Ah, is dat Guetta... Dikke neusquote:Op woensdag 25 april 2012 18:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maurice Guetta en Skrillex, denk dat je de muziek van de rechter niet eens tof vind
Dubstep is vooral kut, maar soms zit er iets leuks tussen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:26 schreef KneusTeun het volgende:
De een maakt een sort beatmaker beats (vroeger op TMF had je reclame) en de ander maakt een soort toegankelijke dubstep.
Eens. Skrillex remix van Levels is wel tofquote:Op woensdag 25 april 2012 18:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dubstep is vooral kut, maar soms zit er iets leuks tussen.
iig twee van de meest populairequote:Op woensdag 25 april 2012 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
".. two of the best DJs of our time"
Ik heb de mijne nog niet afquote:Op woensdag 25 april 2012 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Nou jongens, opa heeft ook een trials-trackje gebouwd heur
ik ga zo kijkon!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Zet hem online dan barry.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Die kans zit er dik inquote:Op woensdag 25 april 2012 18:57 schreef Rossdale het volgende:
Ik verwacht van Soldmayor bij de allereerste jump de reactie: "Wtf is dit nou weer voor bullshit jongen, kaaaaaankerlevel!"
voor trialsquote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ik moet eerst maar eens 1.3 gb vrijmaken op mijn hd
Pandadroomquote:Op woensdag 25 april 2012 18:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb hem al lang geshared man! Hij heet Pandadroom
Werkt dat wel dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nu 1.2 ofzo. Anders sluit ik wel een extern apparaat aan.
Oh ja, logisch. usb stick werkt ookquote:
BF3 kost 12 gb. Ik heb maar zo'n 20 gb dingquote:Op woensdag 25 april 2012 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoezo is jou HD zo vol Stoma jij speelt toch alleen BF?
Ah op die manier, 20 gb dat is nog een oud bakbeest danquote:Op woensdag 25 april 2012 19:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
BF3 kost 12 gb. Ik heb maar zo'n 20 gb ding
Ik had trouwens nog 1.4 gb over. Past allemaal net.
Get tracks -> X Search -> Any Creator -> Rossdale -> Searchquote:Op woensdag 25 april 2012 19:23 schreef SoldMayor het volgende:
Nou het zal wel maar ik zie die van rossdale er niet tussen staan.
Hdd komt uit 2006.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah op die manier, 20 gb dat is nog een oud bakbeest dan
Join party gewoon fag gquote:Op woensdag 25 april 2012 19:27 schreef SoldMayor het volgende:
De eerste 2 seconden van rossdales baan.
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:27 schreef SoldMayor het volgende:
De eerste 2 seconden van rossdales baan.
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Bent u Brabant zat en bent u op zoek naar een leuke nieuwe woonomgeving? Neem dan eens een kijkje in Purmerend, de trots van Noord-Holland!
-knip-
LOL!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Verhaal over de Parel van Noord-Holland
Haten op Robben.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Liever Real dan Bayern. Robben, Ribery,Neuer,Badstuber en Gomez
Net als bij Ronaldo, Pepe en Marcelo bedoel je?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als hij niet zo zou duiken en janken vind ik hem een van de tofste voetballers die er is. Maar altijd dat gedoe bij hem
En bij Suarez was het geen probleemquote:Op woensdag 25 april 2012 21:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als hij niet zo zou duiken en janken vind ik hem een van de tofste voetballers die er is. Maar altijd dat gedoe bij hem
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:41 schreef Novak92 het volgende:
Ik doe met wat vrienden binnenkort een toernooitje FIFA, en het is de 2011 XBOX 360 versie. Nou vraag ik me af in welke rangorde de teams op dit spel staan qua kwaliteit? Ik heb het spel zelf niet, en het internet heeft hier niet echt een overzicht van ofzo. De teams Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Chelsea, Manchester City en AC Milan behoren duidelijk tot de top, maar buiten deze teams, welke teams op dit spel volgen het rijtje in 'rating'? Een globaal idee zou ook al goed zijn. Bovenstaande teams zijn namelijk geen optie. Hoe goed zijn teams zoals bijvoorbeeld Porto en Bayern Munchen gemaakt op dit spel?
Alvast bedankt voor de info!
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef SoldMayor het volgende:
FC Oss, Boxtel AFC, Purmerendse Doordouwers en Almere City FC.
Dat zijn ook teams met 5 sterren. Spelen erg lekker enzo.
Ronaldo, potentieel wel de grootste droeftoeter ooitquote:Op woensdag 25 april 2012 21:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Net als bij Ronaldo, Pepe en Marcelo bedoel je?
Gefeliciteerd, nice! Opzich dus wel een voordeel, die muzikantenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:31 schreef Frankii het volgende:
Één keer hospiteren en meteen de kamer hebben. Als een baas
Binnen nu en paar weekjes woon ik in Utrecht
Chill huis met aardige mensen en meer muzikanten, sowieso goed.
Eerste keer? Dacht dat je al een keer eerder was geweest? Maar toch, feliquote:Op woensdag 25 april 2012 22:31 schreef Frankii het volgende:
Één keer hospiteren en meteen de kamer hebben. Als een baas
Binnen nu en paar weekjes woon ik in Utrecht
Chill huis met aardige mensen en meer muzikanten, sowieso goed.
Tuindorp West, 20 min lopen naar centrum, 5 min fietsen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nice! Opzich dus wel een voordeel, die muzikantenWaar is de kamer ergens?
Nee hoor, thanksquote:Op woensdag 25 april 2012 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eerste keer? Dacht dat je al een keer eerder was geweest? Maar toch, feli!
Vaag, wel mooiquote:
tuindorp, dat is toch de kanalen van de toekomst?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Tuindorp West, 20 min lopen naar centrum, 5 min fietsen.
[..]
Nee hoor, thanks
Wonen 1500 studenten ofzo, zal dus wel meevallen. Staan tevens veel nieuwe appartementjes waar gezinnetjes intrekken. Bron?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
tuindorp, dat is toch de kanalen van de toekomst?
Ik zie het ja. Ze gebruiken hun eigen engine? Ik neem ook aan dat dit PC is?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En die beelden komen recht uit het spel. Geen fancy animatie.
Het is een first person puzzel spel voor de PC.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Ze gebruiken hun eigen engine? Ik neem ook aan dat dit PC is?
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga de finale geeneens kijken wat een kut teams
Trekt die sufkut hem eruitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |