
Gefeliciteerd, nice! Opzich dus wel een voordeel, die muzikantenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:31 schreef Frankii het volgende:
Één keer hospiteren en meteen de kamer hebben. Als een baas
Binnen nu en paar weekjes woon ik in Utrecht
Chill huis met aardige mensen en meer muzikanten, sowieso goed.
Eerste keer? Dacht dat je al een keer eerder was geweest? Maar toch, feliquote:Op woensdag 25 april 2012 22:31 schreef Frankii het volgende:
Tuindorp West, 20 min lopen naar centrum, 5 min fietsen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nice! Opzich dus wel een voordeel, die muzikantenWaar is de kamer ergens?
Nee hoor, thanksquote:Op woensdag 25 april 2012 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eerste keer? Dacht dat je al een keer eerder was geweest? Maar toch, feli!
Vaag, wel mooiquote:
tuindorp, dat is toch de kanalen van de toekomst?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Tuindorp West, 20 min lopen naar centrum, 5 min fietsen.
[..]
Nee hoor, thanks
Wonen 1500 studenten ofzo, zal dus wel meevallen. Staan tevens veel nieuwe appartementjes waar gezinnetjes intrekken. Bron?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
tuindorp, dat is toch de kanalen van de toekomst?
Ik zie het ja. Ze gebruiken hun eigen engine? Ik neem ook aan dat dit PC is?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En die beelden komen recht uit het spel. Geen fancy animatie.
Het is een first person puzzel spel voor de PC.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Ze gebruiken hun eigen engine? Ik neem ook aan dat dit PC is?
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga de finale geeneens kijken wat een kut teams
Trekt die sufkut hem eruitquote:
Sowiesoquote:Op donderdag 26 april 2012 00:19 schreef SoldMayor het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Alaba
Over een paar jaar een van de beste LB's van de wereld.
Die man is achtelijk goed... Shiiiiiiiiiiitquote:
Yesquote:Op donderdag 26 april 2012 00:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die man is achtelijk goed... Shiiiiiiiiiiit
Maar Willems zou ook wel eens goed kunnen worden.
Pieters is weer gebleseerd toch?
Blindquote:
You read my fucking mindquote:Op donderdag 26 april 2012 00:19 schreef SoldMayor het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Alaba
Over een paar jaar een van de beste LB's van de wereld.
Nou je het zegt, ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wie zijn dit?
Die linker heeft dezelfde neus als KK
quote:Op donderdag 26 april 2012 02:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsnog neuk ik meer dan jij. Vieze kutjood.
Weltrusten mensen, wordt laat voor ik me meld, want ik ga nu heel de nacht een chick uitwonen.
Dat had ze al een paar dagen niet gedaan want ze was steeds te laat binnen bij het Leger des Heils.quote:Op donderdag 26 april 2012 02:48 schreef Kutstudent het volgende:
hoezo doucht die meid zo lang man slaat helemaal nergens op![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 06:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat had ze al een paar dagen niet gedaan want ze was steeds te laat binnen bij het Leger des Heils.
quote:Op donderdag 26 april 2012 06:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat had ze al een paar dagen niet gedaan want ze was steeds te laat binnen bij het Leger des Heils.
Ehquote:Op donderdag 26 april 2012 07:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ehh onfrisse chick, maumau heeft brie gegeten.
daarom douche ik nooit, gewoon die witte dop erin douwen. hoppa!quote:Op donderdag 26 april 2012 08:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eh
Als je al weet dat een chick gaat douchen voor je seks gaat hebben dan weet je toch dat er iets niet goed zitNee dank je wel.
Beetje smegma dit datquote:Op donderdag 26 april 2012 08:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
daarom douche ik nooit, gewoon die witte dop erin douwen. hoppa!
Groot gelijk jongen gewoon niet douchen is verspilde tijd wordt toch wel vies jwtz!quote:Op donderdag 26 april 2012 08:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
daarom douche ik nooit, gewoon die witte dop erin douwen. hoppa!
quote:Op donderdag 26 april 2012 08:23 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Groot gelijk jongen gewoon niet douchen is verspilde tijd wordt toch wel vies jwtz!
[ afbeelding ]
Supernice Frank!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:31 schreef Frankii het volgende:
idd een kut moet stinken, anders kan de lul niet kotsenquote:Op donderdag 26 april 2012 08:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eh
Als je al weet dat een chick gaat douchen voor je seks gaat hebben dan weet je toch dat er iets niet goed zitNee dank je wel.
Dus...quote:Op donderdag 26 april 2012 09:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
idd een kut moet stinken, anders kan de lul niet kotsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sorry,dit is alleen voor mensen boven de 20
Ook net 18 jaar oudquote:
Ik ga er vanuit dat Doop er geen geld voor betaaldquote:Op donderdag 26 april 2012 02:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ja.
Alsnog neuk ik meer dan jij. Vieze kutjood.
Weltrusten mensen, wordt laat voor ik me meld, want ik ga nu heel de nacht een chick uitwonen.
Noooquote:Op donderdag 26 april 2012 10:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sorry,dit is alleen voor mensen boven de 20
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Doop er geen geld voor betaald
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja voor geen seks hoef je inderdaad geen geld te betalen.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu pas klaar? of kreeg je hem niet omhoog?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:11 schreef Kutstudent het volgende:
Heb haar net vriendelijk richting deur verwezen en zelfs nog ontbijtje geklust, dus ik heb m'n best gedaan.
Zit net even terug te lezen en er was overigens niks mis met die kut. Stelletje joekels.[ afbeelding ]
Dat jij zo'n meid nou na het neuken meteen de deur uittrapt.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu pas klaar? of kreeg je hem niet omhoog?
Wat?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat jij zo'n meid nou na het neuken meteen de deur uittrapt.
quote:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Nick laat ze eerst nog even hun nagels lakken voordat hij ze buiten trapt
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:53 schreef Frankii het volgende:
Eerste huisfeest staat inmiddels in de agenda
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net gebeld door een trainingsmaatje van me dat hij zijn arm heeft gebroken tijdens de training vanmorgen
Wat ik er van begreep is dat hij zijn val niet goed brak na een suplex ,als dan al je gewicht daarop komt doet dat wel zeerquote:
Inderdaad, bij een suplex moet je gewoon goed op je gewichtverdeling letten. Als je verkeerd terechtkomt kun je zo je arm breken ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep is dat hij zijn val niet goed brak na een suplex ,als dan al je gewicht daarop komt doet dat wel zeer
Jij snapt het! Je mag door voor de ultra luxe koelkastquote:Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, bij een suplex moet je gewoon goed op je gewichtverdeling letten. Als je verkeerd terechtkomt kun je zo je arm breken ofzo.
Denk dat KK ook geen geld hoefte te geven, fles wijn en pak vla was genoeg.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ha-ha, four eyes.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:07 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik las helemaal niks, want ik kan me bril niet vinden
neequote:Op donderdag 26 april 2012 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je in het leger komt gaan ze die shit vaak met je doen hehe
Goed verhaal.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:41 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Denk dat KK ook geen geld hoefte te geven, fles wijn en pak vla was genoeg.
Hoe voelde dat nou, zonder tanden?
Serieus wat een onzinquote:Op donderdag 26 april 2012 13:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
neemzv mag niet meer, omdat er vorig jaar of 2 jaar geleden iemand dood is gegaan met trainen. En als het al gedaan wordt is het heel beperkt
volgens mij had ie een goeie klap op de lever gehad iodquote:Op donderdag 26 april 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serieus wat een onzin. Ben wel benieuwd hoe je in godsnaam dood kan gaan tijdens mzv.
Nou, er kan van alles gebeuren. Beroerte, hartaanval, random blindganger door je kop, acuute buikvliesontsteking.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serieus wat een onzin. Ben wel benieuwd hoe je in godsnaam dood kan gaan tijdens mzv.
Of was je het gewoon zelfquote:Op donderdag 26 april 2012 13:25 schreef Kutstudent het volgende:
jij vieze vieze jongen, ik heb het wel gehoord. 16 Jarige meisjes regelen, ga je schamen.
2 uur geleden · Vind ik niet meer leuk · 1
Dit krijgt een maatje van me van 21 die gisteren mee was net naar z'n kop geslingerd.___!
Apart scheuringen in de lever komen in vechtsport amper voor. Beetje bs om vanwege een incident zoiets effectiefs af te schaffen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
volgens mij had ie een goeie klap op de lever gehad iod
Nee.quote:
Laat mooi zien wat voor een idioten dat soort beslissingen maken.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Apart scheuringen in de lever komen in vechtsport amper voor. Beetje bs om vanwege een incident zoiets effectiefs af te schaffen.
Waarom niemand pokédex?quote:
Gelukkig is dat bij jou wel te merkenquote:
Inderdaad net zoals dat gejank als er een militair dood iedereen gaat roepen dat ze allemaal terug moeten komen. Dat is nou eenmaal het risico van het vakquote:Op donderdag 26 april 2012 13:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Laat mooi zien wat voor een idioten dat soort beslissingen maken.
welkom in de wereld van de Nederlandse krijgsmacht.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Apart scheuringen in de lever komen in vechtsport amper voor. Beetje bs om vanwege een incident zoiets effectiefs af te schaffen.
Wat een onzin, delen door twee plus 7. Dus kan preciesquote:Op donderdag 26 april 2012 13:25 schreef Kutstudent het volgende:
jij vieze vieze jongen, ik heb het wel gehoord. 16 Jarige meisjes regelen, ga je schamen.
2 uur geleden · Vind ik niet meer leuk · 1
Dit krijgt een maatje van me van 21 die gisteren mee was net naar z'n kop geslingerd.___!
Echt he wat een klets weer.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
welkom in de wereld van de Nederlandse krijgsmacht.
als iemand van de touwbaan zou pleuren en zijn enkel breken, Dan Zou dat al bijna verboden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |